فرمانده انتظامی شهرستان ری، از دستگیری ۲ نفر از عوامل سرقت از بیماران در بیمارستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی در سطح شهر خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۱۱ دستگاه خودروی سرقتی خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو چوپان که اقدام به سرقت ۳۱ راس گوسفند کرده بودند، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد و گفت: اجساد مقتولان و خودروی یکی از آن‌ها به‌همراه مقادیری سلاح و مهمات در یک ویلا در شهرستان رشت کشف شد.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کشف ۶ موتور مسروقه در این شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار محدوده ری و حسن آباد فشافویه و کشف اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال خبرداد.
سرپرست سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر از سارقان حرفه ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پژو ۴۰۵ مسروقه خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کشف ۹ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهدا خبر داد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق باغات و مزارع در محدوده خاورشهر ، خبر داد و گفت: تا کنون ۴ شاکی متهمان را مورد شناسایی قرار داده‌اند.
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق محتویات خودرو هنگام موبایل قاپی خبر داد و گفت: متهمان علاوه بر سرقت لوازم خودرو به ۲۰ فقره موبایل قاپی اعتراف کردند.
براساس اعلام فراجا ظرف مدت ۲ ماه اجرای عملیات جدید پلیس برای مقابله با سرقت ۳۰ هزار سارق منزل و خودرو در تور اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند.
پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری یکی از اعضای سارق به عنف در این شهرستان خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری دو متهم دیگر این پرونده ادامه دارد.
خانه لیونل مسی در شهر بارسلون اسپانیا هدف حمله سارقان مسلح قرار گرفت. مسی و خانواده‌اش در زمان این سرقت در این خانه حضور نداشتند.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق با ۶۰ فقره موبایل قاپی و زورگیری خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شد.
مأموران نیز به تعقیب سارقان پرداختند و از سعادت آباد تا بزرگراه یادگار امام (ره) تقاطع بزرگراه همت، زانتیا سواران را تعقیب کردند. در نهایت مأموران پس از اخطار‌های پی در پی و شلیک چند تیر هوایی سرانجام چرخ‌های خودرو را نشانه گرفتند. اما گلوله‌های شلیک شده به لاستیک خودروی زانتیا و یکی از سرنشینان خودرو اصابت کرد که منجر به مرگ وی شد. راننده زانتیا با دیدن این صحنه از خودرو پیاده شده و قصد داشت به سمت دیگر بزرگراه فرار کند که ناگهان هنگام عبور از عرض اتوبان یک خودروی تالیسمان با او برخورد کرد و در دم جان باخت.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری ۲ باند سارق حرفه‌ای سیم برق به ضرب گلوله پلیس در این شهرستان خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زنی در بند قانون!/ مرد معلول سارق ۲ خودرو بود/ قاتل جوان آبادانی دستگیر شد/ ۳ خواهر و برادر با حلوا آدم می‌کشتند/ دستگیری بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر/ ماجرای عجیب دستبرد به اموال یک دبیرستان در مشهد/ تفاضل دیه دخترم را از بیت المال بدهید
به گفته پلیس، ماموران در میان مجموعه‌ای از سرقت‌های اخیر، گرینچ یک سارق سابقه‌دار را دنبال می‌کردند و در تعقیب، او را در حوالی ساعت ۲:۴۵ بامداد دوشنبه در خانه شهری ستاره فیلم‌های «پدرخوانده» و «رفقای خوب» دیدند. پلیس گفت که آن‌ها همچنین یک زن ۳۰ ساله را در اتاق نشیمن در تلاش برای سرقت اموال پیدا کردند و او را دستگیر کردند. پلیس نام او را رسما اعلام نکرده است.
حمله هولناک ۲ سارق به یک زن
دستگیری ۲ مرد و یک زن سارق در کرمان
ساری- مربی تیم مس کرمان با اشاره به اشتباهات داوری در لیگ امسال و ضرر تیمش در بازی‌های گذشته گفت: درخواست داریم تا با تدابیری بهتر اشتباهات داوری در بازی‌ها کمتر شود.
مرگ ۲ سارق با گاز بنزین در سرقتی عجیب!
فردا بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر احتمالا بتوانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. بنابراین پیشنهاد می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ