نایب رییس فدراسیون فوتبال از دیدار تدارکاتی تیم ملی در شهریورماه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریکاردو ساپینتو می گوید که به حریف گرجستانی احترام می گذارد ولی به دنبال پیروزی است.
النصر پس از کسب نتایج ضعیف مقابل دو حریف اروپایی
دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید همانطور که وعده داده بود دو بازی تدارکاتی یک اروپایی و یک افریقایی برای تیم ملی فراهم شده است.
مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا برنامه تیم ملی در فیفادی شهریور را کامل کنند و مذاکرات شان با کشورهای دیگر ادامه دارد.
تیم ملی ایران در تاریخ شانزده شهریور به مصاف بلغارستان خواهد رفت.
کوثری نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه اقلیم شمال عراق مطمئن باشد که اگر حرف صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و برخی از کشور‌های اروپایی را گوش کند، خودش ضرر خواهد کرد، ابراز داشت: این‌گروهک‌ها از حمایت برخی کشور‌ها استفاده کرده و دست به اقداماتی در مرز‌های ما می‌زنند و از طرف ما هم قطعا آن چیزی که سردار باقری گفتند عملی می‌شود، هیچ کوتاهی هم در این رابطه صورت نخواهد گرفت، بلکه شدیدتر از گذشته با این گروهک‌ها برخورد خواهد شد.
تیم فوتبال آپوئل موفق شد در یک بازی تدارکاتی، با نتیجه سه بر یک از سد حریف خود اتلوس عبور کند.
تیم فوتبال شارجه امارات برای برگزاری یک اردوی اروپایی، راهی وین اتریش خواهد شد.
لالیگا در قرن بیست و یکم حاکم بلامنازع رقابتهای اروپایی بوده و تعداد قهرمانی تیمهای این لیگ در اروپا نسبت به قهرمانی‌های نزدیک‌ترین رقیب‌شان، لیگ برتر انگلیس، 35 به 13 بوده است.
تیم ملی فوتسال کویت با هدایت محمد ناظم‌الشریعه به برد خوبی مقابل حریف اروپایی دست پیدا کرد.
علی جهانبخش، حالا همان روندی را در فاینورد پیش گرفته که باعث می‌شود هر مربی‌ای آرزوی داشتن او را در دل داشته باشد.
نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین حالا رسانه‌های اروپایی به‌ویژه یکی، دو رسانه آلمانی از آن به‌عنوان جایگاه سیاسی علی دایی در مراسم فیفا حرف زده‌اند. روز گذشته «آگزبورگر» آلمان با اشاره به همین مراسم از انتخاب مسی و حضور علی دایی به‌عنوان دو اتفاق مهم در این مراسم یاد کرد و صندلی علی دایی را صندلی سیاسی فیفا توصیف کرد.
فوق‌ستاره نیجریه‌ای ناپولی یک بار دیگر کیفیت استثنایی خود را به رخ حریفی اروپایی کشید.
رئیس جمهور گفت: به ما پیغام می‌دهند از کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی و دیگر نقاط که نادرست عمل کرده‌اند و در حق ملت ایران درست عمل نکردند و حالا می‌گویند بیایید با هم حرف بزنیم. عجب! شما در حق ملت ایران جفا کردید و تصور داشتید که به هدفتان می‌رسید.
ایران دیشب با اختلاف زیاد و با نتیجه ۳۵ بر ۲۲ مغلوب اسپانیا شد و حرفی برای گفتن نداشت. حالا در دور دوم به سد سه حریف قدرتمند اروپایی برخورد کرد.
در اعلام رسمی و علنی آمریکا و ۳ کشور اروپایی درباره مذاکرات چه دیده‌اید که برای از سرگیری مذاکرات اعلام آمادگی کرده‌اید؟! آیا نتیجه مذاکرات را بیرون از آنچه حریف به صراحت بر آن تاکید ورزیده است ارزیابی می‌کنید؟!
همه از گواردیول حرف می‌زنند اما احتمالا کرواسی یک نماینده جدید دیگر هم در باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهد داشت.
تیم ملی انگلیس بعد از 40 سال مقابل حریفی از قاره آسیا به میدان خواهد رفت.
قطر با تک گل معز علی موفق شد حریف اروپایی خود را شکست دهد.
بایرن مونیخ امشب در خانه پذیرای سرسخت ترین حریف خود در اروپا خواهد بود.
هافبک پرسپوليس در بازگشت به ترکیب می‌توانست با پاس دیدنی خود، زمینه ساز گل لوکادیا شود که در آخرین لحظه مدافع حریف مانع از این اتفاق شد.
۵ کشور اروپایی برای کمک به مهار آتش‌ سوزی جنگلی در فرانسه به این کشور نیروی کمکی می‌ فرستند.
پسر ۶ ساله قربانی نامادری عصبانی
برنامه کامل مسابقات هفته سوم تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های والیبال 2022 اعلام شد و ایران باید در چهار مسابقه به مصاف حریفان خود برود. میزبان این هفته شهر گدانسک لهستان است. چهار حریف اروپایی لهستان ، صربستان ، ایتالیا و اسلوونی حریف تیم ملی ایران و شاگردان بهروز عطایی هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ