مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان نسبت به احتمال شکست انضباطی این تیم مقابل ملوان واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، با بیان اینکه از عملکرد برخی شاگردانش در رقابت‌های جهانی ترکیه راضی نیست، گفت: اشتباهی که صورت گرفته این است که در رقابت‌های جهانی کشتی‌گیران روسیه و بلاروس از هم قابل تمایز نبودند و همه مدال ها به نام روسیه ثبت شده است.
مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: نمی‌دانستیم برنامه نمایندگان ایران در آسیا به چه شکل خواهد بود و اگر از پیش برنامه‌ریزی می‌کردیم به مشکل می خوردیم.
کرکن که یک زن ثروتمند آمریکایی بود به دنبال دستگاهی بود که بتواند ظرف‌ها را سریع‌تر از خدمتکارانش بشورد. او بعد از به ثبت رساندن اختراعش، ماشین ظرفشویی خود را به رستوران‌ها و هتل‌ها معرفی کرد. کاکرن بعد‌ها برای تولید ماشین‌های ظرفشویی اش یک شرکت تأسیس کرد که در نهایت به شرکت آمریکایی معروف KitchenAid بدل شد.
سبحان پسندیده نخستین مصاحبه‌اش را پس از پیوستن به هوادار انجام داد.
ترامپ در جواب مجری که پرسید که آیا می‌دانسته که سند مربوط به ایران هم داخل آن جعبه‌های نگهداری اسناد بوده گفت: «من خبر نداشتم. اما همه چیز از حالت محرمانه خارج شده بود.»
یکی از آن‌ها گفت: زن و شوهری جوان که در محله ما زندگی می‌کردند یک روز سراغ ما آمدند و گفتند دخترشان بیمار و در بیمارستان بستری شده است، اما، چون آن‌ها مشغله کاری زیادی دارند نمی‌توانند از او پرستاری کنند. آن‌ها از ما خواستند که در ازای دریافت شبی ۲۰۰ هزارتومان هرشب در بیمارستان بمانیم و مواظب دختربچه باشیم. ما در حالی این کار را قبول کردیم که حتی اسم این زن و شوهر را هم بلد نبودیم و نمی‌دانستیم خانه‌شان کجا است.
متخصصان تغذیه مصرف میوه و سبزیجات را به منظور داشتن یک رژیم غذایی سالم توصیه می‌کنند. به طور مثال یک سیب بزرگ حاوی حدود ۳۴ گرم کربوهیدرات است و یک گوجه فرنگی بزرگ حدود ۷ گرم کربوهیدرات دارد.
براساس یافته‌های محققان ایرانی، زهر زنبور عسل، دارای فعال‌ترین مواد آنتی‌بیوتیک است. تجزیه شیمیایی زهر زنبور عسل نشان داده است که در این زهر، اسید فرمیک، اسید کلریدریک، اسید آرتوفسفریک، هیستامین کولین تریپتوفن و گوگرد فراوان یافت می‌شود.
شب‌ها شاید هیچ چیز دلچسب‌تر از پوشیدن لباس خواب مورد علاقه‌ی خود و بالاخره رفتن به رختخواب نباشد. اما بعضی لباس خواب‌ها بیش از اندازه گرم اند و ممکن است خواب تان را مختل کنند. ما وقتی دمای بدن مان اندکی پایین است، خواب بهتری داریم؛ و اگر تمایلی به برهنه خوابیدن ندارید، یک لباس خواب نازک به تن کنید که از یک جنس طبیعی و قابل تنفس مثل لینن یا نخ باشد.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، می‌گوید تیمش بدون هیچ مشکل خاصی برابر منچستریونایتد به پیروزی رسیده است.
رنگ نرمال و طبیعی ادرار یک رنگ زرد روشن است و به این معنا است که شما به اندازه کافی آبرسانی داشته اید؛ اما رنگ خیلی پررنگ ممکن است نشان دهنده کم ابی باشد؛ زیرا رنگدانه‌ها و ترکیبات از مواد غذایی و دارو‌ها به ادرار رنگ غیرمعمول می‌دهند. حتی شاید خوردن موادی مثل لبو یا تمشک باعث شود که ادرار رنگ قرمز روشن داشته باشد و مصرف بعضی از دارو‌های بدون نسخه باعث یک زرد خاص یا آبی متمایل به سبز در ادرار شود.
عدم برخورداری از یک برنامه غذایی مناسب که شامل نیاز‌های اساسی بدن است هم در کوتاه مدت و هم در طولانی مدت روی کیفیت زندگیتان تاثیر خواهد گذاشت. نداشتن تغذیه مناسب به بالا رفتن سطح کلسترول، پایین آوردن سرعت سوخت و ساز بدن و بالا رفتن وزن منجر می‌شود و این‌گونه در کنار پیری زودرس، در حقیقت در‌های بیماری‌های خطرناک فراوانی را به روی خود گشوده‌اید.
خوردن سیب زمینی می‌تواند سلامت قلب و متابولیک را بهبود ببخشد، به مدیریت وزن کمک کند و سلامت روده و عملکرد ورزشی را تقویت کند. در اینجا دلایلی را آورده‌ایم که توضیح می‌دهند چرا نباید از سیب زمینی دوری کنید.
دایی‌ام می‌گفت اگر دارو‌های دوستانش را بدهم به من پول می‌دهد. همیشه هم مبلغی به من می‌داد که با آن زندگی‌مان را می‌چرخاندیم.
حسین مرعشی گفت: به آقای خاتمی در سیاست ۱۵ می‌دهم؛ حداقل جناح خودش را خوب حفظ کرد. آقای هاشمی، چون خیلی متکی به خودش بود، کار تیمی نمی‌کرد یعنی من که خیلی به آقای هاشمی هم به لحاظ فکری، هم به لحاظ خانوادگی و هم به لحاظ سیاسی نزدیک بودم؛ حتی ما نمی‌دانستیم ایشان یک برگی را که دارد بازی می‌کند برگ بعدی‌اش چیست و چه‌کار می‌خواهد بکند. ولی آقای خاتمی کار جمعی می‌کرد و من نمره بیشتری به او می‌دهم.
جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، معتقد است که سازگار شدن با شرایط در این تیم برای او بسیار دشوار بوده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل افشا کرد که نمی‌دانست نیمار مصدوم است و در جریان بازی متوجه آسیب دیدگی او شده است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در مصاحبه با پیرس مورگان از دشوارترین لحظه زندگی خود پرده برداشته است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در مصاحبه با پیرس مورگان از دشوارترین لحظه زندگی خود پرده برداشته است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در مصاحبه با پیرس مورگان از دشوارترین لحظه زندگی خود پرده برداشته است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، هم از عملکرد درخشان هالند متعجب شده است.
زیتون و روغن زیتون معمولا بیشتر در منطقه مدیترانه مصرف می‌شوند جایی که میزان ابتلا به سرطان و سایر بیماری‌های مزمن کمتر از سایر کشور‌های غربی است؛ بنابراین متخصصان سلامت احتمال می‌دهند که ممکن است زیتون به کاهش خطر ابتلا به سرطان نیز کمک کند.
۴۵ سال از انقلاب گذشته بود و ما فوتبال را شروع کردیم، اصلا نمی‌دانستیم دوپینگ چیست؟ آنکه چند سال قبل‌تر از این موضوع بود. واقعا تعجب می‌کنم به گفته یک نفر استناد کنی!
پوست هندوانه دارای ارزش غذایی شگفت‌انگیزی است. کاروتن‌های این ماده در بدن به ویتامین A، ویتامین C، پتاسیم، منیزیم و چندین نوع از ویتامین‌های گروه B تبدیل می‌شوند. همچنین فیبر آن نسبت به گوشت صورتی رنگ آن بسیار بیشتر است و فیبر به طرق مختلف به سلامت روده و سلامت عمومی کمک می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ