تقابل استقلال با تیمهای مهدی تارتار همیشه جدالهای جذاب برای فوتبال ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الکیسیس مک‌آلیستر، خرید جدید لیورپول، در نیمه دوم بازی این تیم مقابل بورنموث اخراج شد تا کار لیورپول برای حفظ برتری‌اش دشوار شود.
یک باخت تلخ برای جواد نکونام، هرگز از یاد او نخواهد رفت. جایی که تیم او بعد از ۳۶ بازی شکست‌ناپذیری در فولاد آره‌نا، قافیه را به ذوب‌آهن تحت هدایت مهدی تارتار واگذار کرد و رکورد جذاب خود را از دست داد.
فقط ۴ روز تا اولین بازی فصل پرسپولیس باقی مانده و تیم یحیی نه مهاجم نوک قابلی جذب کرده نه دروازه‌بانی برای رقابت با بیرانوند.
فقط 4 روز تا اولین بازی فصل پرسپولیس باقی مانده و تیم یحیی نه مهاجم نوک قابلی جذب کرده نه دروازه‌بانی برای رقابت با بیرانوند.
کای هاورتز، ستاره تازه وارد آرسنال، بعد از اولین بازی خود به هواداران وعده داد امسال به این تیم برای کسب جام کمک خواهد کرد.
لوئیس انریکه از دوناروما و شکل بازی با پای او راضی نیست و درخواست جذب یک گلر جدید را داده است.
باشگاه الاتفاق در اولین گام بعد از جلب رضایت با جرارد در تلاش است تا دو ستاره لیگ برتری را جذب کند.
اولین مدیر برنامه‌های لیونل مسی در بارسلونا معتقد است باشگاه توان مالی جذب او را ندارد و مسی باید با قراردادی سمبلیک و به شکل رایگان برای بارسا بازی کند.
محمد مهاجری خطاب به وزیر کشور نوشت: آقای وزیر! اولین گام در موضوع بی حجابی، پذیرش آن به عنوان یک "واقعیت" است. بخشی از جامعه (صرفنظر از تعدادشان) سبکی برای پوشش و زیست خود برگزیده اند که مطلوب ما متدینان و نیز منطبق بر موازین رسمی کشور نیست. این واقعیت را باید خوب شناخت و عمق آن را کاوید.
بعد از انتقال رکوردشکن انزو فرناندز به چلسی، هواداران این تیم بی‌صبرانه منتظرند تا جواب این سؤال را پیدا کنند که آیا انزو فردا مقابل فولام اولین بازی‌اش را برای آبی‌ها انجام خواهد داد؟
یک مقام مسئول ایرانی در گفتگویی با الجزیره به جزییات جدیدی از حمله ریزپرنده ها به مرکز نظامی در اصفهان پرداخت.
سینا مریدی در بازگشت دوباره به فولاد، اولین بازی خود را برابر پرسپولیس انجام داد.
باشگاه النصر از اولین بازی ابرستاره پرتغالی برای این تیم فیلمی متفاوت منتشر کرد.
رودی گارسیا، سرمربی النصر گفت، کریستیانو رونالدو قبل از انجام اولین بازی خود در لیگ برای تیم جدیدش، می‌تواند در دیداری دوستانه در ماه جاری برابر پاریس سن ژرمن بازی کند.
هواداران پرشمار عربستان بعداز پیروزی شگفت‌آور مقابل آرژانتین در اولین بازی گروهی جام‌جهانی قطر، شعار جالبی ساختند که شهرت جهانی پیدا کرد.
سرمربی اسپانیایی تراکتور در تصمیمی جالب دیدار تدارکاتی تیمش مقابل ذوب‌آهن را لغو کرد.
میگل آلمیرون، ستاره پاراگوئه‌ای نیوکسل، برای اولین بار به صحبت‌های تمسخرآمیز جک گریلیش درباره او واکنش نشان داد.
یحیی گل‌محمدی سالها پیش هم تجربه هدایت از راه دور تیمش مقابل مس کرمان را دارد.
شهرداری ارومیه در این بازی فوق العاده جذاب موفق شد اولین شکست فولاد سیرجان را رقم بزند.
امروز مطالبی همچون سهامداران عدالت بخوانند، چرا شاخص کل بورس اُفت کرد؟، جزییات افزایش سرمایه جذاب ۱۲ نماد، اطلاعیه مهم عرضه اولیه وطوبی، تحلیل صبا امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | صبا کی به مدار صعود باز می‌گردد؟، افزایش قیمت دلار توافقی در کانال ۳۱ هزار تومان؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئال مادرید اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا را با برد برابر سلتیک شروع کرد.
نساجی در بازی خارج از خانه با تیم پیکان گلی دریافت نکرد و این اولین بار بود که در فصل جاری نساجی بازی اش را بدون گل خورده به پایان می برد.
محمدعلی کاظمیان با گلی انفرادی در دقیقه 27 دروازه پیکان را به زیبایی هر چه تمام تر باز کرد تا اولین گل مس در بازگشت به لیگ برتر رویایی باشد.
ناپولی در تابستانی که دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه را از دست داد، ستاره‌ای آینده‌دار از فوتبال گرجستان را به خدمت گرفت؛ خویچا کواراتسخلیا که سابقه بازی در روبین‌کازان را نیز دارد، با ۱۰ میلیون یورو از دیناموباتومی به ناپولی آمد و به سرعت خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد. کارشناسان سری‌آ، او را یکی از ستاره‌های جذاب فصل جدید می‌دانستند و کوارا با یک گل و یک پاس گل در اولین بازی، نشان داد انتظارات از او بی‌جا نبوده است. به جز سبک بازی، تلفظ سخت نام کوارا نیز می‌تواند او را به چهره‌ای ماندگار در ذهن هواداران تبدیل کند؛ بازیکنی که نامش همین حالا، در میان دشوارترین نام‌های دنیای فوتبال قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ