علیرضا فغانی و مهدی سیدعلی، در فصل بعد رقابت های لیگ برتر قضاوت نخواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران عازم استرالیا شده است‌.
مهدی عبدی رسما بازیکن تراکتور شد
رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته در وزن ۸۵- کیلوگرم با برتری مهدی خدابخش و کسب مجوز حضور در بازیهای آسیایی پایان یافت.
مهاجم پرسپوليس مراحل پایانی انتقالش به تراکتور را پشت سر گذاشت.
مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: با دستور معاون اول محترم ریاست جمهوری موانع ورد VAR به فوتبال کشور برطرف می شود.
پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی‌پوشان به نیمکت قوی نیاز داشتند و حالا حضور مهدی هاشمی‌نسب نقش «کریم باقری» را در استقلال ایفا می‌کند و بسیار کمک‌حال تیم خواهد بود.
باشگاه اتحاد کلباء با حضور مهدی قایدی، از کیت جدید خود رونمایی کرد
آیا مهدی شیری در دیدار پیش‌روی تراکتور مقابل پرسپولیس تیمش را همراهی خواهد کرد؟
در دیدار مقابل صنعت نفت جعفر سلمانی در پست وینگر چپ به میدان رفت و جانشین ستاره فصل قبل استقلال شد.
مهدی هاشمی‌نسب قرارداد خود را با استقلال امضا کرد.
یکی از دستیاران جواد نکونام در فصول گذشته به عنوان مربی به کادر فنی تیم فوتبال استقلال اضافه شد.
اینتر از خرید فلورین بالوگان، مهاجم آرسنال پشیمان شده است و بجای این بازیکن به دنبال خرید مهدی طارمی است.
علیرضا فغانی و مهدی سیدعلی، در فصل بعد رقابت های لیگ برتر قضاوت نخواهند کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، نوه امام خمینی(س) گفت: هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد، یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ماست که ما کوتاهی کرده‌ایم.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی نوه امام خمینی(س) گفت:هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هوشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد؛ و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ما است که ما کوتاهی کرده‌ایم.
تصمیم بحث برانگیز داور دیدار سپاهان و ملوان مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
مراسم بزرگداشت مرحومه «بتول فیروزان»، نویسنده، مترجم و فرزند «مهدی فیروزان» و «حورا صدر» و نوه «امام موسی صدر» بعد از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، آیت‌اللّه سید مرتضی مستجاب الدعواتی، حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، آیت الله محقق داماد، اسحاق جهانگیری، علی لاریجانی، حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه ای، محمد نهاوندیان، محسن اسماعیلی، علی جنتی، سید محمد صدر، علی مطهری، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی ابطحی، بیژن زنگنه، بهروز شعیبی، هادی خانیکی، محمود واعظی، سید عباس صالحی، حداد عادل، سید محمد بهشتی شیرازی، مصطفی معین، مهدی چمران، حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی، علیرضا غزوه، یونس شکرخواه، سیدعباس موسوی، حمیدرضا آصفی، علی‌اکبر صالحی، محمد هاشمی رفسنجانی، کمال خرازی، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب، هادی خانیکی، محمدرضا خاتمی، علی خاتمی، سید رضا صالحی امیری، محمدرضا تابش و ... در مسجد نور تهران برگزار شد.
کاپیتان سابق تیم ملی قضاوت مهدی سیدعلی در بازی با گل‌گهر را زشت و خنده‌دار قلمداد کرد.
دروازه بان فولاد معتقد است مهدی سیدعلی باعث شکست تیمش مقابل گل گهر شده است.
اگر در « ترین های » هفته عنوانی هم برای خوش شانس « ترین » داور هفته داشتیم بدون شک سید مهدی سید علی لایق ترین فرد برای کسب این عنوان بود‌.
رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور نسبت به قضاوت مهدی سیدعلی در بازی با ملوان گلایه کرد.
اولین قضاوت سید مهدی سیدعلی در لیگ بیست و دوم مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
صدر میلیون‌ها پیرو دارد یکی از بزرگ‌ترین جناح‌های مسلح شیعه را کنترل می‌کند و دارای یک امپراتوری مالی است که درآمد‌های سالانه آن بیش از بودجه بسیاری از کشور‌های کوچک همسایه است. او یکی از دو مردی است که در عراق می‌تواند با یک کلمه میلیون‌ها نفر را در کنار آیت الله العظمی سید علی سیستانی به خیابان بیاورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ