در حالی که رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا از فردا در تایلند آغاز می‌شود، رکورددار دوی سرعت ایران هنوز در انتظار صدور ویزاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فقط 4 روز تا اولین بازی فصل پرسپولیس باقی مانده و تیم یحیی نه مهاجم نوک قابلی جذب کرده نه دروازه‌بانی برای رقابت با بیرانوند.
اردوی اخیر تیم مس رفسنجان در کشور ارمنستان با هزینه ای بسیار پایین انجام شده است؛ مسی ها میهمان یک باشگاه ارمنی بودند.
کیلیان امباپه هفت روز دیگر به پاری سن ژرمن ملحق می‌شود، در 22 جولای باید به ژاپن سفر کند و 31 جولای هم تاریخ مهلت تعیین شده توسط باشگاه است.
در حالی که رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا از فردا در تایلند آغاز می‌شود، رکورددار دوی سرعت ایران هنوز در انتظار صدور ویزاست.
پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای امارات از 4 جولای آغاز می‌شود و جذابیت در جابجایی بازیکنان و مربیان به اوج خود رسیده است.
نیوکسل در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 4-1 برایتون را از پیش رو بردارد.
مسابقات هفته سی‌ام لیگ دسته اول روز آینده (شنبه دوم اردیبهشت‌ماه) با برگزاری 7 مسابقه تقریبا به طور همزمان در شهرهای مختلف کشور آغاز خواهد شد.
در تحولات تاریخ دفاع ماندگارمان، سال 1362 تا سال 1365 به شهادت رسیدند. عملیات والفجر هشت نیز اگرچه در بهمن ماه 1364 آغاز شد، اما 75 به روز به طول انجامید و تا فروردین 1365 ادامه داشت. عملیات‌های کربلای 4 و 5 نیز در دی ماه اجرا شد، اما تکمیل عملیات کربلای 5 به اسفندماه نیز رسید. در این عملیات‌ها نیز تعدادی از فرماندهان آسمانی شدند. فرماندهان شاخصی که بعد از روزها،‌ ماه‌ها و سال‌ها مزد مجاهدت‌های خالصانه‌شان را گرفتند.
فضای بازار ارز و طلا و سکه این روزها با هیجان زیادی همراه است و هر زمان، بازار تحت تاثیر یک خبر، فراز و فرود را تجربه می کند. نمونه آن روز گذشته مشاهده شد و دلار در بازار غیررسمی در یک ساعت 4 تا 5 هزار تومان تومان ریزش داشت. در این میان، حباب سکه در سطحی است که وضعیت پر ریسکی را بر بازار حاکم کرده است.
پی‌اس‌جی در دیداری بسیار تماشایی ابتدا با دو گل از لیل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد، اما کیلیان امباپه کار را مساوی کرد و لئو مسی هم در دقیقه پایانی با ضربه کاشته خود، گل پیروزی‌بخش را به ثمر رساند.
پی اس جی در دیداری بسیار تماشایی ابتدا با دو گل از لیل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد اما کیلیان امباپه کار را مساوی کرد و لئو مسی هم در دقیقه پایانی با ضربه کاشته خود، گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.
با وجود گذشت چند روز از شروع ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون بوکس، فعلا هیچ فردی پا پیش نگذاشته است.
«شش دقیقه رکاب‌زدن سریع تمام معیارهای BDNF را 4 تا 5 برابر بیشتر از رکاب‌زدن طولانی اما ملایم افزایش داد. ورزش شدید در مقایسه با یک روز روزه‌داری با یا بدون ورزش ملایم روش بسیار مؤثرتری برای افزایش BDNF در مغز است.»
تمرینات پیکان قبل از 4 مسابقه دشوار تا پایان نیم فصل این روزها با فشردگی زیاد دنبال می‌شود.
بازیکنان انگلیس بعد از تساوی بدون گل مقابل آمریکا در حالی زمین چمن استادیوم البیت را ترک ‌کردند که از سوی هواداران انگلیسی هو شدند.
گابریل مارتینلی چند روز دیگر در حالی با پیراهن برزیل در جام جهانی قطر حضور خواهد داشت که در زمان برگزاری جام جهانی گذشته در لیگ دسته چهار برزیل بازی می‌کرد.
در فاصله 4 روز تا دیدار هوادار و پرسپولیس محل برگزاری این مسابقه مشخص نیست.
آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات تابستانی است و چیزی به ساعت 23 روز 1 سپتامبر باقی نمانده است. باشگاه‌ها در سراسر قاره سبز در تلاش هستند تا آخرین خریدهای‌شان را انجام بدهند.
روز نخست رقابت‌های دوچرخه‌سورای کاپ آسیایی در تایلند با کسب 4 مدال توسط نمایندگان ایران پیگیری شد.
در فاصله 4 روز تا انتخابات فدراسیون فوتبال برخی شایعات حکایت از تایید صلاحیت هر 3 نامزد ریاست دارد.
آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات تابستانی است و چیزی به ساعت 23 روز 1 سپتامبر باقی نمانده است. باشگاه‌ها در سراسر قاره سبز در تلاش هستند تا آخرین خریدهای‌شان را انجام بدهند.
خودروهای وانت کارا تک کابین تیپ 4، وانت کارا دوکابین تیپ 4، کاپرا 2، ون باری اینرودز روز یکشنبه 10 صبح مورخ 23 مرداد 1401 تا ساعت 16 همان روز و تا پایان تکمیل ظرفیت به فروش می‌رسند.
به تازگی با گذشت بیش از سه ماه از آغاز سال ۱۴۰۱، آیین نامه اجرایی قانون مالیات بر خودرو‌های گران قیمت توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد؛ مالیاتی که سال گذشته عملکرد قابل قبولی نداشت و حالا قرار است در سال جاری، برای دولت رقمی در حدود ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد.
حوالی ساعت ۱۶ امروز حادثه سیل در رودبار قصران، فشم، جاده زایگان، محله زاگون پله به سامانه ۱۱۵ اعلام و بی درنگ سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ