نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جالب است غربی‌ها در مذاکرات هسته‌ای با پرستیژ خاصی در مقابل ما صحبت می‌کنند، اما یک دفعه دم خروس آنها بیرون می‌زند و جاسوس به ایران می‌فرستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیل اسلاید یا سُر دادن دُم یک مانور آکروباتیک است که از پرواز موازی با زمین، با یک چهارم گردش به یک عمودی و بلند می‌انجامد که با صددرصد قدرت موتور انجام می‌شود و تا جایی که هواگرد تکانه را انجام می‌دهد. هر چه سرعت هواگرد به صفر رسید و بلند شد، خلبان هواگرد خود را تا جای ممکن در حالت معلق در هوا نگه‌می‌دارد. درصورتی که هواگرد دارای فناوری جهت دهی رانش باشد، این مرحله بسیار آسانتر می‌شود. مرحله حفظ حفظ در نقطه اوج، در جنگنده‌های نوین بهتر انجام شود.
از زمانی که داروین مسئله دم‌داشتن ما را مطرح کرد، دیرینه‌شناسان فسیل‌هایی را پیدا کرده‌اند که این گذار از موجود دم‌دار به بی‌دم را روشن‌تری کرده است. قدیمی‌ترین نخستی‌های شناخته‌شده که قدمت‌شان به ۶۶ میلیون سال قبل باز می‌گردد، دم‌های کاملی داشتند که احتمالاً به حفظ تعادل‌شان روی درخت‌ها کمک می‌کرد.
یکی از نخستین مقاله‌ها در این خصوص دو نوع مختلف «دم» را تعریف کرده بود که نوزادان انسان می‌توانند با آن متولد شوند. اولین مورد یک دم باقی‌مانده یا واقعی خوش‌خیم که از اجداد ما به ارث رسیده است و نوع دوم که «شبه‌دم» نامیده می‌شد و عبارت بود از رشد استخوان دنبالچه. شبه‌دم را عمدتا مرتبط با نقص‌های مادرزادی طبقه‌بندی می‌کردند.
عقرب دو دُم چینی سال ۲۰۱۷ معرفی شد و از سال ۲۰۲۱ به شکل عملیاتی به ارتش آزادی‌بخش خلق چین ملحق شد.
عطارد دارای یک دنباله مانند ستاره‌های دنباله دار است که توسط «باد خورشیدی» تولید می‌شود و این باد خورشیدی اتم‌های سدیم را از سطح سیاره به بیرون می‌راند.
ستاره‌شناسانی که دنباله‌دار E ۳ را ردیابی کرده‌اند، ادعا می‌کنند که این دنباله‌دار دارای گیسو یا کُمای سبز-آبی و یک دنباله یا دُم طلایی است.
یکی از پهپاد‌های مهم ارتش چین TB-۰۰۱ است که برای پرواز در ارتفاع متوسط با مداومت پروازی بالا طراحی و ساخته شده است. این پهپاد را به نام «عقرب دو دُم» هم می‌شناسند.
دوم پدرو چهارمِ پرتغالی‌ها و دُم پدرو اول برزیلی‌ها در سال ۱۸۲۲ استقلال پرتغال را اعلام کرد و با عنوان دُم پدرو اول، نخستین امپراتور این کشور جدید شد. او ۱۲ سال بعد و پس از پایان اشغال امپراطوری فرانسه در لیزبون، زادگاهش درگذشت. بنا به وصیت در زمان بیماری، قلبش جدای از بدن در یک کلیسا و سالم نگهداری می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ