تهران- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران از برگزاری گردهمایی مسئولین دستگاه‌ها و مسئولین حراست‌ با محوریت حجاب و عفاف خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همه تمهیدات لازم جهت برگزاری پیاده روی اربعین حسینی در حال انجام است تا امسال هم رکوردی جدید از گردهمایی بزرگ عاشقان حسین ثبت شد.
همه تمهیدات لازم جهت برگزاری پیاده روی اربعین حسینی در حال انجام است تا امسال هم رکوردی جدید از گردهمایی بزرگ عاشقان حسین ثبت شد.
شاهرود- گردهمایی بزرگ حجاب و عفاف با حضور بانوان متدین شهرستان شاهرود برگزار شد
جشن فرزندان غدیر با هدف گردهمایی دختران و بانوان ۱۲۰ کشور، تقدیر از دختران و همسران شهدای مدافع حرم، سخنرانی علیرضا پناهیان و سهیل اسعد، مداحی سید رضا تحویلدار و اجرای سید مهدی تحویلدار و نجم الدین شریعتی در حرم حضرت معصومه سلام الله علی‌ها برگزار شد.
یک جشنواره عجیب با پوشیدن لباس‌های عروسکی در آمریکا برگزار شد. به گزارش یورونیوز، در این فستیوال افراد لباس عروسک ها و کاراکترهای محبوب حیوانی خود را پوشیده و گرد هم جمع می شوند و نقش بازی می کنند. بیش از 10 هزار نفر با چنین لباس هایی در پتسبورگ پنسیلوانیا جمع شدند. این همایش تابستانی بزرگترین رویداد اینچنینی در جهان است.بیشتر این لباس ها طراحی خود شرکت کنندگان است.
حمله پلیس آلبانی به مقر سازمان منافقین، آن هم بلافاصله پس از منع برگزاری گردهمایی سالانه آنها از سوی پلیس فرانسه، سناریوی «طرد منافقین» و «مهره سوخته» بودن این گروهک را تقویت می‌کند.
متن پاسخ رهبر انقلاب که صبح امروز (پنجشنبه) اول تیرماه ۱۴۰۲ همزمان با نخستین گردهمایی فعالان صنعت نوشت‌افزار ایران (هم‌نوشت) در محل برگزاری این همایش منتشر شد،
با هدف آموزش مضرات سیگار و دخانیات برای انسان و طبیعت و با شعار «اراده‌ها روشن، سیگارها خاموش» گردهمایی و راهپیمایی کودکان در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد.
ششمین گردهمایی مجموعه داران ایران با اعلام طرح تشکیل تعاونی و تقدیر از کلکسیونرها به مناسبت هفته میراث فرهنگی برگزار شد.
وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صبح امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.این دیدار در آستانه برگزاری گردهمایی سراسری روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور انجام شد.
نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران، گفت: همکاری سازمان ‌های بین المللی از جمله سازمان‌های تابع سازمان ملل در برگزاری گردهمایی بزرگ اربعین ضروری است.
گردهمایی پیلاتس به مناسبت روز جهانی پیلاتس با حضور ۱۴۰۰ نفر، ‌ برگزار شد.
وزیر نیرو گفت: در صورت حصول نتایج موفقیت‌آمیز در برگزاری این گردهمایی، زمینه‌ و مقدمه‌ لازم برای برگزاری اجلاس سران فراهم خواهد شد.
مراسم د بست در شرایطی امشب برگزار می شود که رئال مادرید به نوعی این گردهمایی را تحریم کرده است!
سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانکها و موسسات اعتباری کشور با موضوع "مسئولیت های حقوقی روسای شعب" در باغ موزه بانک مرکزی برگزار شد.
تربت جام ـ به مناسبت دهه فجر و به منظور تقویت و تجدید پیمان با آرمان‌های تقریبی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گردهمایی وحدت آفرین علمای شیعه و سنی در تربت جام برگزار شد.
وزیر انرژی ترکیه از برگزاری گردهمایی دو روزه خریداران و فروشندگان گاز جهان در استانبول خبر داد.
دوازدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با گردهمایی ۴۵۰ استارت آپ و شرکت دانش بنیان در محل ناحیه نوآوری پردیس برگزار می شود.
مسجد «شیخ علی» در دل کوچه‌های محله دزاشیب، انبوهی از قصه‌ها را در خود جا داده است؛ از وجه تسمیه این مسجد کوچک تا نقش محوری آن در گردهمایی اهالی به وقت برگزاری آئین‌های مذهبی. نام این مسجد، اما با نام یک روحانی متفاوت گره خورده است؛ کسی که در زمان ناصرالدین‌شاه با چند اختراع عجیب شهره شهر شده بود.
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی از زحمات مدیرعامل شرکت ملی مس به دلیل برگزاری گردهمایی نوآوری و فناوری «مسینو» در مجتمع مس شهربابک تقدیر و تشکر کرد.
مدیر مجتمع مس شهربابک با اشاره به برگزاری گردهمایی «مسینو» گفت: نیازهای فناورانه مجتمع مس شهربابک می‌تواند فرصتی بزرگ برای شرکت‌های دانش‌بنیان کشور باشد.
دکتر حمیدرضا شاهوردی گفت: حوزه مس به‌عنوان حوزه‌ای بی‌رقیب در ایجاد توسعه کشور اگر با تکنولوژی و نوآوری همراه شود می‌تواند به نقطه اتکاپذیر و مکفی در شکوفایی اقتصادی تبدیل شود و با برگزاری این گردهمایی فرصت مطلوبی برای تحقق این هدف فراهم شده است.
فردا دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از زمان ریاست مهدی تاج برگزار می‌شود و مسائل مختلفی مورد بحث قرار خواهد گرفت.
رئیس حزب نیروهای لبنانی مدعی شد: برگزاری گردهمایی های مخالفان بحرین , مخالفان عربستان و یا انصارالله یمن به منافع ملی لبنان لطمه می زند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ