عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بازداشت یک دادستان‌ در یکی از شهرهای مازندران نشان‌ از مسئولیت‌پذیری قوه قضائیه و پایبندی رئیس عدلیه به شعارهای خود در مبارزه با فساد دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبر بازداشت سجاد کریمی پاشاکی یکی از کارمندان استانداری گیلان از سوی دادستان عمومی و مرکز این استان تکذیب شد.
دادستان عمومی و انقلاب ایلام اظهار کرد: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ایلام دیروز به دلیل اتهامات مالی بازداشت شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: متهم «پیمان مام‌احمدی گلوانی» که به اتهام کلاهبرداری در این شهرستان بازداشت شده بود، به علت بیماری در یکی از مراکز درمانی شهر ارومیه فوت کرده است.
مرکز رسانه قوه قضائیه از بازداشت دادستان یکی از شهر‌های استان مازندران در جهت مقابله با فساد در دستگاه قضایی خبر داد.
برای برخورد قاطع با تخلفات درون دستگاهی، مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه طی روزهای گذشته دادستان یکی از شهرهای استان مازندران را بازداشت کرد.
بهارستان- دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از کشف یک هزار و ۲۰۰ لیتر مشروبات الکلی از یکی از متهمان بازداشت شده در این شهرستان خبر داد.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مسجد سلیمان گفت: یکی از اعضای شورای شهر مسجدسلیمان در ادامه مبارزات دستگاه قضائی با فساد اداری، بازداشت شد.
در پی تیراندازی در یک مراسم عروسی در منطقه کوی نیروی شهرستان اندیمشک که پنجشنبه شب گذشته برگزار و موجب اخلال در نظم عمومی، سلب آسایش و رعب و وحشت میان شهروندان شده بود، بلافاصله با دستور دادستانی یکی از برگزارکنندگان مراسم بازداشت و با تشکیل پرونده قضایی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خودرو‌های دچار خسارت شده در این حادثه را ۱۵ خودرو ذکر و یادآور شد: تعدادی از این خودرو‌ها در مسیر در حال حرکت بوده و یا اینکه کنار جاده توقف کرده بودند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر خبر بازداشت یکی از اعضای شورای این شهر را تایید کرد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر جدید سهند به همراه واسطه‌های دخیل در امر ارتشا و اختلاس دستگیر شدند.
حسین رجبی دادستان قزوین درباره عامل ارسال تصاویر مسمومیت دانش آموزان به رسانه‌ها گفت: برای این فرد پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرا تشکیل و متهم موصوف شناسایی و بازداشت شد و به اتهام نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
دادستانی قم اعلام کرد: در پی انتشار فیلمی مبنی بر ضرب و شتم و هتک حرمت یک بانوی محجبه توسط عده‌ای از خانم‌های بدپوشش در یکی از بوستان‌های قم، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند.
دادستان گرگان افزود: این فرد به همراه یکی از مدیران شهری و کارمند شهرداری گرگان بازداشت شدند.
مشهد ـ دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ضمن اعلام خبر بازداشت یک مربی متخلف یکی از مدارس فوتبال در مشهد گفت: هیچ فرد و گروهی در برابر قانون از حاشیه امن برخوردار نیستند.
دادستانی بلژیک در جریان تحقیقات مرتبط با رسوایی مالی در پارلمان اروپا و ادعای اخذ رشوه از قطر در مسیر اعطای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ به این کشور، یک قانونگذار ارشد دیگر را بازداشت کرد.
دادستان تهران با ذکر این نکته مهم که فرد مورد اشاره در ارتباطات خود از طرف سرویس‌های جاسوسی بیگانه به شبکه اینترنشنال نیز وصل شده بوده است، گفت: متهم بازداشت شده ارتباط گسترده‌ای با شبکه اینترنشنال داشته و بخش موثری از محتوای اغتشاشات برای این شبکه را تامین می‌کرده است.
دادستان شهریار گفت: پس از بازداشت یکی از اعضای شورای اسلامی شهرستان شهریار به اتهام ارتشاء، یک عضو دیگر نیز به اتهام ارتشا و اختلاس بازداشت شد و تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده ادامه دارد.
رجبی تصریح کرد: در این ایام نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در خیابان ها حضور دارند تا شرایط عمومی جامعه به گذشته بازگردد و همچنان رفتار توام با رافت اسلامی در دستور کار نیروها قرار دارد، اما آشوبگران با انواع سلاح ها و ادوات این حافظان امنیت را مورد ضرب و شتم قرار داده و موجب آسیب دیدگی آنها شده اند.
دادستان گرگان گفت: این فرد که یکی از مدیران شهری گرگان بوده هنگام دریافت رشوه در خانه‌اش دستگیر شد و فعلاً بازداشت است.
دادستان مرکز گلستان با بیان اینکه شب گذشته یکی از مدیران شهری گرگان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شد، افزود: این فرد که یکی از مدیران شهری گرگان است هنگام دریافت رشوه در خانه‌اش دستگیر شد و فعلا بازداشت است.
دادستان کل کشور با ارسال نامه‌ای به وزیر امور خارجه موضوع بازداشت یکی از زائران بیت الله الحرام که توسط نیروهای کشور عربستان دستگیر شده است را پیگیری کرد.
یکی از خوانندگان موسیقی پاپ ترکیه، در کنسرتش گفته انحراف اخلاقی یکی از نوازندگان گروهش به این دلیل است که او قبلا در مدرسه اسلامی درس خوانده است. پس از این اظهارات این خواننده با دستور دادستانی ترکیه به اتهام نفرت‌پراکنی بازداشت و به زندان منتقل شد.
دادستان ایلام گفت: یکی از مدیران بانک‌های ایلام به اتهام جعل در اسناد رسمی و استفاده از سند مجعول بازداشت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ