سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا به مشکلات صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران برای سفر به این کشور واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رابین گوزنس با انتشار متنی احساسی از اینتری‌ها که 18 ماه در جمع آنها بود، تشکر کرد.
روزنامه "ال پائیس" پیش از برگزاری جلسه دادگاه برای محاکمه شکیرا خواننده مشهور به اتهام کلاهبرداری مالیاتی 14.5 میلیون یورویی به اسناد دادگاه دسترسی پیدا کرده که نشان می دهد این هنرمند کلمبیایی تبار مدعی شده که تا سال 2015 در اسپانیا زندگی نکرده و از آسیب جبران ناپذیری که به شهرت اش وارد شده متاسف است.
لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس، پس از شکست خانگی برابر میلان و از دست رفتن رؤیای حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد از هواداران عذرخواهی کرد.
بن چیلول، مدافع چلسی، درباره درگیری‌اش با دو بازیکن دیگر این تیم در دیدار دیشب مقابل آرسنال توضیح داد و گفت عمیقا متاسف است.
فده والورده از اینکه مجبور به درگیری با بازیکن ویارئال شده، متاسف است؛ ولی گفت که پشیمان نیست.
تونی کروس در مصاحبه جدید خود و در مورد وضعیت بد ادن هازارد در رئال مادرید صحبت کرد و گفت از شرایط او احساس تاسف نمی کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از شکست 3-0 تیمش مقابل وولوز با چهره‌ای خسته و عصبانی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و گفت هیچ توضیحی برای شرایط تیمش ندارد و متاسف است.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، به خداحافظی رافائل واران از فوتبال ملی واکنش نشان داد و گفت از تصمیم او متاسف است.
قالیباف تاکید کرد: ما از این حادثه عمیقا متاسف بوده و در حال پیگیری دقیق و همه جانبه آن هستیم. مسئولان محترم کشور آذربایجان کاملا در جریان جزئیات این پیگیری‌ها هستند و تعامل دوجانبه نزدیکی در این زمینه در جریان است. ما هیچ نشانه‌ای از تروریستی بودن این موضوع به دست نیاورده ایم. با این حال، لازم می‌دانم تاکید کنم تصمیم‌های احساسی درباره روابط دو کشور خواسته دشمنان مشترک و بدخواهان جهان اسلام خصوصا رژیم صهیونیستی است و باید درباره هرگونه تصمیم که می‌تواند تبعات بلند مدت نیز داشته باشد هشیار و دقیق بود.
هوگو لوریس، کاپیتان و دروازه‌بان تیم ملی فرانسه می‌گوید وقتی هری کین، هم‌بازی‌اش در تاتنهام، ضربه پنالتی انگلیس را از دست داد، متاسف شد اما از این موضوع خوشحال بود.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، بعد از تساوی مقابل بلژیک و صعود تیمش از مرحله گروهی جام جهانی گفت از شنیدن خبر استعفای روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، متاسف است.
ادن هازارد در مصاحبه با نشریه مارکا از هواداران رئال رسما عذرخواهی کرد و گفت از اینکه نتوانسته توقعات را برآورده کند، بسیار متاسف است.
ماریو بالوتلی، ستاره ایتالیایی باشگاه سیون، اتهاماتی سنگین را متوجه فدراسیون فوتبال سوئیس کرد.
ماریو بالوتلی، ستاره ایتالیایی باشگاه سیون، اتهاماتی سنگین را متوجه فدراسیون فوتبال سوئیس کرد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، در آستانه دیدار فرداشب تیمش مقابل ویکتوریا پلژن می‌گوید از اینکه بارسا بدترین نمایش سالهای اخیر را در مرحله گروهی چمپیونزلیگ داشت متاسف است.
وزیرخارجه آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده از تعلیق مشارکت روسیه در کریدور غلات متاسف است.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می‌گوید کریس اسمالینگ باید در تیم ملی انگلیس بازی کند و از اینکه گرت‌ ساوت‌گیت او را نادیده می‌گیرد متاسف است.
در بیانیه روبیکا آمده است: روبیکا از شرایط پیش آمده برای دسترسی به اینترنت و محدودیت سرویس‌های بین المللی متاسف است و ترجیح می‌دهد در یک فضای رقابتی، بر اساس مزیت‌های بومی با سایر پلتفرم‌ها رقابت کند.
هافبک تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم می‌توانست با گل‌های بیشتری پیروز میدان شود.
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا و تیم ملی آلمان، معتقد است که شب گذشته می توانستند انگلیس را در ومبلی شکست دهند. او از مصدومیت شدید رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسا، هم ابراز تاسف کرد.
جورجو کیه‌لینی، مدافع ایتالیایی، می‌گوید به خاطر شرایطی که هری مگوایر در منچستریونایتد دارد بسیار متاسف است.
لوکا مودریچ پس از پیروزی پرگل رئال در زمین سلتا، به جدایی کاسمیرو اشاره کرد و گفت که از این بابت ناراحت است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با ابراز ناراحتی از شکست 4-0 مقابل برنتفورد گفت تیمش مسئولیت باخت را می‌پذیرد و از ناراحتی هواداران متاسف است.
عفو بین‌الملل در بیانیه خود به منظور ابزار تاسف گفت: گروه عفو بین‌الملل عمیقا از بابت ناراحتی و خشمی که بیانیه مطبوعاتی ما در مورد تاکتیک‌های جنگی ارتش اوکراین ایجاد کرده، متاسف است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ