شرکت نفت پمکس مکزیک اعلام کرد که در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از تأسیسات این شرکت در خلیج مکزیک ۷۰۰ هزار بشکه نفت از دست رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش ثبت نام ۷ هزار و ۷۰۰ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش ثبت نام ۷ هزار و ۷۰۰ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
شرکت نفت پمکس مکزیک اعلام کرد که در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از تأسیسات این شرکت در خلیج مکزیک ۷۰۰ هزار بشکه نفت از دست رفته است.
همزمان با طرح ادعاهایی مبنی بر خارج ساختن اجباری بچه‌‏های اوکراینی به مقصد روسیه، یکی از مقامات روس اعلام کرد که کشورش به صدها هزار کودک اوکراینی پناهندگی داده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با نمایشگاه کتاب، سامانه مجازی نیز فعال بود و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار کتاب در این سامانه فروخته شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با نمایشگاه کتاب، سامانه مجازی نیز فعال بود و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار کتاب در این سامانه فروخته شد.
سازمان ملل متحد امروز از آوارگی بیش از ۷۰۰ هزار نفر در جریان درگیری‌های سودان در داخل این کشور از آغاز تنش‌ها خبر داد و تأکید کرد که این آمار تنها طی یک هفته اخیر ۲ برابر شده است.
عضو هیئت مدیره و معاون بهره‌برداری فرودگاهی امام خمینی(ره) اعزام و پذیرش تعداد ۲،۶۹۳ فروند پرواز و ۴۰۲،۷۸۵ مسافر از طریق شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) را اعلام کرد.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از بازدید بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر گردشگر نوروزی از بناها و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از رفع تصرف دو هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی دولتی شهرستان فیروزکوه و اعاده این اراضی به بیت‌المال با ورود دستگاه قضا خبر داد.
آتش زدن مرد معتاد به خاطر ۷۰۰ هزار تومان
آن شب مقتول به چادرم آمد و صبح که بیدار شدم از او خبری نبود. او ۷۰۰ هزار تومان پولی که داخل جیب شلوارم بود را سرقت کرده بود. ۷۰۰ هزار تومان تمام دارایی‌ام بود و فرشاد در جواب محبت‌هایی که به او کرده بودم نباید از من سرقت می‌کرد و همین مسأله باعث کینه شد وقتی به سراغش رفتم گفت پولی برنداشته است. اما آن شب فقط او داخل چادرم بود.
علیرضا جعفری گفت: یکی از اقدامات مهم درسال ۱۴۰۱، شناسایی وتأمین زمین برای ۷۰۰ هزار واحدمسکونی در شهرهای جدید وآغاز عملیات اجرایی ۳۰۰ هزار واحد مسکونی است.
معاون بهداشت درمان توانبخشی از ۷۰۰‌هزارخدمت توانبخشی از سوی این معاونت در ۹ ماه گذشته خبرداد.
فوق لیسانس در بازار جاعلان ۷۰۰ هزار تومان!
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سود سنواتی از طریق سجام به حساب بیش از ۲۷ میلیون سهامدار واریز شد.
بجنورد- رئیس مرکز نظارت و پایش اشتغال وزارت کار گفت: تاکنون دستگاه‌ها ۷۰۰ هزار شغل را در رصد ثبت کرده اند که ۳۰۰ هزار مورد در مرحله تلفنی صحت سنجی شده و از این مقدار ۷۰ درصد تأیید شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اکنون بالغ بر ۷۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شد که بیش از ۵۰ درصد تعهد داده شده محقق شده است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در سخنانی اعلام کرد: اخبار منتشر شده در خصوص خروج حدود ۷۰۰ هزار شهروند روسیه پس از اعلام بسیج نسبی، ساختگی هستند.
وزارت دفاع روسیه طی بیانیه ای از افزایش تلفات جانی و نظامی ارتش اوکراین در درگیری های اخیر خبر داد.
تیم‌های درمانی و امدادی هلال احمر قبل از اعزام به مراسم باشکوه اربعین برای خدمت رسانی، صبح امروز در حرم امام خمینی (ره) با شهدای انقلاب و دفاع مقدس و امام شهدا، تجدید میثاق کردند.
مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران جزئیات مصوبه‌های مربوط به سفر رئیس‌جمهوری به خوزستان در زمینه مسئولیت اجتماعی را تببین کرد.
مدیرکل دفتر راهبری و توزیع برق وزارت نیرو با بیان اینکه ۷۰۰ هزار کنتور هوشمند قابل پایش در کشور نصب شده است، گفت: در حوزه هوشمندسازی، طرح‌های توسعه‌ای و توجه به کسب و کارها مدنظر است.
فارغ از مشکلاتی که فاجعه مشهد برای فوتبال ایران به بار آورد و در چند گزارش به آن پرداخته شده، این مورد آخر که عنوان شده «ضرورت»‌ی برای حضور زنان در ورزشگاه نیست، محل بحث است. واقعیت این است که فیفا از یک سو و کنفدراسیون فوتبال آسیا از سوی دیگر، بار‌ها به فدراسیون فوتبال ایران هشدار داده‌اند باید زمینه حضور تماشاگران زن در ورزشگاه فراهم شود. حال اگر این مورد ضرورتی ندارد، چه احتیاجی است که هر‌از‌گاهی نامه‌ای از سوئیس برای رعایت حقوق زنان جهت حضور در ورزشگاه‌ها فرستاده شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ