وزیر بهداشت و درمان گفت: ازجامعه پزشکی اگر کسی مهاجرت کند در اروپا، آمریکا، کانادا و انگلیس به او اشتغال نمی‌دهند مگر این‌که کار دیگری انجام دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پزشکان اسرائیلی تهدید کرده‌اند که اگر نتانیاهو حکم دادگاه را رد کند، دست از کار خواهند کشید.
اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی که از روز گذشته با عنوان روز اختلال عمومی آغاز شده بود، امروز چهارشنبه نیز با پیوستن پزشکان و کادر درمان به صف معترضان ادامه پیدا کرد.
حمید مطهری می‌گوید امیر قلعه‌نویی پس از بازی با ازبکستان برخورد قاطعی با حسین کنعانی‌زادگان داشته است.
‎رئیس مرکز پزشکی‌حج و زیارت جمعیت هلال احمر از حضور و استقرار پزشکان در ۶۵ هتل محل اسکان زائران ایرانی حج تمتع در عربستان خبر داد.
با وجود اخبار منتشر شده اما پارگی رباط صلیبی رضا میرزایی قطعی نیست و بعد از گرفتن جواب MRI‌وضعیت او روشن می‌شود.
اتحادیه پزشکان سودان امروز از افزایش تعداد تلفات درگیری‌ها در این کشور به ۴۴۷ کشته و ۲۲۵۵ هزار زخمی خبر داد.
اتحادیه پزشکان سودان امروز از افزایش تعداد تلفات درگیری‌ها در این کشور به ۴۳۶ کشته و ۲۱۷۵ هزار زخمی خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید براینکه مسئول سلامت جسمی زائران ایرانی حج ۱۴۰۲، هلال احمر است، افزود: کادر پزشکی در سطح استاندارد به عربستان اعزام می‌شود تا سلامت زائران در معرض خطر قرار نگیرد
به گفته پزشکان در بریتانیا استفاده از بعضی انواع ژل ناخن باعث افزایش موارد بروز حساسیت‌های شدید و خطرناک شده است.
با پیگیری کادر درمان بیمارستان، هم‌اکنون حال میرحسین موسوی بهتر شده و در کل، روند بهبودی مورد رضایت می‌باشد.
رئیس سازمان امور مالیاتی از اعلام اسامی پزشکان متخلف در حوزه فرار مالیاتی به نظام پزشکی خبر داد.
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، کلیه مراکز درمانی مکلف شدند تا ۱۰ درصد از حق‌الزحمه یا حق‌العمل گروه پزشکی را به عنوان علی‌الحساب مالیات کسر کنند.
در هفتمین کنگره پزشکی AFC پزشکان و فیزیوتراپ های ایرانی حضور خواهند داشت.
سردار نیلفروشان گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی با رژیم پهلوی قابل مقایسه نیست و کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله زیرساخت‌ها، جاده و ریل‌گذاری و پزشکی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است، در زمان پهلوی پزشکان هندوستان برای کار به ایران می‌آمدند و امروز آمار پزشکان زن قابل مقایسه با زمان پهلوی نیست. انقلاب اسلامی جزو چند کشوری است که عضو باشگاه فضایی بوده و ماهواره در مدار زمین قرار می‌دهد.
در حالی که همه در فکر ایجاد استارت‌آپ هستند و دنبال یک لقمه نان روغنی، پزشکان، مدرک گرفته، نگرفته مطب‌های زیبایی برپا می‌کنند یا از آن راحت‌تر با سرمایه دیگری کلینیک زیبایی می‌زنند. هنوز مطب برپا نشده، مشتری‌ها صف کشیده‌اند. اصلا به جای آنکه بروند زیر دست یک اپراتور ساده یا کارشناس آموزش دیده، کار را به دست پزشک می‌دهند.
سردار آزمون در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا در آستانه انتقال به مارسی در لوشامپیونا بود اما مسئولان بایر لورکوزن با درخواست باشگاه فرانسوی مخالفت کردند.
وزیر بهداشت و درمان گفت: ازجامعه پزشکی اگر کسی مهاجرت کند در اروپا، آمریکا، کانادا و انگلیس به او اشتغال نمی‌دهند مگر این‌که کار دیگری انجام دهد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که پزشکان طرحی تا قبل از اتمام تعهدات خود از دایر کردن مطب و تاسیس داروخانه خارج از شهرستان محل تعهد ممنوع باشند.
با توجه به راه افتادن اپیدمی عفونت‌های تنفسی با ویروس "سین سیشیال" (respiratory syncytial virus) که به آن "RSV" هم گفته می‌شود و همچنین اوج گرفتن آنفلوآنزا در کنار کووید -۱۹ در کشور‌های اروپایی، متخصصان امور سلامت و پزشکان از افرادی که بیش از دیگران در معرض خطر هستند خواسته‌اند هر چه سریع‌تر اقدام به واکسیناسیون کنند.
دو کمک پزشک از بخش سرویس آمبولانس هوایی گریت نورث در انگلیس با استفاده از جت پک به طور موفقیت آمیز به بالای تپه ای رفتند.
دو کمک پزشک از بخش سرویس آمبولانس هوایی گریت نورث در انگلیس با استفاده از جت پک به طور موفقیت آمیز به بالای تپه ای رفتند.
جذب پزشکان ایرانی در کشور‌های حاشیه خلیج فارس، اروپا و آمریکا، زنگ خطر کمبود پزشک متخصص و مجرب در کشورمان را به صدا در آورده است. تا جایی که محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی، در تربیون‌های مختلف، این موضوع را هشدار داده و گفته است که ادامه این روند، منجر به وارد کردن پزشک خارجی خواهد شد.
کاخ باکینگهام امروز در بیانیه ای اعلام کرد: ملکه الیزابت تحت نظارت پزشکی قرار گرفت و پزشکان نگران سلامتی او هستند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقش پزشکان ایرانی در خنثی کردن نقشه دشمنان که همانا فروپاشی نظام سلامت بود تاریخ ساز و فراموش نشدنی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ