رئیسی نظارت بر عملکرد شرکت‌های بزرگ و جلوگیری از سوءرفتار و عمل این شرکت‌ها در استفاده از منابع مالی دولتی را ضروری خواند و گفت: برخورد قاطع با متخلفان که با استفاده از مواد اولیه داخلی و به قیمت ریال، کالا را تولید، ولی با نرخ ارزی و گران عرضه می‌کنند و سبب اخلال در نظام اقتصادی و آسیب به سفره مردم می‌شوند، در دستورکار مسئولان باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از جریمه ۳۰۰ هزارتومانی متخلفین قانون هوای پاک خبر داد.
شاهرود- رئیس محیط زیست شاهرود با اشاره به ضرب و شتم محیط بان شاهرودی توسط سه شکارچی متخلف، گفت: علیرضا دزیانیان محیط بان نمونه کشوری هم اکنون در بیمارستان بستری است.
رئیس جمهور پس از ارائه گزارشی از افزایش قیمت محصولات پتروشیمی بدون اخذ مجوز‌های لازم در جلسه هیئت دولت، به وزیر دادگستری ماموریت داد، با بررسی دقیق اسناد و دلایل این افزایش قیمت، با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت گیرد.
رئیس‌جمهور در پی افزایش قیمت محصولات پتروشیمی بدون اخذ مجوزهای لازم، به وزیر دادگستری مأموریت داد با بررسی دقیق اسناد و دلایل این افزایش قیمت، با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت گیرد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری اعلام کرد: سوزاندن بقایای کشاورزی پس از برداشت ممنوع است و پیگرد قانونی برابر قانون هوای پاک در انتظار متخلفان خواهد بود.
رئیس رقابت در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل بهمن‌موتورز اخطار داد که عرضه خودرو در بورس اقدامی ضدرقابتی و متخلفانه است و باید به‌سرعت متوقف شود.
رشت -رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آستارا با تاکید بر لزوم برخورد با متخلفان گفت: بیش از ۳۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته از یک رستوران در این شهرستان کشف شد.
رئیس پلیس راهور فراجا از لزوم افزایش جرایم برای پیشگیری از تصادفات خبر داد و گفت: بنا داریم تا برای آن دسته از رانندگان که در تخلف کردن حرفه‌ای شده‌اند از مجازات‌های جایگزین استفاده کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هر متخلفی که بخواهد با تهمت زدن آبروی مجلس را ببرد، مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
شوش - رئیس پارک ملی کرخه گفت: یکی از محیط‌بانان به ضرب چاقوی متخلفان خاکبرداری غیرمجاز مجروح شد.
شوش - رئیس پارک ملی کرخه گفت: یکی از محیط‌بانان به ضرب چاقو متخلفان خاکبرداری غیرمجاز مجروح شد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در نشست با جمعی از اصناف، اتحادیه‌ها و بازاریان گفت: اتحادیه‌ها و اصناف اجازه ندهند دو نفر آبروی یک صنف را به خطر بیندازند.
در حالی که در روزهای اخیر کانون صرافان با انتشار نامه ای اعتراضی با عنوان «راه بانک مرکزی به ترکستان است!» خطاب به رئیس جمهور از سیاست های بانک مرکزی انتقاد و گلایه داشتند، امروز بانک مرکزی نسبت به ادعاهای مطرح شده در این نامه واکنش نشان داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی راهور تهران از انجام ۷۵۲ هزار مورد اعمال قانون و ۲۸۰۳ مورد اعزام خودروی متخلفین به پارکینگ از ابتدای آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۲ در پایتخت خبر داد.
اسماعیل قلی زاده، رئیس یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به ممنوع بودن فروش حیوانات وحشی از جمله مار، لاک پشت، سمند لرستانی و خرچنگ گفت: در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می‌شود.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دسترسی مردم به میوه با کیفیت حق آنهاست و تعزیرات حکومتی توزیع میوه از میدان تره بار اصلی تا میادین شهرداری را با اولویت بررسی می‌کند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برابر هماهنگی انجام شده با دستگاه قضایی با افرادی که سازه های ناایمنی می سازند برخورد قانونی خواهد شد.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بهترین عامل بازدارنده از تخلف این است که سودجویان ببینند که در صورت تخلف، بازار شب عید را از دست می‌دهند.
مجید عشقی رئیس سازمان بورس گفت: بحث شفافیت در آمار سرمایه باید افشا شود.
رئیس اداره منابع طبیعی ارسنجان گفت: ۲ پرنده کمیاب شکاری که در دام متخلفان زیست‌محیطی گرفتار شده بودند توسط نیرو‌های گشت و مراقبت این اداره در دامنه کوه‌های بخش مرکزی ارسنجان استان فارس کشف و در طبیعت رها شدند.
تربت حیدریه ـ رئیس دامپزشکی تربت حیدریه گفت: در نیمه نخست سال جاری ۱۱ پرونده قضائی برای متخلفان بهداشی تشکیل شد.
دامغان- رئیس اداره حفاظت از محیط زیست دامغان با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری شش شکارچی در این شهرستان دستگیر شدند، گفت: از این متخلفان شش لاشه شکار کشف شده است.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: انتظار ما این است که پرونده فولاد مبارکه اصفهان به سرعت رسیدگی شود و افرادی که مرتکب تخلف شدند، نباید فرصت فرار داشته باشند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه نظارت ستادی بر فعالیت وزارت جهاد کشاورزی گفت: با هر شخصی و در هر جایگاهی که تخلف کرد برخورد کنید، برخورد با متخلفان را با وابستگان به قدرت شروع کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ