وزیر دفاع نروژ اعلام کرد این کشور هم از برنامه آموزش خلبانان اوکراینی برای استفاده جنگنده‌های اف-۱۶ حمایت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
ارلینگ هالند برای سویا یادآور خاطرات تلخش از گلزنی های کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است. آنها امشب در آتن برابر هم قرار می گیرند.
الان بیش از پنجاه سال از اولین کاوش‌ها در زیر ساختمان کلیسای شهر استاوانگر نروژ می‌گذرد، اما هنوز هم بقایای جالب توجهی در این سایت تاریخی کشف می‌شوند.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
تیم ملی نروژ شب گذشته در حالی که به نظر برنده بازی می‌رسید، برابر تیم ملی اسکاتلند شکست تلخی خورد
رتبه یک تا پنج اینترنت موبایل در جهان در ماه مارس ۲۰۲۳ به ترتیب به امارات متحده عربی (۱۸۱.۷۹)، قطر (۱۶۴.۸۶)، نروژ (۱۴۶.۱۵)، کویت (۱۳۶.۷۵) و دانمارک (۱۲۷.۱۳) تعلق دارد. همچنین رتبه یک تا پنج اینترنت پهن‌باند ثابت در جهان به ترتیب سنگاپور (۲۴۱.۳۵) شیلی (۲۲۳.۲۱)، امارات متحده عربی (۲۲۰.۶۱)، چین (۲۱۸.۸۰)، هنگ کنگ (۲۱۳.۱۴) تعلق دارد.
ستاره نروژی خط حمله منچسترسیتی برای گرفتن پیراهن هم تیمی سابق خود در دورتموند دست به کاری عجیب زد.
بعد از اتفاقات چند وقت اخیر، ستاره شماره هشت اسبق پرسپولیسی‌ها پیغام تندی را به هم‌تیمی‌اش داد.
یک موشک تحقیقاتی که توسط شرکت فضایی سوئد از مرکز فضایی اسرانژ در شمال سوئد پرتاب شده بود، دچار نقص فنی شد و در 15 کیلومتری نروژ سقوط کرد.
وین رونی،‌ اسطوره منچستریونایتد، تمجید ویژه‌ای از مهاجم نروژی تیم منچسترسیتی داشته و می‌گوید او باید برنده بعدی توپ طلا باشد.
شب گذشته حاج محمود کریمی انتقادات صریحی خطاب به نمایندگان مجلس و بانک‌ها کرد و از سوی دیگر راه‌حل مساله حجاب را از زاویه عدالت دانست و گفت: اگر مردم از نحوه اداره مملکت راضی باشند، همه یکسان باشند، یک آقازاده‌ی بیشتر نبرد یکی کمتر، در این صورت مشکل حجاب هم حل می‌شود. در انتخابات پیش‌رو سرمان کلاه نرود، مگر نگفتند شفافیت آرا، چی شد؟
اتفاقی که حالا به نوعی دیگر در فوتبال نروژ هم تکرار شده است و او این بار بی پروا در این خصوص پستی منتشر کرده و در آن اشاره کرده که همیشه یک عده احمق نگذاشتند که او به آنچه که حقش بوده برسد.
بزرگ‌ترین قربانی درخشش غول نروژی در من‌سیتی بار دیگر کیفیت بالای خود را به نمایش گذاشت.
دستیار ایرانی پاکو خمس در مورد درخواست او برای جلوگیری از برگزاری بازیهای تراکتور در یادگار امام صحبت می‌کند.
سفیر پیشین ایران در نروژ و مجارستان گفت: اگر مسئولان ایران در سازمان انرژی اتمی در سفر آقای گروسی بتوانند با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی و مقامات بالاتر گره‌ای از بن‌بست ایجاد شده در تعاملات ایران و آژانس بگشایند، بستری فراهم می‌شود که گره‌های دیگر هم در مذاکرات معلق مانده برجام باز شود و به سمت توافق احیای برجام حرکت کنیم، در غیر این‌صورت روز به روز مسایل پیچیده‌تر می‌شود و گره‌ها کورتر خواهد شد.
ارلینگ هالند دیشب دو گل دیگر زد تا به رکورد 25 گل در 20 بازی تحت هدایت پپ گواردیولا برسد. او از این حیث بالاتر از لیونل مسی قرار گرفت.
پژمان نوری می‌گوید هیچ اولتیماتومی به مازیار زارع نداده است و کنار هم برای بهبود جایگاه ملوان تلاش می‌کنند.
آرسنال در هفته سوم لیگ اروپا موفق شد در نروژ حریفش بودو/گلیمت را 1-0 شکست دهد.
ناکامی کشتی فرنگی ایران در کسب طلا در حالی بود که ایران سال گذشته و در پایان جهانی نروژ با 4 طلا و 2 برنز بعد از روسیه به عنوان نایب قهرمانی جهان رسید اما امسال بدون طلا و تنها با دو نقره و یک برنز نتوانست بر روی سکوی اول تا سومی قرار بگیرد.
نخست وزیر نروژ می گوید کشورش با تعیین سقف قیمت برای گاز روسیه مخالف است.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، مشتاق رویارویی با ویرژیل فن دایک در لیگ برتر است.
سعید آذری می‌گوید که برنده انتخابات ریاست فدراسیون باید فوتبال را از شکست و نابودی نجات بدهد.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی رکورد درخشان خود را در ترکیب این تیم نیز استمرار بخشید.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، رکورد درخشان خود را در ترکیب این تیم نیز استمرار بخشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ