باشگاه پرتغالی منتظر دستور ژاوی برای آزادسازی نیکو گونزالس از بارسلوناست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طارمی با انتشار پستی در اینستاگرام، همه شایعات پیرامون انتقالش در تابستان را تکذیب کرد.
روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا در شماره امروز خود، با انتشار تصویری از مهدی طارمی، از علاقه رم به این بازیکن خبر داد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو باوجود تمایل باشگاه سویا اسپانیا به جذب او قصد دارد به یک تیم در لیگ برتر انگلیس منتقل بشود.
بعد از روزهای سخت و اولیه مصدومیت، علی علیپور به صحنه ورزش بازگشته و در انتظار فصلی تازه در فوتبال اروپاست.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در صورتی که در جام حذفی برای پورتو گلزنی کند، این فصل در تمام رقابت‌ها و تورنمنت‌ها گلزنی کرده و رکورد ویژه ای از خود بر جای می‌گذارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو برای ثبت بهترین فصل دوران ورزشی خود و همچنین قرار گرفتن در جمع سه گلزن برتر خارجی پورتو تنها به چند گل دیگر نیاز دارد.
سرخیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، به تمجید از تیمش با وجود حذف از لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.
تیم فوتبال اینتر با برتری یک بر صفر در بازی رفت پا به پرتغال و ورزشگاه دراگائو گذاشته و اینزاگی به خوبی می‌داند شاگردانش شب سختی را در پیش دارند.
به دنبال انتشار تصاویر برخورد نامناسب فردی با یکی از بانوان، ضمن تشکر از انتشار مسئولانه اطلاعیه فراجا، مقتضی است تا در پرتو اهتمام جدی دولت به صیانت از حقوق عموم شهروندان و به خصوص بانوان در جامعه اسلامی و جلوگیری از تعدی به حریم ایشان، با قید فوریت نسبت به بررسی موضوع و شناسایی و معرفی فرد یا افراد خاطی به مراجع ذیصلاح اقدام نمائید.
روزنامه آبولا با انتشار تصویری از مهدی طارمی روی جلد امروز خود، به تأثیر مهم این بازیکن ایرانی روی خط حمله پورتو پرداخت.
مهدی طارمی می تواند با به ثمر رساندن گل اول پورتو در بازی با کاسا پیا، رکورد جدیدی را ثبت کند.
ستاره ایرانی پورتو مطابق انتظار از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود.
حساب کاربری باشگاه پورتو دقایقی پیش به قیچی برگردان مهدی طارمی در بازی مقابل پاکوش‌دی‌فریرا واکنش نشان داد و با انتشار عکسی دیدنی از ستاره ایرانی نوشت: این کار را با استایل خاص خودش انجام دهید.
درحالیکه چهار روز از دیدار پورتو و بنفیکا می گذرد، اما انتشار ویدیوی جدیدی از طارمی، حسابی جنجالی شده است.
موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد اگر طارمی در جام جهانی بدرخشد، حفظ او دیگر برای پورتو غیرممکن خواهد بود.
موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد اگر طارمی در جام جهانی بدرخشد، حفظ او دیگر برای پورتو غیرممکن خواهد بود.
روزنامه «ابولا» پرتغال با انتشار خبری مدعی شد آرسنال با هدایت «آرتتا» در حال آماده شدن پیشنهادی برای جذب مهدی طارمی است.
بارسلونا در بازی بزرگ سه‌شنبه شب لیگ قهرمانان دست بالا را مقابل اینتر دارد و پورتو انتظار برد مقابل تیم آزمون را می‌کشد.
تیم فوتبال پورتو در شبی که مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود را در اختیار نداشت، شکست سنگین و غیر قابل انتظاری را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد.
بازیکن سابق بنفیکا با انتشار تصویری عجیب، به باخت تیم پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایران واکنش نشان داد.
بازیکن سابق بنفیکا با انتشار تصویری عجیب، به باخت تیم پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایران واکنش نشان داد.
اما بر اساس تازه‌ترین خبر‌های رسیده از پورتو رئیس باشگاه همان نقشه‌ای که برای دیاز کشیده می‌خواهد برای مهدی طارمی بکشد. فروش این بازیکن در تعطیلات زمستانی.
توئیتر رسمی باشگاه پورتو با انتشار شادی گل مهدی طارمی ستاره ایرانی اش در بازی هفته اول مقابل ماریتیمو دوباره به تمجید از این بازیکن پرداخت.
خبرنگار سرشناس در حوزه نقل و انتقالات ترکیه مدعی شد باشگاه فنرباغچه همچنان در انتظار مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ