ژاوی سیمونز، بازیکن هلندی تحت قرارداد پاری سن ژرمن، استوری عجیبی در اینستاگرامش منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه ذوب‌آهن با انتقال مهرداد رضایی، هافبک سابق مس رفسنجان، احتمالا در بازار نقل و انتقالات تنها یک خرید دیگر خواهد داشت.
نیمار، گران‌ترین خرید تاریخ فوتبال اخرین روز خود را در پاریس سپری کرد، شهری که در شش سال اخیر در آن زندگی می‌کرد.
رناتو سانچس که امروز با قراردادی قرضی از پی‌اس‌جی به رم پیوست می‌گوید ژوزه مورینیو مهم‌ترین دلیلی بوده که اصرار داشته به جالوروسی بپیوندد.
کیلیان امباپه همراه عثمان دمبله، خرید جدید پاری سن ژرمن، با حضور در ورزشگاه پارک دو پرنس بازی مقابل لوریان را تماشا کرد.
ژاوی سیمونز خرید جدید پاری سن ژرمن به صورت قرضی به باشگاه لایپزیش پیوست تا فصل آینده با پیراهن این تیم در بوندس‌لیگا بازی کند.
پی‌اس‌جی شانس خرید ژوائو فلکیس را رد کرد، در حالی که باشگاه اتلتیکو مادرید راضی به این انتقال بود.
پاری سن ژرمن از یوونتوس برای ارائه پیشنهاد رسمی جهت خرید دوشان ولاهوویچ چند روز زمان خواسته است.
یک نهاد مهم حکومتی در آلمان اعلام کرد قاعده 50+1 درصد که مانع از خرید صد در صدی مالکیت باشگاه‌های این کشور توسط سرمایه‌گذاران بزرگ به حساب می‌آید کماکان لازم الاجرا است.
پیوستن لوکاس هرناندز به پاری سن ژرمن، هواداران مارسی و پی‌اس‌جی را با شرایطی خاصی روبرو کرده چرا که او در گذشته بارها اعلام کرده که هوادار سرسخت المپیک مارسی است.
پی اس جی پس از رسمی کردن انتخاب لوئیز انریکه حالا به سراغ رسمی کردن نقل و انتقالات خود رفته است.
هواداران دوآتشه پاری‌سن‌ژرمن از خرید لوکاس هرناندز راضی نیستند و به این مدافع بایرن مونیخ گفته‌اند، در پاریس کسی از او استقبال نمی‌کند.
شاید بازیکنانی که پاری‌سن‌ژرمن خریده، در قواره‌های فوق ستاره نباشند، اما این باشگاه یک بمب خبری در راه دارد.
باشگاه موناکو مهاجم 18 ساله پاری سن ژرمن را در انتقالی آزاد جذب کرد.
چلسی به رقابت غول‌های فوتبال اروپا برای خریدن کیلیان امباپه پیوسته است. ستاره پی‌اس‌جی گفته قراردادش را بعد از سال 2024 تمدید نخواهد کرد.
سمپدوریا به سری B سقوط کرده و با مشکلات مالی جدی روبرو است. حالا مالک لیدز که قصد خرید این تیم را دارد، با رقابت مالکان قطری پاری‌سن‌ژرمن روبرو شده است.
رسانه‌های فرانسوی می‌گویند ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پی‌اس‌جی، برای خرید یک باشگاه شناخته‌شده در برزیل دست به کار شده و پدر نیمار را به عنوان نماینده خود استخدام کرده است.
گروه سرمایه‌گذاری "Arctos Sports Partners" قصد خرید 5 تا 15 درصد سهام باشگاه پاری سن ژرمن را دارد.
یک نشریه فرانسوی می‌گوید پاری سن ژرمن به کواراتسخلیا، ستاره گرجی ناپولی، به شدت علاقه‌مند شده و حاضر است برای خرید او 180 میلیون یورو بپردازد.
درحالیکه به نظر می‌رسد قطر به دنبال خرید باشگاه منچستریونایتد است صداهای زیادی از گوشه و کنار اروپا از یوفا می‌خواهند به دلیل مالکیت قطری باشگاه پی‌اس‌جی مانع از خرید یونایتد توسط قطری‌ها شود.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، از مدیران این تیم خواسته که برای خرید برناردو سیلوا اقدام کنند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، می‌گوید این باشگاه برای خرید یک مهاجم در بازار نقل و انتقالات حضور دارد.
یک روزنامه‌نگار مصری فاش کرد محمد صلاح، ستاره لیورپول، دو هفته پیش دیداری با ناصر الخلیفی، رئیس قطری پی‌اس‌جی، داشته و درباره خرید لیورپول توسط قطری‌ها صحبت کرده است.
نشریه فرانسوی اکیپ مدعی است گالاتاسارای حاضر نیست بند خرید در قرارداد قرضی مائورو ایکاردی را بپذیرد ولی پی‌اس‌جی اصرار دارد که او را به این شرط واگذار کند.
پی اس جی برای خرید کارلوس سولر از باشگاه والنسیا، دو پیشنهاد متفاوت و تقریبا همزمان ارائه کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ