در پنجمین دوره رقابت‌های لوچو در بخش مرکزی بابل لحظات جذابی خلق شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع سابق پرسپولیس با وجود آنکه چند سالی است کاملا از این تیم و فوتبال فاصله گرفته اما هنوز یک سرخ آتشین با اظهارنظرهای جالب به حساب می‌آید.
ایلان ماسک در توییتی با انتشار ویدئویی نوشت که لوگو توییتر از روز یکشنبه به حرف X تغییر پیدا خواهد کرد.
ایلان ماسک در توییتی با انتشار ویدئویی نوشت که لوگو توییتر از روز یکشنبه به حرف X تغییر پیدا خواهد کرد.
ایلان ماسک تصمیم دارد لوگو توئیتر را تغییر دهد. او در توئیتی نوشت: به زودی با برند توئیتر و به تدریج تمام پرنده ها خداحافظی می کنیم.
کشتی لوچو ورزش سنّتی و باستانی استان مازندران است که به ورزش پهلوانی لوچو نیز شهرت دارد و از دوران بسیار دور، جایگاهش را در فرهنگ و باور‌های ارزشی مردم مازندران تثبیت کرده است. در این کشتی هر یک از طرفین می‌کوشد تا یک یا چند نقطه از بدن حریف را به زمین بزنند. کشتی‌گیری که در خطر می‌افتد می‌تواند با زدن کف دو دست به هم از ادامه مسابقه خودداری نماید، اما حق خارج شدن از زمین را ندارد.
«شبح مار» یا ماداگاسکاروفیس لولو گونه‌ای تازه کشف شده از مار‌ها است که در سال ۲۰۱۶ در منطقه حفاظت شده آنکارانا در ماداگاسکار پیدا شد.
یواخیم لوو، مربی سابق تیم ملی آلمان، در یک مصاحبه گفت از زمان‌بندی اخراج مدیران بایرن تعجب کرده و تاکید کرد از تیم ملی برزیل پیشنهاد نداشته است.
ماداگاسکاروفیس لولو بومی ماداگاسکار است و واژه «لولو»‌ در نامش از زبان مالاگاسی به معنای شبح یا روح گرفته شده است.
یوناس هکتور، مدافع و کاپیتان 33ساله کلن، امروز در مقابل بایرن آخرین بازی خود را انجام داده و بازنشسته خواهد شد. سرمربی سابق او در تیم ملی، یواخیم لوو، در پیامی احساسی از هکتور ستایش کرد.
لوگو و برند رسمی جام جهانی 2026 که به میزبانی امریکا، مکزیک و کانادا برگزار می‌شود توسط فیفا رونمایی شد.
مسابقات کشتی لوچو با حضور سرپهلوانان و لوچوکاران مازندرانی عصر شنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) همزمان با عید سعید فطر در روستای گیله کلا شهرستان قائم شهر برگزار شد.
یواخیم لوو 62 ساله تماشاگر ویژه مسابقه حساس فرایبورگ مقابل بایرن مونیخ در هوای سرد شهر میزبان است.
از شهر لویو در غرب اوکراین تا پایتخت (کی یف) در مرکز کشور، با قطار 10 ساعت طول می کشد.
حساب توییتری باشگاه الهلال در طراحی لوگو فولاد مرتکب اشتباه شده است.
فدراسیون فوتبال بلژیک همچنان به دنبال انتخاب سرمربی برای تیم ملی این کشور است و حالا گزینه‌های نام آشنایی برای هدایت این تیم مطرح شده است.
بعضی مواقع پیدا کردن یک لوگو یا یک عکس بدون داشتن پس‌زمینه کار بسیار طاقت‌فرسایی می‌شود و هر کدامی را که بازمی‌کنید، دارای یک پس‌زمینه است.
یواخیم لوو، سرمربی سابق آلمان، بعد از اعلام فهرست مانشافت برای جام جهانی قطر پیامی ویدیویی خطاب به فلیک منتشر کرد که در آلمان واکنش‌های زیادی داشت.
یواخیم لو بعنوان سرمربی تیم ملی یک مربی آتشین مزاج نبود - اما صدای او گاهی اوقات درست زمانی بلند می شد که هیچ انتظارش را از او نداشت
درست در جایی که کسی انتظارش را نداشت، یوواخیم لوو برای بازیکنان تیم ملی آلمان قاطی کرده است.
لوچی پارتچی، یکی از هواداران بارسلونا، است که شاید بتوان لقب وفادارترین هوادار دنیا را به او داد.
یواخیم لوو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، بعد از مدتها غیبت رسانه‌ای در یک برنامه شرکت کرد تا درحالیکه نمی‌توانست احساساتش را کنترل کند تولد فرانتس بکن‌باوئر را تبریک بگوید.
لوبو کاراسکو، مهاجم سابق بارسلونا و از نزدیکان به لیونل مسی، ادعا کرد که لیونل مسی قصد بازگشت به بارسا را دارد و ژانویه 2023 تصمیم نهایی را خواهد گرفت.
ساخته کن لوچ همچون دیگر آثار این فیلمساز انگلیسی نگاهی نقادانه بر حاکمیت سرمایه سالاری بر نظام اقتصادی انگلیس دارد و تصویر تکان دهنده‌ای از تبعات این ایده را از زاویه‌ای دیگر به تصور می‌کشد؛ فیلمی که می‌توان در تداوم برخی دیگر از آثارش طبقه بندی کرد.
فیلم سینمایی «بدرود / Farewell» ساخته لولو وانگ فیلمساز چینی، روایتی از کوشش برای یک پنهان‌کاری دسته جمعی درباره اتفاقی تلخ است؛ پنهان‌کاری که از سر مصلحت انجام می‌شود اما فرجامش مطابق با پیش‌بینی‌ها نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ