شاگردان محمد ربیعی موفق به کسب پیروزی پر گل مقابل امیدهای ذوب‌آهن شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیروزی سه گله شاگردان تارتار مقابل تیم امید ملوان، شروعی است بر آماده‌سازی این تیم برای بازی حساس با استقلال.
مدافع چپ گل‌گهر شروع موفقی در این تیم داشت و شرایط متفاوتی نسبت به تیم فصل گذشته‌اش تجربه کرد.
تیم ملی نوجوانان قطر هم شروع ناامیدکننده ای در جام ملتهای آسیا داشت تا پس از تیم جوانان، حالا در این رده سنی هم با چالش جدی در این تورنمنت مواجه شوند.
شاگردان برانکو ایوانکوویچ در نخستین بازی تورنمنت کافا شکست سنگینی مقابل ازبکستان متحمل شدند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
مربی استقلال تا ۴ سال پیش در دربی بازی می کرد و حالا باید از روی نیمکت نظاره گر این بازی هیجان انگیز باشد.
سرمربی آلومینیوم امیدوار است تیمش در چهار مسابقه پایانی لیگ برتر نتیجه بگیرد.
تراکتور با برد پنج گله مقابل نفت مسجدسلیمان، شروعی درخشان در سال جدید را رقم زد.
فردا (۴ فروردین ماه) بیشینه وکمینه دمای هوای تهران نیز به ترتیب ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود و آسمان تهران قسمتی ابری، از بعدازظهر وزش باد و نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود همچنین آسمان تهران در روز شنبه (۵ فروردین ماه) کمی ابری تا نیمه ابری در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشترین و کمترین دمای هوای تهران نیز برای روز شنبه به ترتیب ۱۸ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.
تیم فوتبال بایر لورکوزن در آخرین بازی دوستانه خود پیش از شروع دوباره بوندس لیگا، به پیروزی رسید.
چندین سال پیش، مارگارت لمون، دانشمند جوشناسی در مرکز ملی تحقیقات جوشناسی در بولدر، کلرودا، درباره وزن آب در یک ابر کومولوس (ابر کومه‌ای) متوسط متعجب شد؛ بنابراین او شروع به حساب کردن کرد. ابتدا اندازه سایه را اندازه‌گیری کرد و با فرض مکعب بودن شکل آن، ارتفاع آن را نیز تخمین زد. ابر‌ها عموما به شکل مکعب نیستند، اما ارتفاع ابر‌های کومولوس اغلب به اندازه پهنایشان است، در نتیجه، این فرض به محاسبه حجم آن‌ها کمک کرد. سپس او بر اساس تحقیقات قبلی، چگالی قطرات آب را حدود نیم گرم بر متر مکعب تخمین زد. لمون می‌گوید: «من به عددی در حدود ۵۵۰ تن آب رسیدم»
هیچ یک از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تصور باختی سنگین و شش گله مقابل انگلیس در شروع جام به ذهن‌شان خطور هم نمی‌کرد.
جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که از زمان شروع حملات ائتلاف متجاوز سعودی، بیش از ۴ هزار کودک یمنی کشته شدند.
سرمربی تیم ملی ایران در شروع نیمه دوم سه تغییر در ترکیب تیمش به وجود آورد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در اولین دیدار خود در جام بین قاره‌ای به برد پر گلی برابر پاراگوئه رسید.
برای مزایده ۵ هزار و ۳۴۹ فقره محدوده معدنی ۳۱ استان کشور به ۴ بخش تقسیم شده اند که فرایند مزایده از فردا ۲۶ مهر آغاز می شود و تا ۲۶ آذر ادامه خواهد داشت.
در اولین بازی از شروع مجدد رقابت های لیگ نساجی با ارائه یک بازی هماهنگ موفق شد با نتیجه ای دور از انتظار شاگردان رضا مهاجری را شکست دهد.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ۴ ماه پیش به اسکوچیچ بابت برکناری از سرمربیگری تیم ملی ایران هشدار داده بود، گفت: می‌خواستند برانکو را هم حذف کنند اما دادکان پشت او ایستاد.
ساری- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران، گفت: اشتباهات داوری در چهار بازی شروع فصل جدید لیگ بیست و دوم به ضرر تیم بوده و باعث از دست دادن امتیاز و فشار هواداران به تیمش شده است.
ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران، گفت: اشتباهات داوری در چهار بازی شروع فصل جدید لیگ بیست و دوم به ضرر تیم بوده و باعث از دست دادن امتیاز و فشار هواداران به تیمش شده است.
محمد مهرتاش سرمربی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک گفت: انتظار داشتیم با تغییراتی که ایجاد کرده بودیم تیم ترکیه و آذربایجان را بگیریم اما پنل داوری نمرات تیم‌های آذربایجان و ترکیه را بالا دادند.
میلان در نخستین بازی فصل جدید سری آ ایتالیا مقابل اودینزه به پیروزی رسید.
شروع فیبرومیالژیا می‌تواند بسیار متفاوت باشد و پس از آسیب‌های فیزیکی مانند تصادف یا جراحی، یک دوره بیماری عفونی جدی یا یک دوره استرس روانی شدید ظاهر شود. شروع ممکن است تدریجی باشد و به ظاهر هیچ رویداد محرکی نداشته باشد.
شاگردان مورایس با نمایشی کاملا برتر و هجومی موفق به کسب پیروزی مقابل خوشه طلایی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ