نبرد نقل و انتقالاتی پرسپولیس و استقلال وارد مرحله جدیدی شده و آنها بر سر خرید سه بازیکن، دوئل جدیدی را آغاز کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که مقاومت لبنان نخستین، چشم‌گیرترین و بزرگ‌ترین موفقیت در اخراج دشمن صهیونیستی در یک نبرد نظامی شدید و تاثیرگذار را محقق کرد.
معاون اول رئیس جمهور رسانه را عرصه جنگ جدید در دنیای کنونی دانست و از خبرنگاران به عنوان سربازان این جبهه جدید یاد و از زحمات آنها تقدیر کرد.
نخست وزیر ارمنستان می‌گوید که وقوع جنگ دوباره بین ایروان و باکو «بسیار محتمل» است.
در حالی که پاری سن ژرمن برای جذب ژاوی سیمونز تلاش می‌کند، آیندهوون می‌خواهد او را برای یک فصل دیگر حفظ کند.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها در دوره جدید بعد از یازده سپتامبر که مستقیماً وارد جنگ شدند، اگر فرهنگ انقلاب اسلامی نبود جهان را می‌بلعیدند.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها در دوره جدید بعد از یازده سپتامبر که مستقیماً وارد جنگ شدند، اگر فرهنگ انقلاب اسلامی نبود جهان را می‌بلعیدند.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها در دوره جدید بعد از یازده سپتامبر که مستقیماً وارد جنگ شدند، اگر فرهنگ انقلاب اسلامی نبود جهان را می‌بلعیدند.
کمال خرازی گفت: مسأله دریافت غرامت هدف ایران نبود و دیگران هم در پیشنهاد خود جدی نبودند؛ چنانچه بعد از پذیرش قطعنامه هم کسی به صندوق بازسازی ویرانی‌های دو کشور که یکی از بند‌های قطعنامه بود کمک نکرد. هدف جنگ جلوگیری از تجاوز و تنبیه متجاوز بود و نه دریافت غرامت که در این کار موفق شد.
پس از آنکه روسیه که از آغاز جنگ در اوکراین تاکنون، تانک‌های زیادی را از دست داد و به ویژه بعد از نبرد شرق دونتسک که نزدیک ۱۳۰ تانک این کشور منهدم شد، این کشور الگوی تغییر تاکتیک را در استفاده از تانک‌ها نیز به کار برد.
"همه شما برای این قهرمانی جنگیدید و دم‌تان گرم"؛ این اولین دیالوگ یحیی بعد از قهرمانی سرخ‌‎ها و استارت برای جام حذفی بود که ناگهان همه چیز احساسی شد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سفر امروز خود به آتن، در گزافه‌گویی ضد ایرانی جدید خود مدعی شد که به ایران اجازه نخواهیم داد به تلاش برای ایجاد پایگاه نظامی در سوریه ادامه دهد.
با طولانی شدن روند جنگ در اوکراین، منابع آماری نشان می‌دهند که جوانان اوکراینی برای فرار از خدمت سربازی به شکل بی‌سابقه‌ای به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی روی آورده‌اند.
تنش‌ها میان چین و تایوان به دهه‌ها قبل بازمی‌گردد. با اعلام حکومت کمونیستی در پکن از سوی مائو تسه‌تونگ جنگ داخلی در چین پایان یافت و ملی‌گرایان کومینتانگ به رهبری جیانگ جیه شی به تایوان گریختند. ملی‌گرایان چین با تشکیل حکومت جدید در تایپه روابط با پکن را قطع کردند. به گزارش یورونیوز، حکومت تایپه چند ماه بعد در سال ۱۹۵۰ به یکی از متحدان ایالات‌متحده در جریان جنگ کره تبدیل شد. واشنگتن برای حمایت از متحد جدید خود ناوی را به تنگه تایوان فرستاد تا از این جزیره در برابر حمله احتمالی چین محافظت کند.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نخست وزیر این رژیم از تصمیم خود برای برکناری وزیر جنگ این رژیم منصرف شده است.
پکن اعلام کرد که اقدامات رئیس تایوان در واقع تحریک آمیز و با هدف کسب استقلال با اتکا به ایالات متحده است.
بعد از اظهارات تند و عجیب یکی از پیشکسوتان پرسپولیس، بازیکنان این تیم و صفحه رسمی این باشگاه، از وحید امیری حمایتی تمام و کمال انجام دادند.
سرویس امنیت فدرال روسیه (اف‌اس‌بی) اعلام کرد که یک گروه نئونازی افراطی پشت پرده حمله به منطقه «بریانسک» بوده‌ است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
رئیس جمهور اوکراین گفته بود که این کشور پس از پایان جنگ با روسیه، به یک «اسرائیل بزرگ» تبدیل می‌شود اما به نظر می‌رسد که حتی اسرائیل هم برای «اسرائیل ماندن» در تقلا است!
دادستان آلمان اعلام کرد که برلین شواهدی از جنایات جنگی در اوکراین را جمع آوری کرده است.
ترامپ در جدیدترین اظهاراتش مدعی شد برای محافظت از آمریکا در برابر حملات موشکی هسته‌ای "گنبدی غیرقابل نفوذ" خواهد ساخت. او همچنین ادعا کرد که می‌تواند تهاجم روسیه به اوکراین را "طی ۲۴ ساعت" پایان دهد.
فارغ از آنچه بیان شد در آن سو موضع‌گیری‌های متناقض تهران درباره ارسال پهپاد در شکل‌گیری اتهام و تقابل علیه ایران نقش داشته است؛ در مقطعی برخی رسانه‌ها در داخل کشور از حضور جدی پهپاد‌های ایرانی در جنگ اوکراین گفتند، بعد دستگاه سیاست خارجی از اساس آن را تکذیب کرد و با گذشت مدتی تهران پذیرفت که برخی تسلیحات مانند پهپاد‌ها را به روسیه فروخته است؛ اما این مسئله به قبل از جنگ اوکراین بازمی‌گردد.
کارلوس کی‌روش در تمرین امروز تیم ملی برنامه ویژه‌ای برای پرتاب اوت در نظر گرفته بود.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور گفت: بعد از دوره یکجانبه گرایی امروز فصل جدیدی در حال بروز است و قدرت‌های جدیدی در حال خلق در دنیا است. امروز دوره یکجانبه گرایی گذشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ