در این مأموریت یک لندر و کاوشگر به ماه ارسال شدند. چاندارایان ۳ حدود ۱۶ دقیقه پس از پرتاب از موشک جدا شد و طبق برنامه ریزی‌ها وارد مدار زمین شد. اگر بقیه مأموریت نیز طبق برنامه پیش برود، هند به زودی چهارمین کشوری خواهد بود که روی ماه فرود می‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سومین طلای دختران ایران در ووشوی قهرمانی آسیا
امیرحسام محمدی به مدال طلای مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
تیم ملی بسکتبال ایران نوین در چهارمین بازی خود از جام ویلیام جونز نیز شکست خورد.
باشگاه الهلال با انتشار ویدیویی خبر از رسمی شدن انتقال نیمار به این باشگاه داد.
سومین جشنواره هنری ویژه معلولان و جانبازان امسال به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.
باشگاه الهلال عربستان در سومین تلاش برای جذب الکساندر میتروویچ در آستانه رسیدن به موفقیت قرار دارد.
رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه بیست و سومین نشست سران سازمان شانگ‌های گفت: در کنار نظامی‌گری، آنچه بسترساز نظام سلطه غربی شده، سلطه دلار بوده است و لذا هرگونه تلاش برای شکل‌دهی به یک نظام عادلانه بین‌المللی، نیازمند حذف دلار است.
به فاصله یک روز پس از اظهارنظر در خصوص خطر حذف جمهوریت نظام در جمع مشاوران دولت اصلاحات و فعالان اصلاح‌طلب، این‌بار سید محمد خاتمی با ارسال پیامی به سومین کنگره حزب توسعه ملی تلاش می‌کند از «تعلل‌ها»، «عدم‌النفع‌ها» و «چالش‌ها»‌ی پیش روی کشور سخن بگوید.
سومین روز مسابقات ماهیگیری ورزشی بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» در ماده «ترولینگ» دنبال شد که پس از ۶ ساعت تلاش ماهیگیران، اردبیل و خراسان رضوی سکوهای قهرمانی را از آن خود کردند.
سومین روز مسابقات ماهیگیری ورزشی بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» در ماده «ترولینگ» دنبال شد که پس از ۶ ساعت تلاش ماهیگیران، اردبیل و خراسان رضوی سکوهای قهرمانی را از آن خود کردند.
کری‌خوانی برای ما نیست و ما باید حرمت همه را حفظ کرده و در زمین تلاش کنیم تا دل هواداران را خوشحال کنیم...
کاپیتان تیم ملی هاکی پس از کسب عنوان سومی در جام جهانی گفت: هرچند تلاش تیم راهیابی به فینال جام جهانی بود، اما تکرار عنوان سومی نیز کار راحتی نبود.
مهاجم تیم فوتبال برنتفورد سرانجام روی سومین تلاش خود برای گلزنی مقابل آلیسون موفق شد.
وزیر امور خارجه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در وزارت خارجه با بیان اینکه کمیته ویژه ای در وزارت خارجه با همکاری قوه قضائیه و سپاه و نیروی قدس تشکیل شد و اقدامات حقوقی در این پرونده را سرعت بخشیدیم، گفت: از طرف سفارت سوییس در ایران برخی اقدامات را به اطلاع دولت آمریکا رساندیم و دستگاه دیپلماسی تا سپردن عاملان ترور شهید سلیمانی به دست عدالت تلاش خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی در سومین تلاش خود روی نیمکت ایران برای صعود به مرحله بعدی بار دیگر ناکام ماند.
نوری شب قبل از اینکه کیفرخواست علیه او قرائت شود در تلاش بوده کیفر خواست را مطالعه و خود را برای جلسه دادگاه آماده کند که مامورین پلیس سوئد با حمله به سلول انفرادی، او را مورد ضرب و شتم شدید قرار می دهند.
یورگن لوکادیا تلاش می‌کند برای سومین بازی متوالی برای پرسپولیس گل بزند و خود را از مهاجم تراکتور جدا کند.
ناسا تصمیم دارد در ۱۴ نوامبر(۲۳ آبان) برای سومین بار تلاش کند تا ابر موشک SLS را همراه کپسول اوریون به فضا بفرستد.
مهاجم ملوان بعد از ثبت سومین گل این فصل خود مدعی است که ضمن تلاش برای موفقیت انزلی‌چی‌ها هدف خود را برای آقای گلی دنبال خواهد کرد.
اسرائیل به هر طریقی در تلاش است تا این توافق را خنثی کند. انتظار می‌رود «دیوید بارنیا» رئیس موساد روز دوشنبه برای یک سلسله دیدار در این زمینه با مقام‌های ارشد امریکایی به واشنگن سفر کند. بارنیا سومین فرستاده اسرائیلی است که در دو هفته گذشته برای اعمال فشار بر مقام‌های ارشد دولت امریکا در مورد توافق هسته‌ای با ایران اعزام شده است.
محمد نصرتی به دلیل مشکلات چوکا تالش از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد تا شرایط عقاب‌ها همچنان پیچیده باشد.
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۰ میلیون دلار توافقی معامله شد، افت سهام عدالت در روز سقوط نماد‌های بانکی، پیش بینی بیت کوین، دلار، طلا و سکه، سومین عرضه خودرو در بورس کالا | فروش ۴۸۱ دستگاه خودرو در کمتر از نیم ساعت، لیست ۱۰ افزایش سرمایه جذاب نماد‌های بورسی و فرابورسی، تحلیل دارایکم امروز ۶ شهریور ۱۴۰۱ | صعود در انتظار دارایکم؟، تحلیل نماد شپدیس | تلاش برای شکستن سقف تاریخی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با سومی کاروان ایران به پایان رسید.
رئیس قوه قضائیه: مردم مشکلات معیشتی دارند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ