دیدار نهایی و اختتامیه بیست‌ودومین دوره لیگ برتر زنان امروز طی مراسمی باشکوه در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان بازی دوستانه اخیر استقلال یک اتفاق ویژه پیش آمد که به استقبال گرم جواد زرینچه از نکونام برمی‌گردد.
اراک- امام جمعه اراک گفت: زمینه باشکوه برگزار شدن انتخابات توسط مسئولین و نخبگان فراهم شود.
عقاب جنگی از بزرگترین و قدرتمندترین شکارچیان قاره آفریقا است. طول بال این پرنده باشکوه تا ۲.۶ متر می‌رسد و با وزن ۶ کیلوگرم با پر‌های تیره و تاج متمایز قابل تشخیص است. پر‌های سفید شکم دیگر ویژگی متمایز این شکارچی بی‌نظیر است.
وزیر ارتباطات عراق و رئیس جمعیت هلال احمر در نشستی به منظور هماهنگی برای برپایی مراسم اربعین برگزار شده بود،بر تقویت زیرساخت‌های ارتباطی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین تاکید کردند.
تیم‌های مردان و زنان بایرن مونیخ روز گذشته قهرمانی‌های خود را در میدان مارین پلاتز مونیخ جشن گرفتند.
روبرتو فیرمینو و جیمز میلنر، دو بازیکن لیورپول، در پایان دیدار امشب تیم‌شان مقابل استون‌ویلا در ورزشگاه آنفیلد با هواداران خداحافظی کردند.
دیدار حساس و تاثیرگذار تیم های فوتبال تراکتور و سپاهان در شرایطی برگزار شد که نتیجه این دیدار با توجه به پیروزی استقلال و پرسپولیس در بالای جدول تاثیرگذار بود.
با تصمیم مسئولان باشگاه سپاهان پس از مدت‌ها یک ورزشگاه فوتبال ایران می‌تواند با ظرفیت صد در صدی از مسابقات فوتبال میزبانی کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور مردم واقعا فوق‌العاده و باشکوه بود، من امیدوار هستم که مسئولین از این حضور مردم انرژی بگیرند و بعد با تمام توان و با تکیه بر عقل، خرد و مشورت تلاش کنند تا مشکلات مردم را برطرف کنند.
مراسم راهپیمایی چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز جمعه همزمان با سراسر کشور و با حضور پرشور مردم در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد.
«اِرنان»؛ قلعه‌ای خشتی و باشکوه در دل کویر
بامداد دوشنبه هواپیمای شرکت پگاسوس، یکی از بزرگترین سرمربیان تاریخ لیگ برتر ایران را با خود به تبریز آورد.
شماره ده تیم ملی برزیل درست از لحظه‌ای که نیاز به او بیش از پیش احساس خواهد شد، به جمع طلایی‌پوشان برگشت.
شب باشکوه دوحه برای میزبان چندان خوش‌یمن نبود و شکست مقابل اکوادور، امید آن‌ها برای صعود به مرحله بعد را کمرنگ کرد.
مراسم تشییع پیکر شهید «مصعب نفل» که شامگاه گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، امروز در رام الله برگزار شد.
تیم ملی ایران در راه رسیدن به جام جهانی 1994 آمریکا، در دیداری تدارکاتی هامبورگ آلمان را در حضور صد هزار نفر شکست داد.
مراسم میلیونی در صنعا پایتخت یمن و استانهای تحت کنترل انصارالله یمن به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اسلام برپا شده است.
حاشیه اصلی در برای بازی مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان بعد از اتمام بازی رقم خورد. جایی که در کنفرانس مطبوعاتی و هم‌چنین یکی از برنامه‌های تلویزیونی دیالوگ‌های جالبی در رابطه با گل نفتی‌ها رد و بدل شد.
استاد سوئیسی که پس از آخرین حضورش روی کورت به عنوان بازیکن قادر به کنترل احساساتش نبود، با چشمانی‌تر شده گفت:" این همان چیزی است که می‌خواستم باشد، از شما متشکرم. این یک مسیر عالی بود و حاضرم تمام آن را دوباره از اول طی کنم. "
رئال مادرید فردا شب از هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان میهمان سلتیک گلاسکو است. این اولین بار نیست که رئال در شهر گلاسکو و برابر سلتیک به میدان می رود.
رئال مادرید فردا شب از هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان میهمان سلتیک گلاسگو است. این اولین بار نیست که رئال در شهر گلاسگو و برابر سلتیک به میدان می رود.
هواداران تراکتور خیلی زود جواب ابراز احساسات و تعریف‌های ساکت الهامی را دادند.
متخصصان حوزه درمان با بررسی‌های دقیق به این جمع‌بندی رسیده‌اند که تزریق دوز یادآور واکسن کرونا در کنترل شیوع بیماری بسیار مؤثر است، لذا لازم است مراکز واکسیناسیون حتی در روز‌های تعطیل پیش رو فعال باشند، تا بتوانند به مردم عزادار نیز خدمت رسانی کنند.
بورس امروز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه هر چند سبزپوش بسته شد اما با گذشت زمان و شروع عرضه ها این سبزپوشی کاسته شد. تنها نکته امیدوارکننده بورس امروز شکسته شدن رکورد ارزش معاملات بود. در ادامه در گفتگو با دو کارشناس به بررسی بورس امروز و پیش بینی بورس فردا پرداخته ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ