یک منبع نزدیک به باشگاه استقلال خبر داد که استقلال با دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به توافق شفاهی دست یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چین و هند درباره حل‌وفصل فوری مشکلات باقیمانده در منطقه مرزی مورد مناقشه توافق کردند.
روزنامه الریاضیة در خبری فوری مدعی شد که روبرتو مانچینی برای عقد قراردادی سه ساله، با فدراسیون فوتبال عربستان به توافق رسیده است.
روزنامه فرانسوی اکیپ در گزارشی فوری اعلام کرد نیمار با الهلال به توافق رسید و با دستمزدی 80 میلیون یورویی راهی عربستان می‌شود.
روبرتو مانچینی 10 ماه مانده تا شروع یورو 2024 پس از توافق با فدراسیون فوتبال ایتالیا از هدایت تیم ملی کشورش کنار رفت.
باورنکردنی: توافق فوری الهلال با نیمار
مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را به عنوان بازیکن آزاد با این باشگاه به مدت 2 فصل امضا کرد.
محمدرضا خالدآبادی، گلری که در آستانه توافق با استقلال بود حالا در یک قدمی پرسپولیس قرار دارد.
در دیدار وزیر بهداشت عراق با رئیس هلال‌احمر ایران در مورد صدور فوری مجوز فعالیت پزشکان و پرستاران ایرانی در عراق برای ایام اربعین توافق شد.
یک منبع نزدیک به باشگاه استقلال به ورزش سه خبر می‌دهد که استقلال با دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به توافق شفاهی دست یافته است.
طرح کلی مذاکرات توسط سه مقام ارشد اسرائیلی، یک مقام ایرانی و یک مقام آمریکایی تایید شد. مقامات آمریکایی در مورد تلاش‌ها برای آزادی زندانیان به تفصیل بحث نمی‌کنند، به جز اینکه آن را اولویت فوری ایالات متحده توصیف کنند. ایران بر اساس توافق جدید - که دو مقام اسرائیلی آن را "قریب الوقوع" توصیف کردند- موافقت خواهد کرد که اورانیوم را فراتر از سطح تولید فعلی خود که ۶۰ درصد است، غنی سازی نکند.
ماریوس اوزونیدوس با گل‌گهر به توافق رسیده و سرمربی این تیم می‌شود.
مارکا دقایقی پیش خبر داد که دو باشگاه رئال مادرید و بروسیا دورتموند برای انتقال جود بلینگام به توافق رسیده اند.
باید سردار را در نیم‌فصل دوم در بندر مارسی ببینیم. دوره حضور آزمون در بوندس‌لیگا کابوس وار به پایان رسید و او هیچ گل رسمی به ثمر نرساند.
مهاجم برزیلی مدنظر پرسپوليس با این باشگاه به توافق دست یافت و به زودی راهی تهران می‌شود.
رابرت مالی گفت: ما به طور واضح گفته‌ایم که ما و ایران در ماه سپتامبر فرصت طلایی برای احیای برجام داشتیم و همگی ما موافق توافق بودیم. حتی برای یکی دو روز تصور می‌کردیم که ایران نیز موافق است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، برای پوشیدن پیراهن النصر با مدیران این باشگاه به توافق رسید.
تراکتور با سرمربی سابق رایو وایه‌کانو به توافق رسید و با او قرارداد بست
شبکه المیادین در خبری فوری به نقل از منابع عبری، از تایید توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان از سوی کابینه رژیم صهیونیستی در جلسه امروز چهارشنبه خبر داد.
شبکه المیادین در خبری فوری اعلام کرد که ریاست جمهوری لبنان نسخه رسمی و نهایی توافق ترسیم مرزهای دریایی را پس از انجام اصلاحات نهایی، تحویل میانجی آمریکایی داده است.
نگرانی اسرائیل در مورد پیامد‌های غیر هسته‌ای توافق، مهم‌تر و فوری‌تر از تمام عواقب احتمالی بند‌های برجام است است. جدا از آن که لغو تحریم‌ها به ایران اجازه می‌دهد صادرات پرسود نفت خود را از سر بگیرد این توافق به تهران امکان دسترسی فوری به ۱۰۰ میلیارد دلار از دارایی‌های مالی مسدود شده اش در بانک‌های سراسر جهان را می‌دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقل از برجام، بار‌ها از کانال‌های مختلف آمادگی خود را برای پرداختن به مسئله زندانیان، به طرف آمریکایی اعلام کرده است.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت: اینگونه درز‌های خبری هماهنگ کننده نشان می‌دهد که کدام طرف تحت فشار است و نیازمند به توافق فوری است. بررسی‌ها ادامه دارد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت: اینگونه درز‌های خبری هماهنگ کننده نشان می‌دهد که کدام طرف تحت فشار است و نیازمند به توافق فوری است. بررسی‌ها ادامه دارد.
ادعای وزارت امورخارجه آمریکا درخصوص این که ایران موضوعات فرا برجامی را مطرح می‌کند، درحالی مطرح می شود که وزارت امور خارجه روسیه امروز پنجشنبه از موضع اتحادیه اروپا در تعیین تکلیف برای طرف های مذاکرات وین در پذیرش متن پیشنهادی یا قبول شکست مذاکرات به شدت انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ