اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت کریمی در یک استوری اینستاگرامی در مورد مذاکره با بیرانوند صحبت کرد.
اولیور کان، مدیر عامل بایرن مونیخ، مدعی شد مشکلی با پذیرش انتقادات اخیر نداشته است.
مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان می‌گوید اشتباهات سهوی حس اکرمی و دستیارانش سبب شکست سپاهان در برهه‌ای بسیار حساس شده است.
مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان پس از شکست تیمش مقابل نفت آبادان، خواهان رسیدگی به عملکرد وحید کاظمی، داور مسابقه، شده است.
بازیکن سابق فولاد خوزستان می‌گوید اگر جواد نکونام از مربیگری تیم انصراف نمی‌داد، این تیم می‎‌توانست الهلال را با حضور سرمربی‌اش شکست دهد.
مدیرعامل باشگاه ملوان یک روز پس از شکست مقابل استقلال به شدت نسبت به تصمیمات کمیته داوران و قضاوت‌هایی که برای این تیم می‌شود، معترض شده است.
باشگاه ذوب آهن در پی شکست سفید و سبزها در دربی نسبت به این مسئله اعلام موضع کرد.
مدیرعامل شرکت سایپا آذین گفت: شرکت سایپاآذین در 11 بهمن ماه سال جاری توانست با تولید 270 هزار ست صندلی از تولید سال 1400 عبور کند.
معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در اواخر سال گذشته بر اساس اهداف تعیین شده از سوی مدیرعامل گروه مبنی بر افزایش تولید در سال ١٤٠١، استراتژی خود را بر همین اساس تعیین و تمامی تامین کنندگان و قطعه سازان را مکلف به اجرای آن کرد.
مدیرعامل ریخته گری آلومینیوم (IKACO) گفت: این شرکت مطابق با اهداف کلان گروه صنعتی ایران خودرو، با اجرای پروژه های افزایش ظرفیت تولید به ویژه در بخش سرسیلندر، طی دوماه پیاپی موفق به شکست و جابه جایی رکورد در ارسال تمامی محصولات و تولید خالص محصولات سرسیلندر به مشتری شد.
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان نسبت به احتمال شکست انضباطی این تیم مقابل ملوان واکنش نشان داد.
بنابر گزارش ماه دسامبر دو نشریه بلومبرگ و فوربس که دارایی‌های ثروتمندان جهان را گزارش می‌کنند اکنون برنارد آرنو، مدیرعامل شرکت محصولات لوکس لویی‌ویتان جای ایلان ماسک را در صدر فهرست پولدارترین‌های جهان بگیرد.
مدیرعامل صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد که چین در سال ۲۰۲۲ به رشد جهانی یا کمتر از آن خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن با اعلام تولید و بازسازی یک هزار و ۱۷۰ دستگاه ناوگان ریلی طی ۹ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ گفت: شاهد عبور از رکورد تاریخی سالانه در نوسازی ناوگان ریلی هستیم.
مدیرعامل مستعفی نفت مسجدسلیمان از مسئولان شهری و استانی خوزستان خواست هرطور شده به داد این تیم برسند.
اهواز - به دنبال شکست سنگین تیم نفت مسجدسلیمان در برابر فولاد خوزستان، مدیرعامل این باشگاه از سمت خود برکنار شد.
اهواز - به دنبال شکست سنگین تیم نفت مسجدسلیمان در برابر فولاد خوزستان، مدیرعامل این باشگاه از سمت خود برکنار شد.
مهدی رسول پناه که با ارائه مستنداتی خواهان دریافت مبلغی از این باشگاه که در دوران حضورش هزینه کرده شده بود، در این مسیر با شکست مواجه شد.
مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد که این باشگاه مدارک مهمی علیه دروازه بان سابق خود دارد.
مدیرعامل استقلال می‌گوید آرزو می‌کنم استقلال امروز آلومینیوم را شکست دهد و ۳ امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
مدیرعامل استقلال می گوید آرزو می‌کنم استقلال امروز آلومینیوم را شکست دهد و ۳ امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: در سال گذشته به لطف الهی رکورد ترانزیت ریلی، رکورد صادرات از مرزهای ریلی و مجموع حمل و نقل بین‌المللی در طول تاریخ راه آهن را شکستیم.
اتفاقات اخیر که یکی از دلایل شکست پرسپولیس برابر تراکتور بود احتمال تشکیل جلسه اضطراری هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را مطرح کرد اما یک عضو هیات مدیره این موضوع را رد کرد.
«حامد بیدی»، مدیرعامل سامانه کارزار و کارشناس فضای مجازی گفت: «ما یک طرح صیانت داریم و یک رویکرد صیانت‌گری. طرح صیانت به دلیل اعتراض‌های مردمی تا امروز تعلیق شده و شکست آن موفقیتی بزرگ برای جامعه مدنی است؛ اما این شکست ربطی به رویکرد صیانت‌گری ندارد و به نظر می‌رسد حامیان صیانت پس از تجربه طرح صیانت یاد گرفته‌اند در خفا آن را انجام دهند و اتفاقاتی که در‌حال وقوع است، در برخی ابعاد بسیار بزرگ‌تر از طرح صیانت است و صیانت‌گری همچنان ادامه دارد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ