فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری چهار نفر که برای نپرداختن پول سفارششان در طباخی اقدام به درگیری و ضرب و جرح کرده بودند، خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد:متهم پرونده ضرب و جرح بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در زندان نظامی است
دستور بازداشت فردی که اقدام به ضرب و شتم معلولان در بوشهر نموده بود صادر شد، همچنین برای مرکز نگهداری معلولان در سازمان بهزیستی و دستگاه قضایی پرونده کیفری تشکیل شد.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به مرداد ماه سال گذشته است و فردی که در فیلم منتشر شده اقدام به ضرب و شتم معلولان کرده است همان زمان از مرکز اخراج شده است.
رئیس کل دادگستری بوشهر گفت: دستور بازداشت فردی که اقدام به ضرب و شتم معلولان کرده است صادر شد، همچنین برای مرکز نگهداری معلولان در سازمان بهزیستی و دستگاه قضائی پرونده کیفری تشکیل شد.
در مرکز نگهداری و توانبخشی نیلوفران آبی بوشهر، معلولان مورد ضرب و جرح، اذیت و آزار و بدرفتاری وحشتناک و همچنین سوءتغذیه و وضعیت بد بهداشتی قرار دارند.
رئیس کل دادگستری استان فارس آخرین وضعیت پرونده توهین و ضرب و جرح آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز را تشریح کرد.
قانونگذار برای ضرب و جرح و افرادی که منجر به آسیب رساندن به دیگری می‌شوند مجازات کیفری را تعین کرده است.
لنگرود - فرمانده انتظامی لنگرود علت درگیری روحانی لنگرودی با همسر برادرش را اختلاف ملکی و تقسیم سهم‌الارث اعلام کرد.
لنگرود - فرمانده انتظامی لنگرود علت درگیری روحانی لنگرودی با همسر برادرش را اختلاف ملکی و تقسیم سهم‌الارث اعلام کرد.
در حالی که پزشکی قانونی آزار و اذیت دختر دانشجو را تأیید کرده و در گزارشی اعلام کرده بود وی به شدت شکنجه شده و مورد ضرب و جرح قرار گرفته، برای سام کیفرخواست صادر شده و پرونده‌اش به شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
دختر مقتول گفت: این افراد با دسیسه قبلی برای تصاحب خودروی مدل بالای پدرم او را به مخفیگاه خود کشانده و با ضرب و جرح او را بشدت زخمی کرده و باعث قتل وی شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به ضرب و شتم زنان اسیر فلسطینی در زندان "دامون" واکنش نشان داد و گفت: ضرب و جرح زنان اسیر فلسطینی در زندان "دامون" رژیم صهیونیستی نفرت انگیز است.
طبق گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، هیچ‌ گونه ضرب و جرح و برخورد فیزیکی در مواجهه، انتقال و استقرار مهسا امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است.
ضرب و جرح وحشیانه در مترو فرودگاه جان اف کندی احتمالا باعث نابینا شدن یک چشم زن آسیب دیده می‌شود.
پرونده کودکی مهسا امینی از بیمارستان مربوطه اخذ و به مجلس آورده شد و حاضرین و کسانی که در ماشین بودند شهادت دادند که هیچ اتفاقی از نیروی انتظامی برای این خانم رخ نداده این در جالی اسا که گزارش را منتشر و با جراید مصاحبه کردیم اما از دختری که خانواده اش داغدار بودند به بی شرمانه ترین شکل سواستفاده کردند
داوید سیلوا و برادرش چندی پیش در کارناوالی در جزایر قناری، با یک زن جوان درگیر شدند و کار به ضرب و جرح کشید.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در اولین اظهار نظر اعلام کرد: هیچگونه آثاری از ضرب و جرح در ناحیه سر و صورت و آثار کبودی در اطراف چشم‌ها و شکستگی در قاعده جمجمه مشاهده نشده است.
بخشی از گزارش بیمارستان کسری که در آن درباره وضعیت جسمانی مرحومه مهسا امینی توضیحاتی داده است، منتشر شد.
با توجه به امکانات محدود نیروی انتظامی، این پرسش برای عموم مطرح است که آیا بهتر نیست نیرو و امکانات نیرو‌های انتظامی ابتدا صرف پیشگیری و پیگیری ضرب و جرح و سرقت و قتل مردم توسط جنایتکاران شود؟ در مورد عنوان جرم بدحجابی هم آیا شایسته‌تر نیست که از بانوان فرهنگی تقاضا شود که در صورت لزوم با روی خوش و زبان نرم به افراد تذکر دهند؟
بخشی از گزارش بیمارستان کسری که در آن درباره وضعیت جسمانی مرحومه مهسا امینی توضیحاتی داده است، منتشر شد.
زهره الهیان نماینده مردم تهران گفت: ضمنا پزشکی قانونی اعلام کرده هیچگونه آثار برخورد فیزیکی و ضرب و جرح مشاهده نشده و همچنین در سوابق پزشکی ⁧ مهسا امینی⁩ زمینه بیماری قلبی و صرع از کودکی وجود داشته است.
رشت- فرمانده انتظامی صومعه سرا با اشاره به وقوع یک فقره نزاع و درگیری در این شهرستان گفت: متهم ۴۱ ساله در کمتر از سه ساعت در رشت دستگیر شد.
رشت- فرمانده انتظامی صومعه سرا با اشاره به وقوع یک فقره نزاع و درگیری در این شهرستان گفت: متهم ۴۱ ساله در کمتر از سه ساعت در رشت دستگیر شد.
تیم جنایی پس از حضور در محل مورد نظر با جسد دختر 25 ساله‌ای مواجه شدند که بر اثر ضرب و جرح و آزار و اذیت به کام مرگ فرو رفته بود که در گام‌ نخست مشخص شد، متوفی اهل شهر اهواز بوده و 2 روز قبل توسط عموی خود به این مرکز درمانی منتقل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ