کاپیتان استقلال در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه که پاری‌سن‌ژرمن را در سفر به تولوز همراهی کرده بود به جمع بازیکنان تیمش در بازی امروز برگشت و روی نیمکت حضور دارد.
لیورپول در هفته دوم لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد مقابل بورنموث با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.
لیورپول که در اوایل بازی با بورنموث روی یک اشتباه دروازه‌اش را باز شده دید در دقیقه 28 با ضربه تماشایی لوئیس دیاز کار را به تساوی کشاند و کمتر از 10 دقیقه بعد با گل صلاح پیش افتاد.
بویان کرکیچ با بارسلونا برای حضور در تیم مدیریت ورزشی به ریاست دکو توافق کرد و پس از سال ها به باشگاه کاتالان بر می گردد.
تیم تراکتور اولین جلسه تمرینی جدی خود برای لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کرد.
به نظر می رسد که استقلال با دو تغییر نسبت به دیدار قبل، به مصاف ملوان برود.
سانتی کاسورلا در بازگشت احساسی به فوتبال اسپانیا به تیم رئال اوویه‌دو پیوست.
برنده 20 گرنداسلم تنیس در سالگرد خداحافظی‌اش به لیورکاپ باز می‌گردد.
اسنپ به جای ایجاد راهکارهای هوشمندانه و تشویقی برای ترغیب راننده به قبول درخواست، به راهکارهای تنبیهی برای رانندگان روی آورده و عملا بعضی رانندگان همکار خود را تهدید می‌کند که اگر از حق انتخاب خود برای قبول یا رد درخواست سفر استفاده کنید، درخواست کمتری دریافت می کنید
سرمربی فصل قبل خلیج فارس بندر ماهشهر پس از یک وقفه کوتاه به تیم سابقش بازگشت.
دکو، ستاره سابق بارسلونا، قرار است امروز به صورت رسمی به عنوان مدیر ورزشی جدید این باشگاه معرفی شود.
«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه ضمن هشدار درباره تنش آفرینی احتمالی غرب در منطقه خاورمیانه، بازگشت سوریه به اتحادیه عرب را ستود و آن را عاملی قدرتمند برای ثبات در کل منطقه توصیف کرد.
کاپیتان استقلال در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد.
کاردار سفارت ایران در کویت در گفت وگویی به اهمیت بازگشت روابط تهران و ریاض پرداخت و از سفر قریب الوقوع وزیر خارجه عربستان به ایران خبر داد.
احتمال بازگشت قریب الوقوع کشورها به توافق هسته‌ای و جنایت جدید عربستان در اعدام ۲ جوان بحرینی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
کرسی سوریه در اتحادیه عرب در حالی به دولت قانونی بشار اسد قرار است بازگردد که این کشور عربی قریب به ۱۲ سال بزرگ‌ترین غایب نشست‌های اتحادیه عرب بوده است.
مارکا امروز نوشت که به احتمال قریب به یقین، کارلو آنچلوتی فصل بعد نیز مربی رئال خواهد بود و زیدان شانسی برای بازگشت ندارد.
روند همگرایی میان کشورهای عربی و دمشق با سرعت پیش می‌رود و فضای مثبت گواهی دهنده بازگشت قریب الوقوع سوریه به آغوش جهان عرب است.
روند همگرایی میان کشورهای عربی و دمشق با سرعت پیش می‌رود و فضای مثبت گواهی دهنده بازگشت قریب الوقوع سوریه به آغوش جهان عرب است.
در آستانه دیدار لیورپول با بورنموث هیچ خبری نمی‌توانست به اندازه بازگشت قریب‌الوقوع لوئیس دیاز به ترکیب قرمزها هواداران این تیم را خوشحال کند.
گابریل ژسوس در جریان بازی آرسنال-بورنموث خبر از بازگشت قریب الوقوع خود داد؛ اتفاقی که حسابی هواداران را به وجد آورده است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دیدار با آتالانتا می‌گوید زلاتان ابراهیموویچ و مانیان شرایط خوبی دارند و او از بازگشت قریب‌الوقوع آنها خوشحال است.
در گزارش همشهری آمده است: فعالیت دوباره اینفلوئنسر‌ها از دیگر نمود‌های عادی‌شدن شرایط در کشور به‌حساب می‌آید. با شکست پروژه «تحریم» و «اعتصاب»، در هفته‌های اخیر فعالیت اکثریت قریب به اتفاق اینفلوئنسر‌ها در شبکه‌های اجتماعی ازسر گرفته شده‌است و آن‌ها با انتشار پست‌های متعدد، می‌کوشند بازدید‌های صفحات خود را به شرایط پیش‌از ناآرامی‌ها بازگردانند.
لورا هول‌گیت سفیر ایالات متحده نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین مدعی شد: در سپتامبر گذشته ایران امید جمعی درباره بازگشت قریب‌الوقوع به برجام را با طرح خواسته‌هایی که می‌دانست غیر ممکن است از بین برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ