امیرحسین اسفندیار در کمال تعجب معتقد است مردم ایران از نمایش تیم ملی مقابل فرانسه لذت برده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی در شهر ارومیه همیشه لذت بخش است و مردم این شهر بهتر می‌دانند که برای قهرمانی آمده‌ایم.
ارومیه- دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی در شهر ارومیه همیشه لذت بخش است و مردم این شهر بهتر می‌دانند که برای قهرمانی آمده‌ایم.
سال ۱۳۴۰ دو سیخ کباب، نان و گوجه و ریحان ۲ ریال بود و تا مدت‌ها که قیمت گوشت ثابت بود، قیمت کباب هم تغییری نمی‌کرد. اما از چند سال گذشته کباب از سیخی ۳۰۰ تومان به ۵۰۰ تومان، هزار و ۲۰۰ تومان، ۲ هزار تومان و ۳ هزار تومان افزایش یافته است.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مردم خوزستان از یک دربی زیبا لذت بردند و امیدوارم در بازی‌های آینده اتفاقات بهتری رقم بخورد.
علی مطهری، نماینده ادوار مجلس گفت: یک عده از تحریم لذت می‌برند! می‌گویند روی پای خودمان هستیم. سختی‌های غیرضروری بر مردم تحمیل می‌شود.
شهبازی می‌گوید: «شهروندان خیلی لذت می‌بردند که در این بزرگراه خلوت و خوش منظر رانندگی کنند. بخشی از تفریح مردم در روز‌های تعطیل هم رانندگی در این مسیر بود. وسط بزرگراه پارک‌وی بلواری با فضای سبز ساخته شده بود. درختان کاج منظم در ۲طرف و کناره‌ها هم درختان سرو نقره‌ای و کاج معروف به کاج تهران در رفیوژ وسط بزرگراه کاشته شده بود.»
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با ابراز رضایت از وضعیت اردوی این تیم گفت: همه باید تلاش کنیم که والیبال نقل محافل مردم باشد و علاقمندان از تماشای عملکرد ملی‌پوشان لذت ببرند.
سپهرزاد می‌گوید: «مردم برای سوار شدن به این اتوبوس‌ها صف می‌کشیدند، چون معتقد بودند طبقه دوم اتوبوس‌ها لذت سواری را دو برابر می‌کند. آن‌ها به کنایه می‌گفتند طبقه بالا به دلیل زاویه دید مناسبی که دارد مثل لژ سینماست و کسانی را که طبقه دوم اتوبوس می‌نشستند لژنشین می‌نامیدند.»
ملی پوش طلایی تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از کسب مدال طلای آسیا گفت: خوشحال کردن خانواده و مردم برای من بالاترین لذت است.
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه برخی از جریان ها می خواهند که افراد مذهبی در برخی از مکان های تفریحی حضور پیدا نکنند، افزود: برنامه تلویزیونی محفل که در ماه مبارک رمضان پخش می شود یک برنامه قرآنی و مذهبی است که مردم از دیدنش لذت می برند و این نوع لذت ها باید ترویج شود.
ملی پوش طلایی تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از کسب مدال طلای آسیا گفت: خوشحال کردن خانواده و مردم برای من بالاترین لذت است.
ملی پوش طلایی تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از کسب مدال طلای آسیا گفت: خوشحال کردن خانواده و مردم برای من بالاترین لذت است.
قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری خود گفت: همیشه فوتبال هجومی را دوست داشته‌ام، کاری می‌کنیم مردم از فوتبال لذت ببرند.
۲۰ سال پیش، یک سوپرمارکت فلوریدا بسته شد تا مایکل جکسون بتواند رویای خود را برای خرید خواربار فروشی مانند دیگران برآورده کند.
جاسیندا آردرن ۴۲ ساله آخرین حضور عمومی خود را به عنوان نخست وزیر نیوزیلند انجام داد و در حالی که صد‌ها نفر از مردم او را تشویق می‌کردند وداعی احساسی با تصدی نخست وزیری داشت. وی که به صورت غیرمنتظره استعفا و سمتش را به کریس هپکینز دوست دیرینه خود سپرد گفته چیزی که او بیش از همه دلتنگ آن می‌شود، مردم است، زیرا آنها لذت کار بوده‌اند.
ما مجبور نیستیم همیشه اجتماعی باشیم؛ گاهی اوقات لازم است از فضای خودمان لذت ببریم، اما همه مردم به تعاملات اجتماعی نیاز دارند. به همین دلیل است که مردم دوست می‌شوند و برای حفظ آن دوستی‌ها تلاش می‌کنند و دوستی‌های با کیفیت برای همه کسانی که درگیر هستند مفید خواهد بود.
مردم ترکیه واقعا از فقر شدید رنج می‌برند من هرگز ندیده‌ام کشورم یا هیچ کشوری ظرف مدت دو یا سه سال تا این اندازه فقیر شود. درآمد سرانه کاهش یافت. مردم ترکیه کم‌تر می‌خورند و کم‌تر مصرف می‌کنند. آنان کم‌تر از زندگی لذت می‌برند. من خشم را در وجودشان احساس می‌کنم.
در جنگ ها هم برای آمبولانس ها و دیگر خودروهای امدادی مصونیت قائل هستند اما اغتشاشگرانی که خود را مردم ایران و معترض می‌نامند هیچ رحم و مروتی ندارند و از آتش زدن آمبولانس‌ها لذت هم می‌برند!
روبرت لواندوفسکی درمصاحبه جدید خود، تمرینات بارسا را سخت‌تر از بایرن توصیف کرد و گفت که در اسپانیا مردم از فوتبال بیشتر لذت می برند.
چرا قهرمانی به عظمت حسن یزدانی که تمام دنیا علاقه‌مند به دیدن کشتی‌های هنرمندانه‌اش هستند و بدون شک اکثریت ایرانیان هم مشتاق دیدن مسابقات او هستند و کشتی‌های او را تماشا می‌کنند و لذت می‌برند و بیش از یک دهه است که با پیروزی‌های مکرر او شاد می‌شوند، اکنون نه‌تن‌ها باید تلخ‌ترین شکست اخیرش را در مقابل تیلور تحمل کند بلکه باید نگران افکار مردم هم باشد و احساس شرمندگی کند؟
تبریز- هفته هاست مردم تبریز درحال چشیدن لذت آبِ طعم دار و بودار هستند و به نظر می رسد با افزایش مصرف آب در تابستان شاهد کاهش کیفیت آب شرب مناطق مختلف شهر تبریز هستیم.
ژنرال ابینوعم امونه در جمع نظامیان صهیونیست بر کشتار مردم بی دفاع فلسطین تاکید کرد و گفت: فلسطینی را بکشید و لذت ببرید.
پست اینستاگرامی یورگن لوکادیا: بسیاری از افراد در تصمیم من برای رفتن به ایران شک داشتند. مردم ایران واقعا مهربان هستند و از هر لحظه ای که اینجا هستم لذت می‌برم. ایران کشور واقعا زیبایی است
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه بحث فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها باید تامین شود تا سرعت آن چند صد برابر شود، توضیح داد: وقتی تا خانه مردم فیبرنوری کشیده شود، مشترکان می‌توانند از طریق وای‌فای به تلفن همراه خود متصل و از سرعت بالای اینترنت لذت ببرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ