شمس آذر قزوین کوروش ملکی، گلر فصل گذشته خیبر خرم آباد را به خدمت گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهره سیاسی اصولگرا می‌گوید:: ما دو دولت سیزدهم نداریم که یکی با اجماع همه طیف‌های جریان انقلاب به‌منظور عبور از شرایط بغرنج پایان دولت روحانی سر کار آمده باشد و دیگری خود را تافته‌ جدا بافته از کلیت جریان و منحصر در یک گروه خاص کرده باشد.
گری لینه‌کر از هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام خواست هر طور شده راهی بایرن مونیخ شود چرا که به گفته او هدف فوتبال افتخارات تیمی است و نه رکوردهای فردی.
میلوناریوس هفته گذشته و در فینال آپرتورا، به شکلی دراماتیک و در ضربات پنالتی اتلتیکو ناسیونال را شکست داد تا ۴ سال بعد از آن ویدیوی معروف، این‌بار کلیپ اشک‌های آلبرتو گامرو در فضای مجازی دست‌به‌دست شود.
سفیر پیشین ایران در انگلیس گفت: گمانه‌زنی‌هایی که منتشر شد، از توافق قطعی خبر نمی‌دهد، اما از یک تفاهم ولو موقت بین طرفین در امر هسته‌ای حکایت می‌کند که دولت آقای بایدن به خاطر انتخابات پیش‌رو خیلی وارد عمق و محتوای توافق کلی نمی‌شود و از طرف دیگر هم ایران هنوز در مسائلی که حل و فصل کامل نشده قرار نگرفته ولی گام‌هایی برداشته است.
حسن پورحمیدی مثل برادرش حسین در فصلی که گذشت در ترکیب تیمش خوش درخشید و جشن صعود گرفت‌.
یاسر جبرائیلی رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام خطاب به رئیسی نوشت: ریلِ اقتصاد را عوض نکنید، روز‌های تلخی در پیش است. نصف عمر دولت شما گذشت و رکورد ۳۰ ساله تورم در سال مهار تورم شکست.
آقای خسروشاهی در طول چند ماه، بدون آنکه شناسایی شده و خودش را معرفی کند، در قالب راننده، ده‌ها مسافر را در شهر سانفرانسیسکو جابجا کرد. او حالا در گفتگو با وال استریت ژورنال گفته: «فکر می‌کنم در این صنعت به‌طور کلی، تا حدودی رانندگان دست کم گرفته می‌شوند.» او از این تجربه که به‌عنوان یک راننده اوبر مسافران را جابجا می‌کرد، بهره برد تا تغییرات مهمی را در اپلیکیشن اوبر اعمال کند.
شمار گل های کوین یامگا و مهدی قایدی در تیم استقلال به 7 گل رسیده است. مهدی قایدی در مصاف با ذوب آهن در جریان بازی و یامگا طبق معمول از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند.
امامان محترم جمعه هم اگر یکی دو ماه پس از مهسا سکوت کردند به خاطر آن بود که با مقولۀ مصلحت آشنا و نگران کلیت بودند و منتظر بودند تا ببینند چه تصمیمی گرفته خواهد شد و حالا که از طرف حامیان مورد سؤال قرار گرفته‌اند که "قرارمان این بود؟" دوباره به بحث حجاب می‌پردازند و البته در این میان جنس انتقاد آقای احمد علم‌الهدی متفاوت است چون مراقب است که خدای‌ناخواسته گَردی بر دامان دولت کنونی ننشیند
کوین یامگا توانست از پاس محمد محبی نهایت استفاده را برده و با حضوری به موقع در تیر دوم، دروازه فولاد را باز کند.
احتمالا بزرگترین تغییر پرسپولیس نسبت به دیدار قبلی‌اش بازگشت گلر ملی‌پوش سرخپوشان به ترکیب باشد.
پیام نیازمند با بسته نگه‌داشتن دروازه خود به استقبال بازی حساس مقابل استقلال می‌رود.
دروازه‌بان سپاهان به دنبال ثبت چهارمین کلین‌شیت متوالی در لیگ برتر است.
آقای آخوندی دو راهکار اصلی پیشنهاد کرده است: اولاً حکومت و همه نیرو‌های سیاسی و ملی بر اجرای قانون متمرکز شوند و کلیه دستورها، رویه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و نهاد‌هایی که خارج از قانون و قانون اساسی ابلاغ و تاسیس شده‌اند، لغو و منحل شوند. ثانیاً حفظ منافع ملی در حوزه روابط بین‌الملل در دستور کار قرار گیرد.
هدایت الله خادمی درباره انتقاد شدید رئیس جمهوری از خواص و مصادیق یأس آفرینی گفت: آقای رئیسی سال ۱۳۹۶ هم کاندیدای ریاست جمهوری بود و علاقه داشت رئیس دولت شود تا کاری برای کشور انجام دهد. او سال ۱۴۰۰ در جایگاه ریاست جمهوری قرار گرفت اما در واقع او گرفتار تیم‌هایی شد که در خوشبینانه ترین حالت می توان گفت شایستگی قرار گرفتن در مسئولیت های کلان اجرایی را نداشتند.
هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس گفت: من به کسب عنوان آقای گلی یا بدست آوردن کفش طلا فکر نمی‌کنم و مهمترین موضوع برای من قهرمانی در جام جهانی است.
هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس گفت: من به کسب عنوان آقای گلی یا بدست آوردن کفش طلا فکر نمی‌کنم و مهمترین موضوع برای من قهرمانی در جام جهانی است.
یک فعال سیاسی نوشت: هر چه اوضاع کشور پیچیده‌تر شود، دولت آقای رئیسی ناکارآمدتر و بحرانی‌تر خواهد شد. جای او بودم یا خودم را از اسارت پایداری‌ها نجات می دادم و کابینه‌ای به کلی متفاوت و مقبول اهل تخصص می‌چیدم و یا اینکه از ریاست جمهوری استعفاء می‌دادم.
هر چه اوضاع کشور پیچیده‌تر شود، دولت آقای رئیسی ناکارآمدتر و بحرانی‌تر خواهد شد. جای او بودم یا خودم را از اسارت پایداری‌ها نجات می‌دادم و کابینه‌ای به کلی متفاوت و مقبول اهل تخصص می‌چیدم و یا اینکه از ریاست جمهوری استعفاء می‌دادم.
«همین کلی گویی ها و کلیشه محوری هاست که روز به روز اعتماد مردم را کمتر و خشم شان را بیشتر می کند و بر دامنه ناآرامی ها می افزاید.»
«همین کلی گویی ها و کلیشه محوری هاست که روز به روز اعتماد مردم را کمتر و خشم شان را بیشتر می کند و بر دامنه ناآرامی ها می افزاید.»
معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: آقای لاریجانی از مدت‌ها پیش جلسات ستادی و هم‌اندیشی و دیدارهای گسترده با چهره‌های سیاسی را کلید زده و درصدد است تا چهره اصلی مجلس آینده باشد.
این روز‌ها این ضد و نقیض گوئی رئیس مجلس شورای اسلامی در قالب یک کلیپ در فضای مجازی دست به دست می‌شود همراه با این سؤال که بالأخره بانک‌ها مبتلا به ربا هستند یا نه؟
سید حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال که زودتر از سایر نفرات تیم برای گرم کردن به زمین تمرین رفته بود با دیدن گروهی از بانوان در استادیوم مقابل آن‌ها رفت و با آن‌ها عکس یادگاری گرفت. او ملقب به آقای کلین شیت است و خیلی از دختران او را با این نام صدا می‌زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ