بارزترین ویژگی فلفل سیچوان طعم آن نیست بلکه تاثیری است که بر روی دهان می‌گذارد. این نوع از فلفل حاوی یک ماده شیمیایی به نام هیدروکسی آلفا سانشول است که باعث ایجاد بی حسی در لب و زبان می‌شود و به مثابه نوعی شوک الکتریکی قلمداد می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره سابق آرسنال جدال تیم ملی روسیه با شاگردان کارلوس کی روش را یک دیدار جالب می داند.
مربی گلر‌های جدید تراکتور را باید دنیادیده‌ترین مربی شاغل در لیگ برتر خلیج فارس قلمداد کرد.
در نمای پشتی، چیز جدیدی که خودنمایی می‌کند، چراغ پشتی است که شبیه به لوگوی داچیا شده است. هر چه به جلو می‌رویم، این چراغ کوچکتر می‌شود. اسپویلر اسپرت بالای شیشه هم در این قسمت خودنمایی می‌کند.
رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی ضمن انتقاد از عدم جذابیت فضای مدارس گفت: مسابقات ورزشی، کارگاه تعلیم و تربیت است
بر اساس گزارش جدید مؤسسه هنلی پارتنز انگلیس، آمریکا آنگونه که پیش از شیوع کرونا جذابیت داشت، دیگر مقصد مورد علاقه برای زندگی ثروتمندان در جهان نیست.
در بین کار‌های روزمره همه ما عادات غلطی وجود دارد که خواسته و یا ناخواسته با انجام آن‌ها باعث نابودی سلامتمان می‌شویم.
مدیرعامل شرکت راه آهن از اصلاح شیوه نامه اجرایی ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید خبر داد و گفت: شیوه نامه جدید به امضای وزیر راه و شهرسازی و وزیر نفت رسیده است.
اتحادیه جهانی کشتی برای گرم‌تر کردن تنور مسابقات رنکینگ دار در سال ۲۰۲۳ ،تمهیدات ویژه ای را اندیشیده که معتقد است با استقبال مدعیان نامدار همراه خواهد شد.
اتحادیه جهانی کشتی برای گرم‌تر کردن تنور مسابقات رنکینگ دار در سال ۲۰۲۳ ،تمهیدات ویژه ای را اندیشیده که معتقد است با استقبال مدعیان نامدار همراه خواهد شد.
اتحادیه جهانی کشتی برای گرم‌تر کردن تنور مسابقات رنکینگ دار در سال ۲۰۲۳ ف تمهیدات ویژه ای را اندیشیده که معتقد است با استقبال مدعیان نامدار همراه خواهد شد.
برای داشتن ظاهری زیبا و مناسب جادویی در کار نیست؛ بلکه پای ترفند‌هایی در میان است که مدل‌های حرفه‌ای از آن‌ها بهره می‌گیرند. در ادامه با تعدادی از این ترفند‌ها آشنا خواهیم شد.
بسیاری از بزرگان دنیای فوتبال پس از پایان فینال جام جهانی 2022 از آن به عنوان بهترین فوتبالی که دیده‌اند نام بردند.
رئیس انجمن ملی خرمای ایران گفت جذابیتهای صادراتی خرما باید افزایش یابد.
مبارزه وزن 125 کیلوگرم یکی از کشتی‌های فوق‌العاده جذاب برای آمریکایی‌ها در جام جهانی پیش روست، جایی که امیررضا معصومی قهرمان نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان در ترکیب تیم ایران قرار گرفته است.
«بانک‌ها به دلیل اینکه به افراد به صورت ماه شمار سود می‌دهند در محدودیت قرار دارند، اما صندوق‌ها سود روزشمار را به صورت بلندمدت حتی با مبلغ کم به خریداران واحد‌های سرمایه‌گذاری خود می‌پردازند. در بانک‌ها اگر مدت و مبلغ گذاری بالا برود، طبیعتاً سود بیشتری به افراد واریز می‌شود، اما این محدودیت در صندوق‌های سرمایه‌گذاری وجود ندارد و به همین خاطر است که آن‌ها این روز‌ها مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند.»
تقابل دو مهاجم برتر فوتبال اروپا در ال‌کلاسیکوی رفت فصل 23-2022 توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
وزیر میراث فرهنگی گفت: بسیاری از گردشگران خارجی به ایران سفر می‌کنند تا جذابیت‌های گردشگری روستایی و عشایر را ببینند.
مصطفی محبی مجد کارشناس بازار سهام گفت: تحلیلگران بازار سهام متفق القول هستنند که بازار سهام بسیار ارزنده است و این امر موجب شده است تا جذابیت بازار سهام افزایش یابد. ضمن این که p.e بازار سهام نیز روند کاهشی دارد و به نقطه خیلی خوبی رسیده است، با این حال شاهد هستیم که ورود پول به بازار سهام کم است و این موضوع موجب شده است تا شاخص کل بورس درجا بزند.
سرمربی ذوب‌آهن از هواداران این تیم برای حضور در ورزشگاه دعوت کرد.
سرمربی ذوب‌آهن از هواداران این تیم برای حضور در ورزشگاه دعوت کرد.
دیدار استقلال و سپاهان در هفته اول رقابتهای لیگ برتر جذابیت‌های زیادی دارد که فقط یکی از آنها تقابل زودهنگام و رو در رو یاغیان دو تیم است.
سرمربی پرسپولیس که بازیکنان اسم و رسم داری را برای فصل بیست و دوم لیگ برتر در تیمش می‌بیند با جذابیت ترسناکی مواجه است که اگر نتواند آن‌ها را به خوبی مدیریت کند برایش دردسر خواهد شد.
معمولا افسردگی در کودکان در قالب‌های مختلف بروز پیدا می‌کند به عنوان مثال می‌توان در کودکی که انرژی و جنب و جوش لازم کودکی را ندارد، ساکت و منزوی است و در برخورد با افراد مختلف بیش از حد احساس خجالت می‌کند ریشه‌های افسردگی را پیدا کرد، اما همیشه افسردگی خود را با چهره غمگین نشان نمی‌دهد، گاهی ریشه‌های افسردگی را باید در بیش فعالی، خشونت و عصبانیت پیدا کرد.
صندوق پالایش یکم، امروز در سومین روز هفته مثبت به پایان رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۰.۰۴ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۷۰ هزار و ۱۵۰ ریال معامله شد، دارایکم نیز با افزایش ۰.۶۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۱ هزار و ۳۸ تومان معامله شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ