رامین رضاییان در جریان دیدار سپاهان برابر الکویت برای طلایی‌پوشان به میدان رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه چلسی با خرید زمینی بزرگ در اطراف استادیوم استمفوردبریج پروژه بلندپروازانه‌اش برای نوسازی این استادیوم تاریخی را کلید زد.
امیرمحمد گلزاده جدید ترین پدیده والیبال ایران در پست قطر پاسور به دنیا معرفی شد.
فدراسیون فوتبال امارات تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی پائولو بنتو را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب خواهد کرد‌.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
بارسلونا در روزهای اخیر، روند مذاکرات برای جذب ویتور روکه، رقیب احتمالی روبرت لواندوفسکی، را شدت داده است.
رئیس جنجالی فوتبال کهگیلویه بدون رقیب جدی ابقا شد
باشگاه فنرباغچه برای تقویت بخش میانی و هجومی خود به دنبال دو ستاره از فوتبال ایران و آرژانتین است.
یک رسانه ترکیه‌ای مدعی شد سردار آزمون و لئاندرو پاردس گزینه‌های تقویت باشگاه فنرباغچه برای فصل آینده محسوب می‌شوند.
روزنامه سعودی اسپورت از مارسی و سویا به عنوان دو رقیب الهلال برای جذب مهدی طارمی خبر داد.
الهلال رقیب جدی دو مشتری اروپایی طارمی
شاید بتوان گفت خودروی KMC T8، تنها خودروی پیکاپ چینی است که در همه قسمت‌ها، توانایی رقابت با پیکاپ‌های جهانی را داشته باشد.
تیپ IE معمولی اکنون اواخر ۱۴۰۱ در بازار به قیمت یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان در حال معامله است. قیمت کارخانه این مدل با یک میلیارد و ۶۲ میلیون تومان با شرایط نقد و اقساط از کارخانه مدیران خودرو، قابل خریداریست. اما تیپ اسپورت این نسخه با اندکی تفاوت، به قیمت یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان از بازار و به قیمت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان از کارخانه قابل خریداریست.
سر جیم راتکلیف، یکی از مشتریان جدی منچستریونایتد، می‎‌گوید حاضر نیست هزینه سرسام‌آوری را برای خرید این باشگاه پرداخت کند.
آریا یوسفی رفته رفته جای خود را در ترکیب سپاهان باز کرد و حالا می‌توان از او به عنوان یک رقیب جدی برای رضائیان نام برد.
پنج خریدار جدی آماده ارائه پیشنهاد خود به خانواده گلیزر برای خرید باشگاه منچستریونایتد هستند. قطری‌ها باید برای خرید این باشگاه با سِر جیم رتکلیف و گروهی از سرمایه‌گذاران آمریکایی رقابت کنند.
به بهانه دیدار ملوان و استقلال، سرمربیان این دو تیم بیشترین محرومیت را در نیم فصل اول مسابقات تجربه کرده‌اند.
به بهانه دیدار ملوان و استقلال، سرمربیان این دو تیم بیشترین محرومیت را در نیم فصل اول مسابقات تجربه کرده‌اند.
به نظر می‌رسد که دو باشگاه لیگ برتر نیوکسل و منچستریونایتد تمام تلاش‌شان را برای جذب کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، به کار خواهند گرفت.
وزیر خارجه چین اعلام کرد از آنجایی که آمریکا، چین را رقیب اصلی خود می‌داند و سیاست‌ مهار، سرکوب و تحریک را در پیش گرفته، روابط دو کشور با مشکلات جدی روبرو است.
تنها دو نفر برای انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی کاندیدا شده اند.
تیم ملی زنان ایران طی دو دیدار تدارکاتی روزهای شنبه و سه شنبه هفته آینده به مصاف بلاروس خواهد رفت.
زنگ آغاز سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور در حالی با حضور شش تیم امروز به صدا درآمد که به نظر می رسد قهرمان را باید در بین یکی از دو تیم پرستاره حاضر در این رقابتها جستجو کرد.
علیرضا بیرانوند در ۵ بازی پرسولیس تنها در یک بازی برابر تیم هوادار تهران گل خورده است و حامد لک تنها در یک بازی برابر تیم فوتبال نساجی قائمشهر گل دریافت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ