لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، شب گذشته صحنه جالبی را در کنار پسرش رقم زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حفاری در منطقه «آهق» سازند مراغه که در مجاورت روستایی به همین نام قرار دارد، چندی قبل برای اولین‌بار کلید خورد و اکنون دیرینه‌شناسان و پژوهشگران به یک لایه فسیلی حاوی زرافه، کرگدن و فسیل‌های چندین گونه دیگر در این سایت دست یافته‌اند.
مراسم معارفه لیونل مسی بامداد امروز در استادیوم خانگی تیم اینتر میامی برگزار شد.
گویا لای فای سرعتی بالغ بر ۲۲۴ گیگابیت بر ثانیه دارد، در حالی که میانگین سرعت وای فای ۷، به طور میانگین ۴۰ گیگابیت بر ثانیه پیش بینی شده است. سرعت انتقال داده برای کارهایی مانند بازی یا واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، بسیار مفید خواهد بود.
گویا لای فای سرعتی بالغ بر ۲۲۴ گیگابیت بر ثانیه دارد، در حالی که میانگین سرعت وای فای ۷، به طور میانگین ۴۰ گیگابیت بر ثانیه پیش بینی شده است. سرعت انتقال داده برای کارهایی مانند بازی یا واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، بسیار مفید خواهد بود.
محمد موسوی امشب در لایو اینستاگرام ورزش سه درباره اتفاقات تیم ملی والیبال صحبت خواهد کرد.
محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به طراحی و بهبود امنیت لایه فیزیکی در شبکه های موج میلیمتری مشارکتی با به کارگیری نویز مصنوعی شدند که شبکه بهینه ای را برای منایع مصرفی فراهم می سازد.
دستمالی کارشناس مسائل ترکیه گفت: برخی از ما در ایران فکر می‌کنیم که قلیچ‌دار اوغلو، چون لاییک بود نمی‌توانست با ما همکاری کند و اردوغان، چون اسلام‌گراست بیشتر با ما راه می‌آید. در معادلات بین‌الملل نباید گول مسلمان بودن اشخاص را خورد. الان طالبان که جریان اسلامی و اصیل است به زعم برخی از آقایان بیشتر برای ما دردسر درست کرده تا آن نیمچه دولت غرب‌گرای پیشین افعانستان!
نیمار، ستاره برزیلی، پستی را در اینستاگرام لایک کرده که در آن پاری سن ژرمن باشگاهی کوچک توصیف شده است.
دولت و قوه قضاییه برزیل نسبت به کمپین شرکت های فناوری در مخالفت با تصویب یک لایحه قانونمندسازی اینترنت که اخبار جعلی را هدف گرفته بود، اعتراض کردند.
لایی دیدنی قلی زاده به رابینسون، بازیکن تیم ملی آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز دوباره سوژه فیفا شد. منبع: فارس
مدافع چپ سپاهان امیدوار است بازی پیش رو مقابل مس رفسنجان را با برد پشت سر بگذارند.
مهاجم تیم فوتبال جوانان ایران گفت: مستحق صعود در مسابقات قهرمانی آسیا بودیم و حالا می توانیم به جام جهانی هم برسیم.
دروازه‌بان هندبال ایران که با درخشش در مسابقات قهرمانی جهان نقش بسزایی در موفقیت‌های تیم ملی داشت از روزهای پرفراز و نشیب خود در زندگی و این رشته سخن گفت.
و تد کروز استدلال می‌کند اگر دولت جو بایدن خود را متعهد به مقابله با همکاری‌های نظامی ایران و دولت ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه می‌داند باید در صورت تصویب لایحه‌ای که او و همکارانش تهیه کرده‌اند، قانون را بپذیرد و آن را به اجرا درآورد؛ لایحه‌ای که به موجب بخش‌هایی از آن کار روس‌ها بر روی سانتریفیوژ‌های تاسیسات هسته‌ای ایران ممنوع خواهد شد.
فوتبال سایس به تدوین لیستی صدنفره از برترین بازیکنان دریبل‌زن پرداخته است.
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به دشمنی دشمنان امت اسلامی با قرآن کریم از لابی صهیونیست به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین نام برد.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، اظهار کرد: ساعت یک بامداد امروز جمعه دوم دی ماه، ۶ نفر (پسر۱۷ الی ۱۸ ساله) با ۲ دستگاه خودرو ۲۰۶ و با در دست داشتن اسلحه پلاستیکی (کلت و کلاشینکف) در منطقه ولنجک با حرکات نمایشی و لایی کشیدن و تیک آف زدن و... برای شهروندان این منطقه ایجاد مزاحمت کرده بودند که توسط عوامل کلانتری ۱۶۳ ولنجک دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
وحید ششمین بازیکن تیم ملی است که با حضور در سالن کنفرانس تیم ملی در دوحه به سوالات خبرنگاران ایرانی و خارجی پاسخ می‌دهد.
پورتو با درخشش مهدی طارمی با نتیجه ۴ بر یک براگا را شکست داد.
اسون میسلنتات، مدیر ورزشی اشتوتگارت، معتقد است در دیدار مقابل بایرن مونیخ، حق این تیم خورده شده است.
کاسمیرو شب گذشته برای اولین بار در ترکیب ثابت منچستریونایتد قرار گرفت ولی شکست تلخ خانگی برابر رئال سوسیداد و تحقیرشدن مقابل بال این تیم را تجربه کرد.
گل اول پرسپولیس به سایپا در شرایطی به ثمر رسید که شاگردان فکری مبهوت هنرنمایی شماره ۷ و ۹ سرخ‌ها شدند.
به دنبال هشدار‌های سازمان هواشناسی، از شامگاه شب گذشته بارش شدید باران در استان تهران به وقوع پیوست و در پی آن، در چند نقطه از استان بویژه نقاط غربی و جنوبی رویداد‌هایی مانند آبگرفتگی، رانش زمین و روان شدن سیلاب و انباشت گل و لای بویژه در منطقه کن (امامزاده داود) رقم خورد؛ وضعیتی ویژه و مرگبار که با اعلام آماده باش نیرو‌های امدادی، تلاش برای مقابله با آن آغاز شده و در جریان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ