کاپ سوپر جام فوتبال ایران به زودی تحویل پرسپولیس خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوابق تحصیلی توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام شد و داوطلبانی که سوابق تحصیلی نداشتند یا سوابق آنها ناقص بود در امتحانات نهایی پایه دوازدهم شرکت کردند تا بتوانند سهم 40 درصدی در کنکور سراسری را کسب کنند.
زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۲
تیم جدید و ایتالیایی امین اسماعیل نژاد تا کم‌تر از دو هفته دیگر مشخص خواهد شد.
ساعتی پیش از ترک بیروت، امام موسی صدر در دیداری ویژه با اعضای دفتر سیاسی جنبش امل، اهداف خود از سفر به لیبی را تشریح کرد؛ مهمترین این اهداف عبارتند از: «۱. تبیین ماهیت حقیقی اندیشه تشیع و دعوت مصرانه به وحدت امت اسلام ۲. تشریح مواضع شیعیان در طول تاریخ و در زمان کنونی در قبال مسائل مهم جهان اسلام و در رأس آن‌ها قضیه فلسطین و روابط مستحکم با انقلاب فلسطین ۳. رفع ابهامات و سوءتفاهم‌های موجود درباره جنبش امل و رهبران آن، که در اثر جنگ تبلیغاتی گسترده در ذهن مسئولان لیبی شکل گرفته است.»
نتایج آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی تا ۱۲ خرداد منتشر می‌شود.
تا پایان هفته جاری کمیته تطبیق تشکیل جلسه خواهد داد تا احراز صلاحیت مدیریتی 15 نامزد شرکت‌کننده در انتخابات فدراسیون کشتی مشخص شود.
وزیر ورزش و جوانان زمان مشخص شدن هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ دهه اول خردادماه ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود و پس از آن شرایط انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز اعلام می‌شود.
جام قهرمانی شاگردان سعید دقیقی روز چهارشنبه 20 ادیبهشت به آنها اعطا خواهد شد.
فدراسیون فوتبال در پایان مسابقات لیگ برتر نام سرمربی تیم امید را اعلام خواهد کرد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: زمان اعلام نوبت تحویل خودرو برای متقاضیانی که در مدت تعیین شده (یعنی از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت) نوع خودروی خود را تغییر دادند، اواسط هفته آینده خواهد بود.
معاون فنی آماری سازمان سنجش آموزش کشور همچنین تاکید کرد: نتایج اولیه آزمون ارشد نیز نیمه دوم خردادماه اعلام می‌شود و کار انتخاب رشته داوطلبان همان خردادماه شروع و اواخر خردادماه نیز نتایج رشته‌های دارای شرایط خاص و آزمون‌های عملی منتشر می‌شود. آزمون اولیه داوطلبان نیز تیرماه برگزار خواهد شد.
زمان اعلام نتایج کنکورهای ارشد و دکتری
نتایج اولیه نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ تا اواسط اسفند ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغی یا ادعای بدون سندی را منتشر کرد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید؛ چنانچه فرد مزبور بدون سند و مدرک این حرف دروغ را نشر داده باشد و سوء‌نیت او نیز احراز شود، اما ابراز تنبّه کند و اعلام دارد که درصدد جبران برمی‌آیم، طبیعتاً مواجهه مقتضی به عمل خواهد آمد. اما چنانچه فرد منتشرکننده دروغ، نه تنها مستنداتی ارائه نکرد که حتی سوء‌نیت او نیز محرز گشت و ابراز تنبّه و جبران خطا نیز در رفتار او مشاهده نشد، مشخص است که در راستای اهداف دشمن اقدام می‌کند لذا برای او به سرعت کیفرخواست صادر خواهد شد و پرونده‌اش به دادگاه ارسال می‌شود.
در دیدار وزیر صمت با معاون وزیر تجارت عمان، طرف عمانی آمادگی خود را جهت حضور کارخانه های ایرانی در عمان و راه‌اندازی خط تولید همراه با ارائه تسهیلات تعرفه‌ای، مالیاتی و اهدای زمین اعلام کرد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن تأثیرگذاری بر مذاکرات است و دشمن از طریق سوریه سازی به دنبال امتیاز گرفتن در مذاکرات بود، گفت: براساس برخی گزارش‌های نیروی تروریستی سنت‌کام، آمریکا به این نتیجه رسیده و طی گزارشی اعلام کرده که اگر تا ۲-۳ سال آینده نتوانند با ایران اسلامی مقابله کنند دیگر امکان مقابله با آن وجود ندارد و از تیرراس خارج می‌شود، به همین دلیل با برنامه‌ریزی منسجم به دنبال این بودند تا با یک حرکت سریع ایران را به‌هم بریزند و در برابر قوت‌های ایران اسلامی و مبتنی بر ضعف‌ها در حوزه‌های جوانان، زنان، دانشگاه‌ها، شایعه پذیری و امثال آن برنامه‌ریزی داشتند.
فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران متشکل از ۲۶ بازیکن خواهد بود که برای جام جهانی اعلام می شود.
خاتمی با اشاره به حوادث یک ماه اخیر گفت: وزیر کشور اعلام کردند اغتشاشات به پایان رسیده است. اغتشاشات فتنه ۷۸، ۸۸، ۹۸، و مسایل مربوط به بنزین و ۱۴۰۱ رخ داده است. این‌ها خواب‌های فراوانی علیه ملت بزرگ ایران دیده بودند، اما این خواب آشفته شد و دشمنان به هیچ یک از اهداف شان نرسیدند. باور کنید دست دیگری پشت انقلاب هست. همان که بار‌ها مقام معظم رهبری گفتند؛ هر زمانی که آتشی علیه انقلاب روشن کردند خدا آن را خاموش کرد.
بنا به گفته وزارت دفاع انگلیس، رئیس جمهور روسیه به زودی پیوستن دو جمهوری تازه استقلال یافته اوکراین به روسیه را اعلام خواهد کرد.
طبق بیانیه رسمی وب سایت جوایز نوبل مراسم اعلام برندگان از ۳ تا ۱۰ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی (۱۱ تا ۱۸ مهر ۱۴۰۱ شمسی) برگزار می شود.
امیرحسین زارع در دسته فوق‌سنگین کشتی آزاد گفت:با سوءاستفاده از ما دنبال خریدن رأی مردم هستند. بعد از اینکه در جهانی طلا گرفتیم، نماینده آمل اعلام کرد که ما دو قطعه زمین به ساروی و زارع اهدا کردیم که مردم خوشحال شدند درحالیکه این طور نبود. فقط خواستم برای مردم شفاف‌سازی کنم؛ اینکه کسی با سوءاستفاده از ما برای آینده خودش کرسی و رأی مردم را می‌خرد. ۱۳ ماه از آن زمان گذشته، نه ما زمین را دیدیم و نه اتفاقی رخ داده. ما به عشق مردم تلاش می‌کنیم.
علی مطهری نوشت: اینکه آقای میرحسین موسوی با سیاست نظام درباره ورود نیروی نظامی به سوریه مخالف باشد و یا نسبت به شایعه حکومت موروثی اعلام خطر کند، صرفاً یک اظهارنظر و مشمول آزادی بیان است، اما لحن نامناسب ایشان درباره سردار همدانی که از جوانی تا زمان شهادت آماده نثار جان خود در راه اهداف انقلاب اسلامی بوده است مذموم و ناپسند است
هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی در زوریخ با اعلام بهترین‌های این دوره از سوی هیات داوران به پایان رسید و منشور طلایی افتخاری خود را به آیدا پناهنده که مهمان این دوره از جشنواره نیز بود، اهدا کرد. این منشور به دلیل توجه ویژه پناهنده به مساله حقوق اجتماعی زنان در فیلم‌هایش به او اهدا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ