نمایندگان پارلمانی ۲۲ عضو APA دقایقی پیش از ساختمان مشروطه، موزه و صحن مجلس شورای اسلامی بازدید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه گفت: موضوع پنهان از نمایندگان مردم در مجلس نداریم، بستر برای نمایندگان مجلس فراهم شده تا بتوانند در چارچوب موازین قانونی از ندامتگاه‌ها و زندان‌ها نیز بازدید به عمل آورند.
سفرا، وابستگان نظامی و نمایندگان سازمانهای بین المللی مقیم جمهوری آذربایجان با سفر به شهرستان‌های زنگیلان و لاچین در جریان آخرین تحولات سیاسی، اقتصادی و بازسازی مناطق آزاد شده قرار گرفتند.
سفرا و دیپلمات‌های ۲۸ کشور و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی در قالب هیأتی ۳۶ نفره در ندامتگاه زنان تهران حضور یافته و از بخش‌های مختلف آن بازدید کردند.
نمایندگان فدراسیون هندبال آسیا از امکانات و زیرساخت‌های برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های هندبال آسیا بازدید کردند.
نمایندگان کنفدراسیون هندبال آسیا جهت بازدید از امکانات و زیرساختهای برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های هندبال آسیا به ایران سفر می‌کنند.
نمایندگان کنفدراسیون هندبال آسیا جهت بازدید از امکانات و زیرساختهای برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های هندبال آسیا به ایران سفر می‌کنند.
نمایندگان فدراسیون هندبال آسیا جهت بازدید از امکانات و زیرساخت‌های برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های هندبال آسیا به ایران سفر می‌کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرح احداث غرفه های عرضه مستقیم محصولات پروتئینی در مجموعه سردخانه ای شباهنگ در جنوب تهران بازدید کردند.
اصفهان- ابوطالب امینی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از دفتر خبرگزاری مهر نمایندگی اصفهان بازدید کرد.
دادستان تهران ضمن بازدید از دادسرای ناحیه ۳۱ با نمایندگان مالباختگان پرونده رمز ارز کینگ مانی دیدار کرد.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس نظارت میدانی تعدادی از اعضای این مجمع از بخش کهریزک را تشریح کرد.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران نظارت میدانی تعدادی از اعضای این مجمع از بخش کهریزک را تشریح کرد.
هیئتی متشکل از 22 سفیر و نماینده اتحادیه اروپا در اراضی فلسطینی، برای اطلاع از اوضاع انسانی نوار غزه از این منطقه بازدید کرد.
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز تحقیقات ونوآوری صنایع خودرو و خطوط تولید شرکت سایپا ضمن بازدید از نزدیک در جریان فعالیت های این گروه خودروساز قرار گرفتند.
امروز چهارشنبه یک هیئت از نمایندگان کشورهای عضو اتحادیه اروپا در راستای تاکید بر لزوم حفظ وضعیت حقوقی و تاریخی مسجدالاقصی، از این مکان مقدس اسلامی بازدید می کند.
رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از سالن گروه خودروسازی سایپا گفت: مدیران گروه خودروسازی سایپا با عملکرد مناسبی که داشته اند در اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری موفق عمل کرده اند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز درمانی هلال احمر در اکوادور، هلال احمر را مظهر دیپلماسی عمومی و سلامت دانستند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: نمایشگاه کشورمان در دوحه قطر آخرین نمایشگاه تا پیش از آغاز جام جهانی فوتبال بوده و بازدید نمایندگان تجاری سایر کشورها از این نمایشگاه بیشتر از همیشه فراهم است.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل در حاشیه بازدید جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از خطوط تولید این شرکت و دیدار با کارکنان، ضمن ارایه گزارشی در خصوص روند تولید و دستاوردهای حاصله، گفت: در حال حاضر ایران خودرو دیزل از زیان ده‌ترین به سودده‌ترین شرکت خودروساز کشور تبدیل شده و در آینده نزدیک دستاوردهای بزرگ‌تری را در این مجموعه شاهد خواهیم بود.
رئیس جمهوری روسیه گفت نخستین هیئت نمایندگی تجاری بزرگ در ماه مه سال ۲۰۲۲ از ایران بازدید کرد که در جریان آن، اعضای هیئت روسی توسعه صنایع به ویژه در عرصه فناوری‌های پیشرفته در موسسات ایرانی را مورد توجه قرار دادند.
همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از تعدادی نمایندگی شهر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی و مشکلات آنها قرار گرفتند.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اواخر روز پنجشنبه از مرز کره جنوبی و شمالی بازدید کرد. او پیشتر در اقدامی تحریک آمیز به جزیره تایوان سفر کرد که خشم مقام‌های چینی را در پی داشت.
اگر این بازدید صورت گیرد، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا عالی‌رتبه‌ترین مقام آمریکایی خواهد بود که از زمان سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به منطقه مرزی دو کره در سال ۲۰۱۹ میلادی که به منظور دیدار با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی انجام شده بود، پا به این منطقه مرزی می‌گذارد.
شاکری در واکنش به انتقاداتی که نسبت به انتشار عکس بازدید نمایندگان از سیل امامزاده داوود شده است، گفت: «بهتر بود زیر گل‌ها دفن شویم اگر با نیت عکس گرفتن به آنجا رفتیم. در حین عبور ما از جاهای مختلف افرادی عکس گرفتند و منتشر کردند ولی ما وظیفه نمایندگی‌مان را انجام دادیم. بلافاصله هم که از آنجا بازگشتیم، با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی پیگیر حادثه شدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده و چه کوتاهی‌هایی صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ