رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل سرقت به عنف در شمال تهران خبر داد و گفت: متهم با خودروی یکی از اقوام خود اقدام به سرقت می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری متهمی که اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.
در یکی از فیلم‌هایی که در فضای مجازی درباره این حادثه دلخراش منتشر شده، دیده می‌شود که تروریست مسلح به واسطه سرعت عمل و شهامت یکی از پرسنل خدماتی این حرم دستگیر می‌شود و وی با دست خالی تروریست مسلح را زمین‌گیر می‌کند.
در یکی از فیلمهایی که در فضای مجازی درباره این حادثه دلخراش منتشر شده رویت می شود که تروریست مسلح به واسطه سرعت عمل و شهامت یکی از پرسنل خدماتی این حرم دستگیر می شود و وی با دست خالی تروریست مسلح را زمین‌گیر می کند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل درگیری و تخریب شیشه بانک تجارت فیروز آباد در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.
در پی وقوع سرقت مسلحانه موبایل فروشی در خیابان شهید بهشتی زاهدان توسط سه نفر مسلح، پلیس وارد عمل شد و سارقان مسلح دستگیر شدند.
ساعتی پیش دو سارق مسلح، اقدام به سرقت از یک طلافروشی در شهرستان زرندیه کردند. در جریان سرقت و با تیراندازی سارقان، مالک طلافروشی هدف گلوله قرار گرفته و جان باخت. سارق که در یک ساختمان مسکونی پنهان شده بود، پس از مقاومت و تیراندازی، با شلیک عوامل انتظامی کشته شد و همدستش که یک زن بود دستگیر شد.
رئیس پلیس پیگیری تهران از دستگیری انباردار سابق مغازه‌ای که پس از اخراج محل کارش، از انبار مغازه سرقت کرده بود خبرداد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری، از دستگیری ۲ نفر از عوامل سرقت از بیماران در بیمارستان خبر داد.
متهمان کنار خودروی پژو پارس دیگری که پارک شده بود توقف کرده و یکی از متهمان از خودرو پیاده شده و اقدام به باز کردن در خودروی پارک شده می‌کند که مأموران سریعا برای دستگیری متهمان وارد عمل می‌شوند.
اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق طلا و جواهرات یک منزل در این شهرستان در کمتر از یک ساعت خبرداد و گفت: عامل سرقت از اقوام نزدیک مالباخته است.
اهواز - فرمانده انتظامی اندیمشک از دستگیری دو سارق مسلح و عامل قتل راننده خودروی پارس در آزادراه پل زال – اندیمشک توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
با هوشیاری و سرعت عمل ماموران، فردی که ابتدا با خودروی و در ادامه با زنجیر به بیش از ۱۰ دستگاه خودروی سواری پارک شده در حاشیه خیابان آسیب زده بود در محل دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد. این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده انگیزه خود از این اقدام را مشکلات روحی و روانی و شنیدن پاسخ منفی در ازدواج اعلام کرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، مخفیگاه متهم را محاصره و در حالی‌که او قصد متواری شدن داشت با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان پلیس دستگیر شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از کشف سمند سرقتی به همراه دستگیری سارق آن هنگام گشت زنی عوامل منطقه ۱۲ پلیس راهور فاتب در محدوده خیابان ری نبش خراسان خبر داد.
۱۷ آذر ماه، مولوی عبدالواحد ریگی از درب پشتی مسجد امام حسین شهرستان خاش مورد ربایش قرار گرفته و سپس به قتل می‌رسد. در ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل، عوامل ترور شناسایی و قبل از خروج از مرز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و با پشتیبانی عملیاتی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
۱۷ آذر ماه، مولوی عبدالواحد ریگی از درب پشتی مسجد امام حسین شهرستان خاش مورد ربایش قرار گرفته و سپس به قتل می رسد.در ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل، عوامل ترور شناسایی و قبل از خروج از مرز توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و با پشتیبانی عملیاتی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه بر اثر این برخورد، موتورسیکلت های کارکنان یگان امداد دچار خسارت و ۶ نفر از راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت ها مصدوم شدند، افزود: با سرعت عمل مأموران انتظامی،خودرو متوقف و راننده دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد.
سمنان- فرمانده انتظامی سمنان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۱۵ سرقت داخل خودرو در شهرستان خبر داد و گفت: این فرد اعتیاد به مواد مخدر صنعتی دارد.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری، در ساعت نیمه شب گذشته ماموران تیم عملیاتی کلانتری ۲۱۱ قلعه نو در حال گشت زنی در جاده ورامین ورودی روستای گل تپه کبیر ۲ نفر را در حال قطعه قطعه کردن تابلوی ورودی روستا مشاهده کرده که سریعا وارد عمل شده و یکی از سارقان را دستگیری و متهم دیگر با توجه به تاریکی هوا متواری و از دید ماموران پنهان شد.
روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام استان البرز در اطلاعیه‌ای از دستگیری تعدادی از عناصر اصلی انسداد آزادراه کرج قزوین، تعرض و آسیب و حمله به عوامل فراجا و همچنین سرقت سلاح سازمانی نیروی انتظامی خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختر فراری!/ اغفال دختران با پول و خانه و ماشین/ همسرکشی هولناک در بوشهر/ پدر بعد از دستگیری پسرش تسلیم شد/ ۵ سال حبس و پرداخت دیه به خاطر قتل فرزند/ شکایت ۸ زن از عامل آزار و اذیت جنسی در پارک مهرگان/ همسرم قصد داشت عکس عروسیمان را آتش بزند!/ آدم ربایی و سرقت به خاطر اجرای شرط پدرزن
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مرد کرو لال هنگام ربودن دختر ۶ ساله/ بازداشت قاتل عبدالباقی/ سرگذشت تلخ دختر ۱۳ ساله!/ گاز چاه جان ۴ کارگر را گرفت/ اعترافات وحشتناک زنی که بهار ۳ ساله را کشت/ پایان خونین فرار با پراید سرقتی/ دستبرد ۲۰ هزار دلاری با قهوه ترک!/ اعتراف عامل شلیک در بزم شبانه
محسنی اژه‌ای با اشاره به ضرورت سرعت عمل بیشتر نیروی انتظامی در دستگیری زورگیران و سارقان به عنف، گفت: قوه قضاییه این آمادگی را دارد تا در راستای دستگیری هرچه سریع‌تر سارقان خشن، به نیروی انتظامی کمک کند؛ همچنین فراجا می‌تواند در انجام این مهم از نیرو‌های بسیج نیز کمک بگیرد.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از بررسی بیشتر مشخص شد این دو زن با سوءاستفاده از عدم حضور مادر نوزاد اقدام به سرقت دو دستگاه تلفن همراه از اتاق کرده بودند با هوشیاری پلیس و عوامل نگهبانی در صحنه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ