عربستانی ها اتهام سنگینی را نسبت به تیم‌ملی جوانان والیبال ایران مطرح کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیورپول بعد از ناکامی در جذب رومئو لاویا و مویزس کایسدو، به دنبال خرید شیخ دوکوره، هافبک 70 میلیون یورویی کریستال پالاس است.
در آلمان اشپورت1 گزارش داد بایرن مونیخ بعد از ناکامی در مذاکره با کپا آریسابالاگا حالا داوید دخیا را در نظر گرفته و مذاکره بین بایرن و این دروازه‌بان اسپانیایی آغاز شده است.
بازیکنان تیم ملی زنان ایتالیا بعد از حذف از جام جهانی بیانیه‌ای منتشر کرده و حمایت نشدن از طرف فدراسیون فوتبال این کشور را تنها دلیل حذف زودهنگام‌شان دانستند.
متس هوملس و امره جان بعد از ناکامی دورتموند در قهرمانی با توقف مقابل ماینتس گفتند قبول کردن اتفاقی که امشب افتاد برای دورتموندی‌ها بسیار سخت خواهد بود.
متس هوملس و امره جان بعد از ناکامی دورتموند در قهرمانی با توقف مقابل ماینتس گفتند قبول کردن اتفاقی که امشب افتاد برای دورتموندی‌ها بسیار سخت خواهد بود.
بعد از عذرخواهی محمد صلاح از هواداران لیورپول بابت ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، یورگن کلوپ نیز به حمایت صلاح پرداخت.
بعد از تساوی بدون گل بارسا مقابل ختافه مارک آندره تراشتگن، صحبتهای سرمربی‌اش درباره خشک بودن چمن ورزشگاه را تکمیل کرد و گفت چمن بلند ورزشگاه ختافه باعث ناکامی بارسا شده است.
در شرایطی که بعد از قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ و ناکامی در صعود به مرحله نهایی جام جهانی قطر، این روز‌ها فوتبال ایتالیا در رقابت‌های قاره سبز درخشان ظاهر شده است و در لیگ قهرمانان اروپا ۳ نماینده در بین ۸ تیم برتر دارد. اما در بحث مالی، تیم‌های حاضر در سری‌آ با مشکلات مالی متعددی مواجه هستند.
بعد از بازی مقابل تراکتور و تداوم ناکامی لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی تازه‌ وارد پرسپولیس حالا باید این سؤال را به‌صورت جدی مطرح کرد که آیا خرید زمستانی یحیی برای تقویت خط حمله خرید ناکارآمد و شکست خورده‌ای بوده است؟
مهاجم پرسپولیس بعد از هفته‌ها و ماه‌ها ناکامی در گلزنی موفق شد در جدال با نفت مسجدسلیمان به خوبی از موقعیتی که نصیبش شده بود، بهره برد و نام خود را به عنوان گلزن این بازی ثبت کرد.
سرمربی سابق استقلال بعد از ۳ بازی ناکامی موفق به برد شد و به این پیروزی واکنش نشان داد.
بعد از شکست تلخ و شاید ناباورانه مقابل فولاد یحیی گل‌محمدی نمی‌خواهد روند ناکامی در امتیازگیری تیمش به دو هفته متوالی برسد.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: تلاش بر این است که بعد از ۸ سال ناکامی از کسب سهمیه پارالمپیک، با ایجاد تغییرات در تیم و با جوانگرایی سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کنیم.
تیم‌های نبوغ اراک، نفت آبادان، مهرام تهران، ذوب آهن اصفهان و کاله همچون شهرداری گرگان در هفته شانزدهم لیگ بسکتبال موفق به شکست حریفانشان شدند.
دستاورد کارلوس کی‌روش برای ایران، با وجود شخصیت‌دادن به تیم ملی، صفر مطلق بوده و به نظر می‌رسد دانش فوتبالی این چهره پرتغالی با ایران سازگار نیست. البته این ناسازگاری احتمالا در اولویت نباشد و حالا کارلوس نه به دلیل ارزیابی فنی، بلکه خوش‌زبانی در کنفرانس خبری که خوشایند عده‌ای شده، به کارش در ایران ادامه دهد، آن‌طور که ادعا شده تا بعد از جام ملت‌های آسیا و احتمالا بعد از ثبت یک ناکامی جدید برای تیم ملی.
زلاتکو دالیچ بعد از شکست مقابل آرژانتین و ناکامی در صعود به فینال جام جهانی گفت تیمش نباید از نظر روانی شکست را می‌پذیرفت و حالا باید برای بازی رده‌بندی آماده شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از رقم خوردن پنجمین ناکامی بزرگش با این تیم حاضر به عذرخواهی از مردم و یا استعفا نشد و با گرفتن پاداش های کلان ایران را ترک کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از رقم خوردن پنجمین ناکامی بزرگش با این تیم حاضر به عذرخواهی از مردم و یا استعفا نشد و با گرفتن پاداش های کلان ایران را ترک کرد.
اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی و باتجربه، بهترین فرصت گلزنی برابر لهستان را از دست داده و دقایقی بعد موفق به گلزنی شد.
ستاره تیم فوتبال کاستاریکا بعد از گلزنی برابر ژاپن تمام خاطرات روزهای تلخ بعد از ناکامی در باز کردن دروازه مکزیک از روی نقطه پنالتی را فراموش کرده است.
تیم ملی فوتسال عراق با سرمربی ایرانی خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر کویت شکست خورد و حذف شد.
دیوید تیلور با سه خاک حسن یزدانی را با نتیجه 7-1 شکست داد و به قهرمانی رقابتهای کشتی آزاد جهان رسید .
مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از ناکامی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان از علاقه‌مندان به کشتی عذرخواهی کرد و این موضوع را به ارتقای سطح کمی و کیفی کشتی جهان مربوط دانست.
ناکامی کشتی فرنگی ایران در کسب طلا در حالی بود که ایران سال گذشته و در پایان جهانی نروژ با 4 طلا و 2 برنز بعد از روسیه به عنوان نایب قهرمانی جهان رسید اما امسال بدون طلا و تنها با دو نقره و یک برنز نتوانست بر روی سکوی اول تا سومی قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ