وزارت جنگ رژیم صهیونیستی قصد دارد با توسل به زور و قدرت چادرهای حزب الله در منطقه مرزی را بردارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با توجه به افزایش آمار خودکشی در میان نظامیان صهیونیست یک کمیته برای بررسی درخواست‌های این نظامیان مبنی بر آسیب دیدگی روانی آنها تشکیل می‌دهد.
ناصر الخلیفی، رئیس پی‌اس‌جی، این روزها خود را در شرایطی می‌بیند که در گذشته بر امباپه و رئال مادرید تحمیل کرده بود.
همزمان با خشم فلسطینی‌ها از همکاری تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی، تل آویو به دنبال اعطای تسهیلات جدید به این تشکیلات، با هدف ممانعت از فروپاشی آن است.
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس چاره‌ای جز تمکین از قراردادش با سرخپوشان پایتخت ندارد.
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس چاره ای جز تمکین از قراردادش با سرخپوشان پایتخت ندارد.
منچستریونایتد در تلاش است تا با ارائه پیشنهاد بالاتر کیم مین جائه، مدافع اهل کره جنوبی، را متقاعد کند اما دیگر شانسی ندارد.
عمران خان، نخست‌وزیر پیشین و رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان، ارتش و نهادهای امنیتی آن کشور را متهم به تخریب حزبش کرده است.
وزرای خارجه و دفاع آمریکا برای جلب اعتماد اوکراین با مقامات کیف گفتگو کردند.
تمساح ترسناک زمستان را در حالتی به نام «brumation» می‌گذرانند که در حقیقت نسخه خواب زمستانی خزندگان است.
امام جمعه موقت تهران تقوای الهی را ترک محرمات دانست و افزود: این مهم بدون ولایت معنا ندارد امروز کسانی که غیرت دینی دارند نباید در برابر کشف حجاب‌ها ساکت باشند نباید در برابر ظلم صهیونیست‌ها بی‌تفاوت باشند، کسانی که در برابر این اعمال سکوت می‌کنند مرزبان دین نیستند و اگر نماز شب هم بخوانند سکولار در عمل هستند.
ذوب آهن و تراکتور اولین بازی امروز لیگ برتر ایران را در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهند کرد.
فرشاد احمدزاده با ارسال چهار پاس گل نقش پررنگی در سپاهان تحت مربیگری مورایس داشته است.
یک نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت که تلاش و تقلای کاخ سفید برای تداوم حمایت مالی و نظامی از اوکراین، مشکلات جدی را برای واشنگتن در حوزه نفوذ در آسیا ایجاد خواهد کرد.
آمانوف فصل گذشته حضور پر رنگی در ترکیب استقلال داشت اما این فصل کمتر مورد توجه قرار گرفت تا جایی که گفته می شود، احتمالا در پنجره زمستانی اردوی تیم را ترک خواهد کرد.
چالش اصلی حافظه همین دوگانگی است، یعنی تقلای بین فراموشی و به‌یادسپاری. کشمکش بین خودآگاه و ناخودآگاه. جریانی بین مسرت و محنت که فراموشی و یادسپاری می‌تواند دلیلی برای یکی از آن‌ها باشد.
بنا بر گزارش ها، واشنگتن امیدوار است از آرامش زمستانی برای متقاعد کردن کیف و مسکو برای ورود به مذاکره و پایان جنگ استفاده کند.
سرگئی ربروف سرمربی العین امارات، به هواداران این تیم وعده بازگشت به کورس قهرمانی را داد.
همزمان با پیامدهای تحریم روسیه توسط غرب و تقلای اروپا برای تامین گرمایش در آستانه فصل زمستان، شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا به طور روزافزون به سوزاندن زباله روی آورده‌اند.
کاپیتان سابق استقلال قبل از شروع مسابقه با فولاد برای بستن مچ‌بند مشکی یک چالش جالب را پشت سر گذاشت.
پیش از انتخابات سال ۲۰۲۳ میلادی ترکیه شش حزب اپوزیسیون متحد شده اند تا «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه را از قدرت برکنار کنند. با این وجود، ائتلاف اپوزیسیون هنوز درباره معرفی یک نامزد واحد تصمیم نگرفته است.
پیش از انتخابات سال ۲۰۲۳ میلادی ترکیه شش حزب اپوزیسیون متحد شده اند تا «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه را از قدرت برکنار کنند. با این وجود، ائتلاف اپوزیسیون هنوز درباره معرفی یک نامزد واحد تصمیم نگرفته است.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین از تلاش صهیونیست ها برای توقف واکنش های تلافی جویانه مقاومت از طریق میانجیگران بین المللی خبر داد.
هرچند این فیلم بهترین اثر او نیست، یکی از مهم‌ترین فیلم‌‌های جنایی دهه شصت میلادی با فضاسازی است که بعدها منشا الهام بسیاری از فیلم‌سازان جهان قرار گرفته است.
ساخته جان کامرون میچل روایتی پرکشش از یک فقدان است اما این فقدان فراتر از یک سوگواری برای از دست دادن است و داستان اقتباسی قابل انکا و بازیهای‌ قدرتمندی که در این اثر شاهد هستیم، تا حدودی غافلگیرکننده و عمیق‌تر از انتظار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ