اهواز- مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «محمد قنبری» در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- پیکر شهید محمدرضا اسمعیلی صبح امروز در ورزنه تشییع و خاکسپاری شد.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در روستای چلسرخ باغملک زادگاه این شهید تشییع و قرار است تا لحظاتی دیگر به خاک سپرده شود.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «محمد قنبری» در حالی در روستای چلسرخ باغملک زادگاه این شهید برگزار شد که ازدحام چشمگیری در این مراسم ایجاد شده است.
اهواز - پیکر شهید مدافع امنیت «محمد قنبری» بعد چند مراسم تشییع باشکوه در شهرهای اهواز، ایذه و صیدون در زادگاهش روستای «چلسرخ» برای همیشه آرام گرفت.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «محمد قنبری» در روستای چلسرخ باغملک زادگاه این شهید تشییع شد و دختران این شهید مردم را تحت تأثیر قرار داده اند.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در شهرستان ایذه تشییع که گریه بی امان دختران این شهید، جمیعت حاضر را تحت تاثیر قرار داد.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در شهرستان ایذه با حضور باشکوه و پرتعداد مردم تشییع شد.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در شهرستان ایذه تشییع شد و مادر وی بی تابی عجیبی از خود برای پسرش نشان می دهد.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در شهرستان ایذه تشییع شد.
اهواز- تشییع پیکر مطهر شهید «محمد قنبری» امروز با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
اهواز- مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «محمد قنبری» عصر امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان با حضور خانواده شهید برگزار شد.
تشییع پیکر ۳ شهید حادثه تروریستی سراوان در مشهد مقدس
شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب هنگامی که دو شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای دو دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده بودند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که توسط مهاجمان از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.
شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که توسط مهاجمان از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.
مراسم تشییع پیکر شهید امر به معروف «حمیدرضا الداغی» صبح سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور با شکوه مردم سبزوار از مقابل مسجد تاریخی جامع سبزوار به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار شد. شهید «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت سبزوار، در جریان تلاش برای رفع مزاحمت برای دو دختر نوجوان بر اثر ضربات متعدد چاقوی مهاجمان به شهادت رسیده بود.
شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که توسط مهاجمان از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.
پیکر شهید «محمدامین کده‌ای» بسیجی طرح امنیت با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم زاهدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
منابع فلسطینی از تشییع پیکر جوان فلسطینی در جنین با حضور رزمندگان مقاومت و حضور ده ها هزار نفری نمازگزاران در مسجد الاقصی خبر دادند.
استواریکم مهدی لطفی از مأموران یگان امداد تهران، در درگیری با اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
مراسم تشییع پیکر شهید گمنام تازه تفحص شده در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «مهدی زاهدلویی»
تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «مجتبی امیری دوماری»
تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «داوود عبداللهی»
دامغان- طبق اعلام فرماندهی انتظامی دامفان، مراسم تشییع پیکر شهید محمد جواد رحیمی که روز گذشته در بیمارستان ولایت دامغان به شهادت رسید، در این شهر برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ