وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اتفاقاتی که در جام جهانی رخ داد گفت: یکی از نقشه های روباه پیر پناهنده کردن بازیکنان تیم ملی ایران بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چالش این است که سه روباه پنهان شده میان پاندا‌های قرمز را در کمتر از ۱۰ ثانیه پیدا کنید.
اصفهان- یک قلاده روباه و یک بهله جغد با گذراندن مراحل درمان و بازپروری در پارک آموزشی حیات وحش صفه در زیستگاه طبیعی کلاه‌قاضی رهاسازی شدند.
مشاهده روباه‌های مریض یا به‌ظاهر سالم تنها به بهشت‌زهرا محدود نمی‌شود، در محله‌هایی مانند زعفرانیه روباه‌ها تا نزدیکی ولیعصر پایین آمده و به‌محض نزدیک‌شدن ماشین‌ها خودشان را در ساختمان‌های متروک آنجا پنهان می‌کنند. البته بیشتر از روباه در این محله، بالای ولنجک، درکه و… سگ به‌چشم می‌آید، سگ‌هایی که به‌گفته اهالی کاری به‌کار ساکنان ندارند، اما تعدادشان به‌شدت افزایش یافته است.
به تازگی ویدیو‌ها و تصاویری از خارج از کشور منتشر شده است که نشان می‌دهد در آرایشگاه‌های مخصوص حیوانات خانگی اقداماتی همچون رنگ کردن مو و اصلاح‌های عجیبی که سگ‌ها را شبیه به حیواناتی مانند پلنگ و پاندا می‌کنند انجام می‌شود.
بوستان لویزان که در همسایگی شهرک امید، میزبان گونه‌های متنوع جانوری اعم از سنجاب، روباه و پرندگانی از گونه‌های شاهین و کبوتر کوهی و... است پای این جانوران را در پی یافتن غذا به شهرک امید و محله‌های اطراف آن باز کرده است.
لیورپول با نتیجه 3-0 از سد لسترسیتی گذشت تا با یک بازی بیشتر به یک امتیازی یونایتد برسد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از تحویل یک قلاده روباه توسط شهروندان به محیط زیست شهرستان ری خبر داد.
در گذشته روباه‌ها در شب در محیط شهری حضور داشتند، اما امروزه به علت مصرف اضافات غذای مردم در محیط‌های شهری با آن‌ها سازگاری پیدا کرده‌اند. بعضی از دست انسان نیز غذا را دریافت می‌کنند.
امیر قلعه‌نویی با تفکراتی متفاوت از دوره قبلی هدایت تیم ملی را برعهده گرفته است؛ او سبکی جدید را به تیم ایران هدیه خواهد داد.
مار سمی حریف روباه صحرا نمی شود و در نهایت روباه کوچک او را میخورد.
شکار روباه دیوار در زندان!
جعفر شهری در کتاب «تاریخ ایران» نوشته است که مظفرالدین شاه در سال ۱۲۷۹ دو رنو را از فرانسه و از راه آب و خشکی راهی ایران کرد، می‌گوید یکی از این اتومبیل‌ها هیچ‌گاه وارد ایران نشد چرا که در مسیرش و هنگام حمل و نقل دچار نواقصی شده و در راه ماند. خودروی دیگر نیز در واقعه‌ ترور نافرجام محمدعلی شاه در دوشان‌تپه منفجر شده و از بین می‌رود.
در دوران احمدشاه، نوعی وسیله نقلیه عمومی میان تهران و بعضی از شهرستان‌ها طی طریق می‌کرد که به آن «ترن رونار» یا «قطار روباه» می‌گفتند، چراکه به تعبیر خودشان این نوع خودرو جمعی سرعت و چابکی بالایی مثل روباه داشت.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: طراحی پیچیده روباه پیر برای پناهنده شدن ورزشکاران، نقشه خروج بازیکنان در زمین بازی آن حین انجام مسابقه از تلاش همه جانبه برای فروپاشی تیم ملی بود.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اتفاقاتی که در جام جهانی رخ داد گفت: یکی از نقشه‌های روباه پیر پناهنده کردن بازیکنان تیم ملی ایران بود.
وزیر ورزش و جوانانبا بیان اینکه در جام جهانی قطر شاهد اوج فتنه دشمنان بودیم،گفت: طراحی پیچیده روباه پیر پناهنده شدن ورزشکاران وخروج بازیکنان از زمین بازی در حین انجام مسابقه بود.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اتفاقاتی که در جام جهانی رخ داد گفت: یکی از نقشه های روباه پیر پناهنده کردن بازیکنان تیم ملی ایران بود.
بیلبوردهایی با مضمون «ننگ با رنگ پاک نمی‌شود» در اطراف سفارت انگلستان نصب شده که اقدامات جنایت‌کارانه این کشور را در دو دهه اخیر روایت می‌کند
شب گذشته افراد ناشناس شعار‌هایی را بر ضد حکومت انگلیس بر روی سفارت این کشور در تهران با اسپری‌های رنگی نوشتند. لانه تجزیه طلبان، هرکی بیاد به مهمونی باید بره تو گونی، لانه جاسوسی تعطیل باید گردد، دشمن ابدی، جاسوس انگلیسی اخراج باید گردد، روباه پیر، BBC داعش انگلیسی، سفارت انگلیس حامی تروریست، مرگ بر انگلیس، پرورشگاه تروریست و مزدور انگلیسی ازجمله شعار‌های نوشته شده روی سفارت انگلیس در تهران است.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌های خود گفته است که زمان پذیرش این مسوولیت او را گول زدند و گفتند که ۳۰۰میلیارد در حساب باشگاه پول هست! اما وقتی او آمد یک ریال بود؟! کاریکاتور زیر اثر محمدرضا میرشاه‌ولد است با همین سوژه
گربه ساکن ساختمان نخست وزیر انگلیس یک روباه را که وارد قلمرو او شده بود با شجاعت فراری داد.
بررسی‌های نشان داد که متهم مذکور با راه اندازی یک صفحه جعلی اینستاگرامی، زنان متاهل را برای فروش، تعویض یا آبکاری طلاهایشان، فریب می‌دهد تا به خاطر حفظ آبرو از شکایت و پیگیری ماجرا صرف نظر کنند. به همین دلیل نیرو‌های تجسس پس از انجام یک سری فعالیت‌های اطلاعاتی و از طریق تلفن یکی از بانوان پلیس وارد صفحه اینستاگرامی «عدنان» شدند و با او ارتباط برقرار کردند.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۷۴۱۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۵ هزار و ۵۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ