برای تهران نیز امروز آسمان صافی گاهی همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، افزایش نسبی دما در غالب نقاط کشور و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها را شاهد خواهیم بود.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، افزایش نسبی دما در غالب نقاط کشور و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها را شاهد خواهیم بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۱ مرداد) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۸ و روز یکشنبه (۲۲ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سخنگوی صنعت برق با اشاره به این که 3 روز بسیار گرم را در هفته جاری پیش رو داریم، گفت: در روز چهارشنبه هوای کشور در اغلب نقاط بسیار گرم خواهد شد و ممکن است شاهد نصاب جدیدی در مصرف برق باشیم.
هفته آینده گرم ترین روز های سال را سپری می کنیم که به تبع آن مصرف برق هم افزایشی می شود بنابر این باید پرسید وزارت نیرو برای این روزها چه تدابیری را در نظر گرفته است.
افزایش دما و ماندگاری آن در کشور
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در بیشتر مناطق کشور به ویژه شمال غرب و استان‌های واقع در سواحل خزر افزایش دما رخ می‌دهد.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ بارش‌ها برای شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی شدید و با احتمال وقوع سیلاب است.
اداره کل هواشناسی استان تهران از پیش‌بینی روند افزایشی نسبی دمای پایتخت تا روز سه‌ شنبه خبر داد.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ برای امروز و فردا در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، بوشهر و خوزستان بارش هایی به صورت پراکنده را خواهیم داشت.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: از بعدازظهر امروز تا شنبه در اغلب نقاط کشور افزایش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وزش باد همراه با نفوذ سامانه بارشی از بعد از ظهر دوشنبه ۱۸ اردیبهشت و افزایش نسبی دما برای پایتخت پیش‌بینی می‌شود.
ضیائیان گفت: از امروز تا یکشنبه ۱۷ اردیبهشت در استان‌های ساحلی خزر و بیشتر مناطق نیمه غربی کشور دما افزایش می‌یابد و از فردا تا دوشنبه ۱۸ اردیبهشت در شرق و شمال‌شرق کشور افزایش دما خواهیم داشت که در شمال‌شرق و شرق افزایش دما ۱۰ تا ۱۵ درجه خواهد بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: افزایش نسبی دما در سواحل دریای خزر از فردا پیش بینی می شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: افزایش نسبی دما در سواحل دریای خزر از فردا پیش بینی می شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در ارتفاعات مرکزی البرز و بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
افزایش دما در بیشتر مناطق کشور
به گزارش سازمان هواشناسی در بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از جنوب شرق کشور بارش‌ها ادامه دارد و در ارتفاعات البرز به صورت پراکنده است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: افزایش دما در استان‌های ساحلی و وضعیت جوی آرام طی فردا پیش بینی می‌شود.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، طی روزهای شنبه و یکشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر ، دمای هوا افرایش محسوسی دارد.
آسمان تهران فردا (۲ اسفند) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی، به‌تدریج افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۳ اسفند) صاف تا کمی ابری و وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
افزایش دما در تهران تا شنبه
افزایش دما تا ۷ درجه‌ در شمال کشور
در این گزارش وضعیت عملکرد نماد‌های گروه شیمیایی و پتروشیمی‌ها و شرکت‌های پالایشی پرداخته شده است که بررسی گزارش عملکرد ۱۲ ماهه آن‌ها نشان می‌دهد که اکثر نماد‌های این گروه‌ها در سال گذشته نسبت به سال قبل‌تر از نظر سودسازی رشد خوبی داشتند و توانسته‌اند سود هر سهم قابل توجهی را محقق سازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ