باشگاه گل‌گهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آمادگی حضور بانوان در ورزشگاه خانگی‌اش را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر ژاپن نیز در این دیدار با ابلاغ متقابل سلام‌های خود به رئیس‌جمهور کشورمان، مذاکرات سال گذشته خود با آقای رئیسی را مهم ارزیابی کرد و بر اهمیت مناسبات تهران و توکیو تاکید کرد.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی این وزارتخانه برای حل مشکلات مربوط به امور کارفرمایان و کارگران در دفاتر خدمات مسافرتی خبر داد.
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور گفت: ما آماده‌ایم به عنوان مجری یا مباشر کشت قراردادی اقدام کنیم.
رئیس فدراسیون تنیس کشورمان در حاشیه رقابت‌های ویمبلدون با رئیس فدراسیون جهانی و چند تن از روسای فدراسیون کشورهای مختلف دیدار و گفت‌وگو کرد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: علی‌رغم انتشار اخباری مبنی بر انصراف این تیم از رقابت‌های سوپرلیگ بانوان، باشگاه مس رفسنجان از ماه قبل برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده بود.
با اعلام آمادگی چند باشگاه مطرح برای جذب هری کین، دو مانع بزرگ سر انتقال او وجود دارد.
امیر قطر در گفتگو با رئیس جمهور کشورمان آمادگی کشورش را برای افزایش همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در ایران اعلام کرد.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بهره‌گیری از فعالیت داوطلبانه زائران متخصص در حوزه‌های پزشکی، پرستاری و درمان را یک تجربه موفق دانست و بر گسترش این فعالیت ها تاکید کرد.
مایک شوماخر اعلام کرد آماده جایگزینی با لوگان سارجنت در تیم ویلیامز است.
مالک باشگاه تراکتور تبریز آمادگی کامل باشگاه برای جذب بازیکنان مد نظر سرمربی اسپانیایی تیم را اعلام کرده است.
رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به میزبانی مجدد ایران از رقابت‌های فیوچرز گفت: در کمتر از 3 ماه موفق شدیم میزبانی مسابقات را به نام ایران ثبت کنیم که فرصت خوبی برای رشد و ارتقای تنیسورهای کشورمان محسوب می‌شود.
رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به میزبانی مجدد ایران از رقابت‌های فیوچرز گفت: در کمتر از 3 ماه موفق شدیم میزبانی مسابقات را به نام ایران ثبت کنیم که فرصت خوبی برای رشد و ارتقای تنیسورهای کشورمان محسوب می‌شود.
اتحادیه عرب نیز آمادگی خود برای میانجی‌گری در مناقشه اوکراین را اعلام کرد.
مسئول کمیته فنی مسابقات کشتی آلیش بانوان از اعلام آمادگی بیش ۲۲ تیم از استان‌های مختلف برای حضور در رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی کشور وانتخابی تیم ملی خبرداد.
باشگاه گل‌گهر برای حضور بانوان در مسابقه گل‌گهر و فولاد خوزستان اعلام آمادگی کرد.
یک سرمایه‌دار ایرانی مقیم کشور قطر که از طرفداران باشگاه استقلال است، آمادگی رسمی خودش را برای خرید سهام این باشگاه اعلام کرد.
يك سرمایه دار ایرانی مقیم کشور قطر که از طرفداران باشگاه استقلال است، آمادگى رسمى خودش را براى خريد سهام اين باشگاه اعلام كرد.
تاکنون ۱۳ تیم برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه های کشور در سال ۱۴۰۲ اعلام آمادگی کرده اند.
تاکنون ۱۳ تیم برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه های کشور در سال ۱۴۰۲ اعلام آمادگی کرده اند.
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با صدور اطلاعیه هایی آمادگی خود را برای کمک به مردم زلزله زده خوبی اعلام کردند.
وینگر 31 ساله و نیمکت نشین باشگاه رئال مادرید، پس از ناکامی در قطر قصد دارد در رده ملی بازنشسته شود و از تیم بلژیک خداحافظی کند.
میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر، برای تمدید قرارداد با این باشگاه اعلام آمادگی کرده است.
گل کریم انصاری‌فرد به منچستریونایتد در کانون توجهات قرار گرفته است.
طبق اعلام حاضرین در تمرین،سیاوش یزدانی آمادگی بدنی خیلی خوبی ندارد و به همین دلیل هم ریکاردو ساپینتو، او را در اختیار بدنساز باشگاه استقلال قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ