سخنگوی وزارت خارجه گفت: هیمنه ساختگی رژیم اسرائیل مدت‌هاست که دیگر نه تنها در اذهان مردم و جوانان فلسطینی، بلکه در اذهان شهروندان رژیم اشغالگر نیز در هم شکسته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، حاضر نیست به خاطر تخلفی که در بازی منچسترسیتی داشت و به خاطر آن جریمه شد عذرخواهی کند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به صحبت‌های ژاوی درباره جدی گرفتن بازی دوستانه از سوی بازیکنانش واکنش نشان داد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید جدایی بازیکنان در پنجره نقل و انتقالات اتفاقی عادی است.
رییس کل دادگستری کردستان درباره اعدام: میانجیگیری و وساطت خیرین برای بخشش نامبرده به نتیجه نرسید و اولیاء دم حاضر به رضایت نشدند و حکم قصاص وی صبح امروز در زندان سنندج اجرا شد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است بازیکنانی که از فهرست این تیم برای دیدار فینال جام حذفی خط خورده‌اند باید با این شرایط کنار بیایند.
سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در محکومیت هتک حرکت مسجد الاقصی توسط رژیم اشغال گر قدس تاکید کرد: به زودی جهان شاهد فروپاشی هیمنه پوشالی رژیم متزلزل اشغالگر قدس خواهد بود.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: سپاه خاری در چشمان استکبار جهانی بوده و هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه و جهان را شکسته است.
اسماعیل هینه در گفتگوی تلفنی، آزادی اسیر کریم یونس از زندان رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.
وزیر ورزش و جوانان گفت: در جام جهانی قطر شاهد اوج فتنه و آشوب دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بودیم، اما بار دیگر هیمنه دشمنان به خاک ذلت کشیده شد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: در جام جهانی قطر شاهد اوج فتنه و آشوب دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بودیم، اما بار دیگر هیمنه دشمنان به خاک ذلت کشیده شد.
تشکل‌های دانشجویی در بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان اعلام کردند: ۱۳ آبان نقطه طلایی شکست هیمنه غول استکباری دوران، آمریکای جهانخوار به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) بود.
تروریست‌های داعش در یکی از جدیدترین بیانیه‌های خود اعلام کردند چین به دلیل هیمنه اقتصادی‌اش بر جهان و رفتار مسئولان این کشور با اویغورها یکی از اهداف این گروه قرار گرفته است.
معاون اجرایی ارتش گفت: پس از اجرای موفقیت آمیز عملیات غرور آفرین شکست حصر آبادان که نخستین عملیات مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، هیمنه دشمن بعثی درهم شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ