رسانه ها از اعدام های جدید در عربستان خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام فابریزیو رومانو، اوتاویو نیز با النصر به توافق رسید و این بازیکن راهی عربستان می شود.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد سرمربی جدید تیم ملی این کشور تا دو هفته آینده معرفی خواهد شد.
سفیر عربستان سعودی در لبنان در اظهارنظری جدید، اعلام کرد که عامل فراخوان این کشور از اتباع خود جهت ترک لبنان، درگیری‌های اردوگاه عین‌الحلوه بوده است.
برنامه دیدارهای مسابقات جام ملک سلمان که در عربستان برگزار می شود، اعلام شد.
روزنامه الریاضیه به نقل از منابع اختصاصی خود اعلام کرد که انگولو کانته با الاتحاد قرارداد امضا کرده است.
برخلاف ادعای فابرزیو رومانو، رقم قرارداد کریم بنزما بسیار پایین تر از 100 میلیون یورو است.
احتمال بازگشت قریب الوقوع کشورها به توافق هسته‌ای و جنایت جدید عربستان در اعدام ۲ جوان بحرینی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
وزارت خارجه کانادا چهارشنبه اعلام کرد که اتاوا و ریاض بر سر از سرگیری روابط کامل دیپلماتیک و انتصاب سفرای جدید به توافق رسیدند.
چهار فضانورد جدید طی ماموریتی موفق به ایستگاه بین المللی فضایی اعزام شدند. یکی از این فضانوردان ریحانه برناوی، اولین زن فضانورد عربستانی است.
وزارت بهداشت عربستان سعودی اعلام کرد، کسانی که قصد ادای مناسک حج امسال را دارند، باید واکسن‌های مننژیت، آنفولانزای فصلی و دُزهای جدید واکسن‌های ویروس کرونا را دریافت کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم ملی این کشور را تشریح کرد.
عربستانی ها اطلاعات ویژه ای را از قرارداد جدید رنار اعلام کردند.
وزیر حقوق بشر دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: دشمن بر این باور است که توان ایجاد معادله جدید در مناطق مرزی از طریق کوچاندن اجباری ساکنان را دارد در حالی که در توهم به سر می برد.
سفارش جدید عربستان به شرکت بوئینگ پنجمین سفارش بزرگ خرید هواپیما در تاریخ این شرکت آمریکایی محسوب می‌شود. کاخ‌سفید ارزش سفارش خرید این ۷۸ فروند هواپیما را ۳۷ میلیارد دلار اعلام کرده است.
مربی محبوب تیم ملی عربستان در شرایطی که شایعات زیادی مبنی بر جدایی‌اش از این تیم مطرح بود، لیست بازیکنان مدنظرش برای فیفادی پیش رو را اعلام کرد.
جزئیات جدید مذاکره الهلال عربستان با مسی اعلام شد.
عربستانی‌ها که در چند روز گذشته با میزبانی از سوپرکاپ اسپانیا بین بارسلونا و رئال مادرید و سوپرکاپ ایتالیا میان آث‌میلان و اینترمیلان توجه علاقمندان به فوتبال را به «ریاض» جلب کرده بودند دست به یک اقدام غافلگیرکننده جدید زدند.
سازمان حج و عمره عراق امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که رئیس این سازمان از مقامات سعودی خواسته است که سهمیه بیشتری را برای حجاج عراقی در نظر بگیرد.
وزیر انرژی قطر اعلام کرد: «شرکت انرژی قطر» ساخت شرکتی جدید را با همکاری شرکت «شورون فیلیپس» عربستان شروع کرده که ۷۰ درصد از این شرکت در مالکیت قطر و ۳۰ درصد سهم عربستان است.
منابع آگاه از طرح خطرناک رژیم آل سعود برای آغاز دور جدیدی از اعدام مخالفان عربستانی در آستانه آغاز سال نو میلادی خبر می دهند.
بعد از جام جهانی، قطری‌ها قصد دارند میزبانی بازی‌های المپیک را هم برعهده بگیرند.
منابع عراقی اعلام کردند که سفیر عربستان در بغداد امروز به دیدار نخست وزیر جدید عراق رفته است.
کمیته دفاع از حقوق بشر در شبه جزیره عربستان درباره کشتار و موج جدید اعدام ها در این کشور هشدار داد.
با وجود اینکه ریاض اعلام کرده تصمیمش صرفا اقتصادی است، اما الگوی رفتاری عربستان در برهه‌های مختلف به ویژه در مقطع کنونی نشان می‌دهد که مقامات آل سعود راهبرد چندوجهی را از این تصمیم جدید خود دنبال می‌کنند که یکی از اضلاع این راهبرد تاثیرگذاری بر روند مذاکرات احیای برجام است که در حال حاضر در وضعیت بن‌بست قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ