مدافع میانی سابق تیم‌های فولاد و پیکان به‌عنوان خرید جدید آلومینیوم اراک معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ۳۰ درصد از بودجه نظام سلامت به درمان افراد مصدوم حوادث رانندگی اختصاص دارد و ۳۰ درصد از ورودی پرونده‌ به دادسراها مربوط به این حوادث است.
این چهره اصلاح‌طلب در پاسخ به اینکه حزب کارگزاران سازندگی همراه با جبهه اصلاحات ایران وارد انتخابات می‌شود و یا به تنهایی در این مورد تصمیم‌گیری می‌کند، گفت: همه گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب در قالب جبهه اصلاحات ایران برای ورود به انتخابات مجلس دوازدهم تصمیم می‌گیرند. در حال حاضر با توجه به اینکه دوره جدید جبهه به تازگی فعالیت خود را شروع کرده ابتدا ارکان و اعضا باید انتخاب شوند و سپس در مورد انتخابات تصمیم‌گیری شود. فعلا در جبهه اصلاحات خبری در مورد انتخابات مجلس دوازدهم نیست.
اگر استادان و دانشجویان دانشگاه‌ها نسبت به ازسرگیری فعالیت‌های اکتشافی تمایل نشان دهند، با حمایت سازمان‌ها و نهاد‌های دیگر می‌توان به کشف آثار جدید از دایناسور‌ها امیدوار بود. کاهش ورودی دانشجویان در رشته دیرینه‌شناسی و نبودن زمینه‌های اشتغال پس از فارغ‌التحصیلی یکی دیگر از چالش‌های این حوزه است که فعالیت‌های اکتشافی استادان دیرینه‌شناس را محدود می‌کند. معدود دانشجویان این رشته هم علاقه چندانی نشان نمی‌دهند.»
معاون گردشگری کشور از کاهش قابل ملاحظه گردشگران ورودی از کشور آذربایجان خبرداد ولی در عین حال پیش بینی کرد امسال با گشایش‌های سیاسی در روابط با عربستان، شاهد رشد بازارهای گردشگری جدید باشیم.
محمدرضا حسینی پس از یک نیم فصل حضور در سیرجان بار دیگر به اردوی سپاهان بازخواهد گشت.
به استناد ماده ۳۶ آیین‌نامه اجرایی مدارس و تبصره ذیل، آن ملاک محاسبه سن دانش‌آموز برای ثبت‌نام، روز اول مهرماه خواهد بود.
بیشتر تغییرات ظاهری این تیونینگ مربوط به ادوات فیبرکربنی است. بخش‌های ورودی هوا در پایین سپر و همچنین جلوپنجره از جنس فیبرکربن شده‌اند. همه این تغییرات باعث عضلانی‌تر شدن نمای جلویی خودرو شده است.
ورودی جدید ایستگاه بریانک در خط ۷ مترو تهران که در واقع سومین ورودی این ایستگاه به شمار می‌آید، در آستانه تکمیل قرار دارد و خردادماه به بهره‌برداری خواهد رسید.
ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برای تمام پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی - به جز پایه‌های ورودی- از روز ۲۷ فروردین سال جاری آغاز می‌شود.
تا ساعاتی دیگر ۵ ایستگاه کارگر، لاله، تقاطع میدان ولی عصر(عج)، تقاطع هفت تیر و ورودی ایستگاه مدافعان سلامت به طول ۱۱ و نیم کیلومتر افتتاح می شود که امید است ترافیک تهران را بهبود بخشد.
افتتاح ۵ ایستگاه و یک ورودی جدید در شبکه مترو تهران، در هفته پایانی اسفند ماه صورت میپذیرد.
خرید جدید آلومینیوم در دیدار مقابل مس رفسنجان در ترکیب این تیم قرار گرفت.
نخستین تجربه حضور در ترکیب برای مدافع مس رفسنجان با بسته ماندن دروازه این تیم مقابل ذوب همراه شد.
در واقع ChatGPT یک ابزار پردازش زبان طبیعی (NLP) است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از زبان طبیعی با الگوی خانواده زبان‌های بزرگ GPT-3، تعامل کنند. این مدل روی حجم گسترده‌ای از اطلاعات آزموده شده است تا بتواند به طیف وسیعی از سوالات ورودی، پاسخ‌های انسان‌گونه بدهد.
ورودی سوم ایستگاه مدافعان سلامت، با هزینه‌ای حدود ۸۰ میلیارد تومان، در ضلع شمال شرقی میدان توحید بزودی بهره برداری می‌شود.
نفرات آغاز کننده بازی برای سپاهان در دیدار با سایپا معرفی شدند.
سرمربی فولاد می‌گوید در نقل و انتقالات به دنبال ۷ الی ۸ بازیکن جدید است.
عباس شیراوژن سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: داشتن برگه تست برای عبور و مرور از مبادی ورودی و خروجی مرزها الزامی است.
سامورایی‌ها با یک مدافع جدید نسبت به سه دیدار اخیرشان بازی مقابل کرواسی را آغاز می‌کنند.
فیلمی جدید و واضح از حمله و ضرب و جرح مامورین کلانتری در ورودی بهشت سکینه کرج از سوی اغتشاشگران نقاب‌پوش را مشاهده می‌کنید.
با سپری شدن ۳۷ روز از سال آبی جدید میزان کل حجم آب در مخازن سدهای کشور حدود ۱۷.۹۵ میلیارد مترمکعب بوده و شاهد کاهش ۱۲ درصدی ورودی به مخازن نسبت به سال گذشته هستیم.
مجری خط ۶ مترو تهران گفت: ورودی‌های دوم ایستگاه‌های شهید رضایی و شهید اشرفی اصفهانی، به طور همزمان افتتاح و جهت تسهیل دسترسی به خط ۶ در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند.
ساعاتی پیش ویدئویی از حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران، منتشر شده بود که وی هنگام ورود به شهر دودوما در تانزانیا در دیدار با لیبراتو مولامولا، وزیر امور خارجه تانزانیا، با خودداری از دست دادن، بدن مولامولا را لمس کرده است. اما با انتشار زاویه جدیدی از این ویدئو، مشخص شد که وزیر خارجه ایران، وی را همراهی می‌کند و «لمس» شدن وزیر خارجه تانزانیا یک خطای دید است.
اوایل این هفته، دانشمندان گوگل از ایجاد Transframer، قابلیت جدیدی که قادر به تولید ویدئو‌های کوتاه بر اساس تصاویر ورودی است، خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ