مهدی اولاد دومین مدال طلای کاروان ایران در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان را کسب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاظم دارابی زندانی آزاد شده از آلمان گفت: پنج سال اول حبسم، در انفرادی بودم، شکنجه سفید آلمانی‌ها این بود که موقع ملاقات با خانواده‌ام، اجازه نمی‌دادند آنها را حتی لمس کنم و ببوسم.
معاون میراث‌فرهنگی کشور با اکثریت آرا به‌عنوان رئیس شورای حکام مرکز مطالعات منطقه‌ای پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس در آسیای غربی و مرکزی انتخاب شد.
متئو دارمیان در صفحه اینستاگرامش نوشت که او و هم‌تیمی‌هایش به تحقق یک رؤیای بزرگ خیلی نزدیک بوده‌اند.
نخستین اجلاس رسمی «ائتلاف برای میراث فرهنگی آسیا» با حضور معاون میراث فرهنگی در شهر «شی ان» چین شروع به کار کرد و دارابی در این نشست چهار پیشنهاد داد.
متئو دارمیان به هواداران اینتر وعده داد که پس از بازی با بنفیکا روی سری آ تمرکز خواهند کرد تا رتبه چهارم را کسب کنند.
سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان گیلان از مشکل نور ورزشگاه سردار جنگل و گرفتن میزبانی این تیم در ماه رمضان نوشته است.
مراسم گرامیداشت یاد آتش نشان فداکار شهید قریب رضا دارابی
مراسم ترحیم آتش نشان شهید «قریب‌رضا دارابی» با حضور خانواده، همکاران و عده‌ای از مسئولین لشکری و کشوری عصر امروز سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ در امام‌زاده علی اکبر (ع) چیذر برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر مطهر آتش نشان شهید «قریب‌رضا دارابی»
اصلی‌ترین عامل بروز حوادث ناگوار، مربوط به ناایمن بودن ساختمان‌ها، عدم رعایت استاندارد‌های ساخت‌وساز و سوءمدیریت است.
مراسم وداع با پیکر مطهر آتش نشان شهید «قریب‌رضا دارابی»
عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد می‌شود که ۲ خیابان در تهران به نام اسماعیل احمدی و آتش نشان دارابی نامگذاری شود.
سازمان آتش نشانی تهران جزییات برگزاری مراسم تشییع پیکر آتش نشان شهید قریب رضا دارابی را اعلام کرد.
جلال ملکی: شهید دارابی سال‌ها برای ایمنی شهر تلاش کرد؛ ایشان حین عملیات اطفا در چاهک آسانسور سقوط کرد و به شهادت رسید. حرارت بسیار بالایی در طبقه منفی ۳ وجود داشت و جز معدود حریق‌‌هایی بود که چنین حرارت بالایی را شاهد بودیم / بیش از ۱۵۰ آتش‌نشان از ۱۰ ایستگاه در عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ حضور داشتند
دارابی درباره فراگیر شدن پخش «علمک» در فضای رسانه‌ای و ارتباط آن با برخی اتفاقات اجتماعی اخیر درباره جایگاه روحانیت و پوشش عمامه در کشور هم گفت: قطعاً که بی‌ارتباط نیست و شاید از نگاه برخی این فیلم نگاه می‌تواند نگاه متفاوتی به عمامه و پوشش روحانیت را به تصویر بکشد.
با حکم علی دارابی قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، بیژن مقدم به عنوان مدیر جدید مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ نیاوران منصوب شد.
همایون دارابی گفت: از ابتدای سال میلادی جاری، بورس آمریکا یک دوره صعود و نزول را در پی افزایش نرخ بهره تجربه کرده است؛ بازار سرمایه کشور ما نیز نیز در دو سال گذشته درگیر و اسیر نرخ بهره بوده و می‌توان گفت که نخستین و مهم‌ترین فاکتور در ایجاد رکود و مسیر کاهشی در کل اقتصاد، این موضوع است.
متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی اینتر، تاکید کرد این تیم برابر بارسلونا به دنبال کسب نتیجه مناسب خواهد بود.
متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی اینتر، اعتراف کرد این تیم از نظر دفاعی عملکرد ضعیفی برابر میلان داشته است.
متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی اینتر، اعتراف کرد این تیم از نظر دفاعی عملکرد ضعیفی میلان داشته است.
متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی اینتر، مدعی شد روملو لوکاکو می خواهد فصلی درخشان را در این تیم رقم بزند.
همه بازارها به‌ویژه بازار سرمایه اکنون چشم به نتیجه مذاکرات هسته‌‌‌ای دوخته‌‌‌‌اند. در حال حاضر عمده صنایع با نسبت قیمت به درآمد ۵ معامله می‌‌‌شوند؛ ولی مشکل بازار سهام نبود پول است. از ابتدای سال ۹۸ حدود ۱۳۸‌هزار میلیارد تومان پول وارد بازار سهام شد؛ اما تا امروز مبلغی حدود ۱۲۷‌هزار میلیارد تومان از بازار خارج شده است.
شاخص کل در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم با اُفت ۴.۳ درصد به زیر کانال ۱.۳ میلیون واحدی برگشت. تنها نکته مثبت این هفته نشست فعالان بازار سرمایه با کمیسیون اقتصادی مجلس بود و در هفته پیش رو نیز گزارش‌های نه ماهه شرکت‌ها منتشر خواهد شد. در گفتگو با حسین مریدسادات به بررسی بورس در هفته پیش رو پرداخته ایم.
شب طلایی در داستان با حفره‌های فراوانی همراه بود، در انتخاب بازیگر با اشتباهات فاحش مواجه است و در اجرا دچار ضعف‌های غیرقابل انکار است. هناس اما یک تله فیلم بود که سازندگانش نیز احتمالاً با آگاهی شدت ضعف فیلم، کمپین تبلیغاتی‌شان را بر روی خانواده شهید هسته‌ای متمرکز کردند تا برخی قید نقد این فیلم و هدر دادن بیت المال در مسیر ساخت چنین اثر ضعیف و مبتدیانه‌ای را بزنند؛ ترفندی که حتمالاً جواب نمی‌دهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ