آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، تحت تاثیر مراسم معارفه باشکوهی اینترمیامی برای او قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همسر ستاره آبی‌ها با انتشار یک استوری در فضای مجازی به شایعه جدایی بازیکن برزیلی از استقلال واکنش نشان داد.
فریده شجاعی همسر اسطوره فقید استقلال گفت: انگار استقلال نفرین شده است. امیدوارم این مشکلات حل شود و روزی را ببینیم که دیگر چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران نباشد. باور کنید گاهی اوقات می‌گویم اگر منصور زنده بود به خاطر دیدن چنین صحنه‌هایی بنده خدا سکته می‌کرد. این اتفاقات اصلاً در شأن ورزش ایران و هواداران استقلال نیست.
تا به حال سابقه نداشته است که همسر رئیس جمهور مانند یک مقام رسمی مورد استقبال و تشریفات ویژه قرار گیرد.
زیورآلات همسر اورتگا در مراسم استقبال از رئیسی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
ستاره اسبق پرسپوليس و استقلال در اتفاقی عجیب اکنون بیش از صد روز‌ در زندان حضور دارد.
سفارت ونزوئلا در تهران با انتشار این ویدئو نوشت: بانوی اول ونزوئلا سیلیا فلورس از همسر رئیس جمهور ایران دکتر جمیله سادات علم الهدی استقبال کرد. دیدار گرم و صمیمانه‌ای که در راستای نزدیک شدن هر چه بیشتر روابط همکاری و اخوت بین دو کشور اتفاق افتاد.
همسر سیدحسین حسینی نسبت به انتقادات از او واکنش تندوتیزی نشان داد.
همسر مرحوم حجازی با تشکر از مهدی تاج بابت ابراز لطف به اسطوره استقلال، از روابط خوب بین دو طرف صحبت کرد.
بهناز شفیعی همسر مرحوم ناصر حجازی معتقد است استقلال، باید ریکاردو ساپینتو را برای فصل بعد هم حفظ کند؛ چون این مربی ناموفق نبوده است.
سردار آزمون استوری جدیدی منتشر کرده است.
عارف غلامی و زبیر نیک نفس دو ستاره استقلال در مراسم جشن تولد همسر کوین یامگا، شرکت کردند.
این بازیکن جوان هوادار از قرعه جام حذفی و بازی با پرسپولیس استقبال می کند.
زن ستاره استقلال، با انتشار تصویری از مهدی قایدی در صفحه شخصی اینستاگرام خود خبرساز شد.
همسر کاپیتان سابق استقلال به تازگی در غم از دست دادن مادر خود عزادار شده است.
همسر سیلوا مدافع استقلال شب گذشته با انتشار ویدیویی از خیابان های تهران توضیحاتی در مورد چهارشنبه سوری و ادامه سروصداها داد. او در همین ارتباط روی استوری اینستاگرامی خود نوشت: آنها همیشه آتش‌بازی، ترقه و موشک پرتاب می‌کنند. مثل سال جدید ما نیست که فقط نصف شب برگزار شود. اینجا آتش‌بازی چند ساعت طول می‌کشد.
همسر سیلوا مدافع استقلال شب گذشته با انتشار ویدیویی از خیابان های تهران توضیحاتی در مورد چهارشنبه سوری و ادامه سروصداها داد. او در همین ارتباط روی استوری اینستاگرامی خود نوشت: آنها همیشه آتش‌بازی، ترقه و موشک پرتاب می‌کنند. مثل سال جدید ما نیست که فقط نصف شب برگزار شود. اینجا آتش‌بازی چند ساعت طول می‌کشد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال چند روزی راهی دبی می شود تا در کنار همسرش باشد.
پریرا مهاجم برزیلی مدنظر گل محمدی امروز وارد استانبول شده و قرار است ساعت یک بامداد فردا وارد تهران شود. برخی مدیران پرسپولیس در فرودگاه امام خمینی به استقبال او خواهند رفت و قرار است پریرا را در هتل آزادی تهران اسکان دهند.
بسیاری از هواداران او در ورزشگاه روساریو جمع شده بودند تا با او عکس بگیرند و پس از اینکه مدتی را در کنار آنها سپری کرد و پیراهن‌های بسیاری را امضا کرد، با جت شخصی به همراه همسر و فرزندانش راهی پاریس شد.
بازیکنان استقلال به حمایت از یحیی گل محمدی پرداختند و حالا همسر وریا غفوری با یک استوری اینستاگرامی گل محمدی را حمایت کرده است.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران در پرواز شیکاگو به آیووا با چند تن از قهرمانان کشتی آمریکا و جهان همسفر شدند.
اولنا زلنسکا همسر رئیس جمهور اوکراین در سفر به لندن مورد استقبال آکشاتا مورتی همسر ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس قرار گرفت. زلنسکا برای شرکت در کنفرانس پیشگیری از خشونت جنسی در جنگ به لندن رفته است. زلنسکا خواستار واکنش جهانی به استفاده از خشونت جنسی به عنوان یک سلاح شد و گفت دادستان‌های اوکراین در حال بررسی بیش از ۱۰۰ جنایت توسط سربازان روسی هستند.
فریده شجاعی، همسر مرحوم منصور پورحیدری در گفت و گو‌ با ورزش سه در خصوص شایعات بازگشتش به فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.
همسر رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال هم امروز راهی ورزشگاه آزادی شده تا دیدار این تیم مقابل پیکان را از نزدیک تماشا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ