رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما به بازدارندگی پایدار و کارآمدی رسیده‌ایم که دائماً هم آن را رصد و مراقبت می‌کنیم. دشمنان را هم زیر نظر داریم و سعی می‌کنیم هرگونه کاستی را جبران کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری زبان با اذعان به توان بازدارندگی ایران تاکید کردند که ارتش رژیم صهیونیستی دچار یک فروپاشی داخلی بی سابقه شده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ایجاد تحولات چشمگیر در نیروی زمینی ارتش، گفت: اوج بازدارندگی در کشور، موجب شده تا دشمنان نتوانند تهدیدات نظامی علیه کشور انجام دهند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه بر پایبندی این کشور بر اصل عدم استفاده از سلاح هسته‌ای تاکید کرد.
رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت: خودکفایی و بومی سازی موجب شده که امروز به قدرت بازدارندگی نه در منطقه بلکه در جهان رسیده ایم.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: قدرت بازدارندگی ایران، تضمین کننده امنیت و صلح پایدار منطقه است و توسعه روابط دوستانه و شراکت سازنده با همسایگان با جدیت تداوم خواهد یافت.
محمد جواد ظریف گفت: مهمترین عامل بازدارندگی ایران در برابر مخالفین خارجی همین مردم هستند. همین توان مردمی است که می‌تواند در شرایط سخت در برابر فشار‌های خارجی مصون بدارد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تجلیل مجلس از ناوگروه ۸۶، گفت: ما بزرگترین سطح بانک اطلاعاتی را در طول این سفر جمع‌آوری کردیم و سطح بازدارندگی ما به بالاترین حد افزایش یافته است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز به روز قدرت بازدارندگی خود را در مقابل دشمنان افزایش داده‌اند.
رئیس سابق امنیت اطلاعات رژیم صهیونیستی اذعان کرد که قدرت بازدارندگی این رژیم به‌صورت گسترده‌ای آسیب دیده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نظام جمهوری اسلامی روز به روز با اقتدار و قدرت بیشتر، بازدارندگی بیشتری در برابر دشمنان خواهد داشت.
تربت حیدریه ـ امام جمعه تربت حیدریه گفت: امروز توان بازدارندگی دفاعی نیروهای مسلح در اوج اقتدار است و دشمن حتی فکر حمله نظامی را هم در سر نمی‌پروراند.
در پی حملات موشکی گسترده از نوار غزه و جنوب لبنان، مقامات صهیونیستی اذعان کردند که قدرت بازدارندگی این رژیم تضعیف شده است.
رسانه‌های عبری در روزهای اخیر درباره تضعیف توان راهبردی رژیم صهیونیستی در دو عرصه داخلی و خارجی هشدار داده‌اند.
مقامات امنیتی فعلی و سابق رژیم صهیونستی در سخنانی درباره وضعیت امنیتی این رژیم در برهه پیش رو هشدار دادند.
پژوهشگر مسائل چین درباره میانجی‌گری چین میان ایران و عربستان گفت: «این اقدام، در نوع خود تحولی بدیع در سیاست خارجی این کشور به شمار می‌رود. ایران به طور سنتی، چین را شریک مهم خود قلمداد می‌کند و عربستان نیز طی سالیان اخیر، روابط خود با دومین قدرت اقتصادی بزرگ جهان را گسترش داده است. در این میان، دامنه منافع چین در منطقه نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است. تجلی بارز این موضوع، ابتکار کمربند و راه است که سبب شده چین انگیزه بیشتری برای گسترش تعاملات با کشور‌های منطقه داشته باشد.»
اهداف محدود و عدم‌تعهد کامل، تلاش‌های جنگ واشنگتن را محکوم به شکست کرد. ایالات متحده توانایی محاصره با زیردریایی‌های تهاجمی و نیروی هوایی را دارد. چنین جنگ اقتصادی‌ای بی تردید به ایالات متحده آسیب می‌رساند؛ اما در طولانی مدت چین را ویران می‌کند. این جوهر بازدارندگی است.
رئیس سازمان بسبج مستضعفین با بیان اینکه ایران دفاعی دوران دفاع مقدس اکنون به یک کشور مقتدر با قدرت بازدارندگی در سطح دنیا تبدیل شده است، گفت: آمریکا به عنوان دشمن قسم خورده ایران که ۵۰ درصد از قدرت و تجهیزات پیشرفته نظامی جهان را در اختیار دارد از قدرت ایران در هراس است.
سردار نقدی گفت: بازدارندگی آن‌ها در بمب اتم است، اما ما موشک بالستیکی درست کردیم که در عرض هشت ثانیه در موضع اصابت از هر پدافندی عبور می‌کند و این موشک هم نقطه‌زن و از اختراعات جمهوری اسلامی است، در دنیا هیچکدام از موشک‌های بالستیک نقطه‌زن نبودند به جز یک موشک اسکندر روسیه که ۳۰۰ کیلومتر هم بیشتر برد نداشت.
وجود برخی از مسائل عملیاتی بین چین و آمریکا در منطقه دریای چین جنوبی نیز اهمیت بازدارندگی هسته‌ای در سیاست خارجی چین را افزایش داده است.
ناتو رزمایش نظامی بازدارندگی هسته‌ای را در قالب رزمایش «ظهر استوار» در اروپا برگزار خواهد کرد.
باقری خاطرنشان کرد: امروز زمین، هوا و دریا فوران قدرت جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد؛ قدرتی که توانسته دشمنان را زمین‌گیر کند. این قدرت بازدارندگی پایداری را ایجاد کرده که زمینه پیشرفت کشور و کشورهای دوست را فراهم کرده است. این را مرهون شهادت طلبی فرزندان این ملت هستیم.
قالیباف گفت: سایه امنیت در کشور در سایه مجاهدت و اقتدار نیرو‌های مسلح ما وجود دارد و با تلاش این نیرو‌ها امروز به نقطه اوج بازدارندگی رسیده‌ایم، نیرو‌های مسلح ما از کیان نظام و آرمان‌های انقلاب با تمام توان دفاع می‌کنند.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: مجازات حبس بازدارندگی کافی در جرایم مواد مخدر ندارد و مؤثرترین کار برای مبارزه با موادمخدر ضربه مالی و زمین‌گیر کردن قاچاقچیان است.
فرمانده کل ارتش گفت: به پشتوانه تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر متخصصین متعهد صنعت دفاعی کشور و استفاده از توان دانشمندان و نخبگان بازدارندگی مطمئن در مقابل دشمنان ایجاد شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ