صورتهای مالی منتشره از باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد که این باشگاه به پنج چهره مشهور مدیریتی سابق خود بدهکار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه اطلاعات از وابستگی مالی و اتکای حوزه‌های علمیه به دولت انتقاد کرده و نوشته کاش این اتفاق نمی‌افتاد تا مردم هر کم‌وکاستی را به پای روحانیت نمی‌نوشتند.
در سومین نشست خادمان فرهنگی از روحانیون خواسته شد نظارت دقیقی بر انجام درست و کامل اعمال توسط حجاج داشته باشند.
بالاخره آفتاب یک روز درمی‌آید و بعد از سال‌ها خود آقای رویانیان شفاف‌سازی کردند
طی روزهای اخیر مصاحبه محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس حسابی سر و صدا به پا کرده است.
مصوبه خدمت وظیفه روحانیون در آموزش و پرورش ابلاغ شد و داشتن جواز تلبس الزامی است.
ورود امام خمینی به مسائل اجتماعی و سیاسی صرفاً یک تفنن و حاشیه نبود بلکه یک متن بود. ایشان به عنوان یک مرجع تقلید احساس می‌کردند وظیفه‌ای دارند و باید آن را انجام دهند ولو اینکه ممکن است جایگاه اجتماعی و حتی جان ایشان را به خطر بیندازد.
ماجرا از این قرار است که در گذشته نیز افرادی بودند که یا از روی ناآگاهی یا آگاهانه و تعمدی، داستان‌های محیرالعقولی را جعل و به ائمه (ع) منتسب می‌کردند، ولی این موارد در جمع‌های محدود و اتفاقا با سطح فرهنگی پایین بود و کسی جرات نداشت که در جمع‌های باسواد و فرهیخته چنین چرندیاتی را بگوید.
کاظم صدیقی درباره حمله‌های اخیر به روحانیون گفت: عموما این کار‌ها را آدم‌های مرفه می‌کنند. شرایط اقتصادی مردم را به زحمت انداخته است، اما همین مردم که در زحمت هستند ۱۳ آبان به صحنه آمدند، ۲۲ بهمن به صحنه آمدند، روز قدس به صحنه آمدند؛ این‌ها همین پابرهنه‌ها هستند که قدرت خرید ندارند. پس مشکل، مشکل حرام‌خوری است، مشکل عیاشی است.
محمد رویانیان، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در برج میلاد مراسم افطاری با حضور پیشکسوت‌ها گرفت.
محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس نسبت به رفتار‌هایی که با فتح الله زاده شده است واکنش نشان داد.
مدیرعامل اسبق پرسپولیس مدعی است شرایط این روزهای فتح الله‌زاده را درک می‌کند و امیدوار است شرایطی فراهم شود تا مشکلات آبی‌ها نیز برطرف شود.
رویانیان بارها اعلام کرده که منزلش را برای پرسپولیس فروخته است و تقاضا دارد پرسپولیس مبلغی بسیار بیشتر از رای دادگاه به او بدهد تا خانه بخرد!!
حمله تند درویش به رویانیان و بدهی‌هایش در پرسپولیس
رویانیان مدیرعامل پیشین پرسپولیس گفت: ۸ سال است که مستاجر هستم با اجاره بالا. به صاحب خانه می‌گویم چرا اجاره را بالا می‌برید به هرحال باید صاحب خانه از ما راضی باشد.
29 ماه مدیریت در پرسپولیس با حواشی و اتفاقات مثبت و منفی زیادی از سوی محمد رویانیان همراه بوده است.
شکایت سردار محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس باعث بسته شدن حساب این باشگاه شد.
محمد رویانیان که در دوره حضورش در پرسپولیس زمینه ساز خریدهای بزرگی برای این باشگاه بود، اکنون بابت مطالبات خود علیه باشگاه حکم قضایی گرفته است.
کسی قرارداد ترکمنچای گونه رویانیان با مانوئل ژوزه پیرمرد پرتغالی و همچنین دستمزدهای عجیب به بازیکنان پرسپولیس از یاد نبرده است. رویانیان آن زمان رییس ستاد سوخت بود و حواشی زیادی در آن مورد هم مطرح شده بود.
همایش اقتدار در سایه ولایت با حضور گردان‌های طلاب و روحانیون تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران و با سخنرانی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران برگزار شد.
یادگار امام گفت: انتقادی به روحانیون وارد است و می گویند، «مردم هزار مشکل دارند و شما راجع به این صحبت می کنید که اگر به کره ماه رفتیم به سمت کدام طرف نماز بخوانیم؟!» این سخن یعنی راجع به مسائل فرضی صحبت می کنید. البته یک وقت هست که بیان اینها برای این است که قدرت علمی خود را به کسی نشان بدهید که در آن صورت عیب ندارد، ولی وقتی کسی می خواهد پژوهش کند، پژوهش باید راجع به درد امروز جامعه باشد.
مدیرعامل اسبق پرسپولیس از آرزوی قلبی‌اش برای برتری شاگردان کارلوس کی‌روش مقابل آمریکا و انگلیس می‌گوید.
قرار بود استفان آپیا ستاره سابق یوونتوس در زمان مدیریت رویانیان راهی پرسپولیس شود ولی این انتقال به سرانجام نرسید.
یک نفر روحانی در لیست ارسالی این بلیت به طرف قطری حضور دارد و آن هم مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان است. تقریبا ۹۰ درصد این بلیت‌ها بین مستندسازها، خبرنگار‌ها و ورزشکاران غیرفوتبالی توزیع شده است.
تعدادی از بلیت‌های سهمیه ساکنان قطر که به فروش نرفته به ایران اهدا شده است. بلیت‌هایی که حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرده است. معاون وزیر ورزش در این باره تاکید دارد که ۹۰ درصد این بلیت‌ها به مستندسازان ورزشی و ورزشکاران غیرفوتبالی اهدا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ