از گذشته‌های دور در ایران رسم بر این بوده است که از مهمانان، به‌خصوص در روز‌های گرم سال با شربت خانگی پذیرایی شود. این نوشیدنی‌های خوشمزه ایرانی علاوه بر رفع عطش، دارای خواص بی‌شماری هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش انواع کامیون‌های باری و کمپرسی واگن هود از روز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ خبر داد.
کارباین M۴ به خانواده‌ای از کارباین‌های (انواع کوچک‌شده) تفنگ ام۱۶ گفته می‌شود که همگی الگوگرفته از اسلحه ای‌آر ۱۵ به طراحی یوجین استونر در شرکت آرمالایت هستند. ام۴ کارباین در واقع نوع کوتاه‌شده و سبک‌شده تفنگ تهاجمی ام۱۶آ۲ است و با آن ۸۰ درصد اشتراک قطعات دارد. تولید ام۴ در سال ۱۹۹۴ در شرکت کلت آغاز شده و هم‌اکنون به همراه‌ام۱۶آ۴ سلاح سازمانی اصلی ارتش آمریکاست و در بیشتر واحد‌ها جای مدل قدیمی‌تر ام۱۶آ۲ و سلاح کمری برتا ام۹ را گرفته‌است.
یک شرکت دانش بنیان اقدام به تولید و تامین انواع کیت های بیولوژی-مولکولی-تشخیصی دربازارهای داخلی و خارجی کرده است.
۱۵۷ فقره مجوز صادرات انواع کودهای کشاورزی تولید داخل از سوی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی طی سال جاری صادر شده است.
شرکت ایران خودرو دیزل از اجرای طرح پیش‌فروش انواع محصولات خود از روز دهم اسفندماه و به مناسبت سالروز تاسیس این شرکت خبر داد.
هکرهای ناشناس اطلاعات داخلی شرکت اکتیویژن از مشهورترین سازندگان انواع بازی‌های رایانه‌ای و ویدئویی را سرقت کردند.
مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مجموع تولید انواع محصولات پتروشیمی در ۹ ماهه امسال ۵۳ میلیون تن است.
مدیرعامل سمتکو با بیان توانایی این شرکت در طراحی، تولید و مونتاژ انواع مجموعه های فوق ایمنی در زمینه سیستم ترمز خودرویی گفت: شرکت سمتکو با توجه به اهداف کیفی و پایداری در بازار رقابتی موفق به راه اندازی و تولید مجموعه بوستر مستر Brake Assist (سیستم ترمز کمکی) برای اولین بار در گروه خودروسازی سایپا شده است.
مدیرعامل شرکت ایدم از تولید و تحویل بیش از پنج هزار دستگاه انواع موتور دیزلی تا پایان آبان ماه امسال خبر داد و عنوان کرد: این اقدام نشان از رشد ۶۰ درصدی عملکرد ایدم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دارد.
یک شرکت فناور موفق شده است با توانمندی بومی در حوزه امحاء و بی خطرسازی انواع پسماندهای باقی ‌مانده از لامپ‌های فلورسنت و گازی، چاپگرها و خدمات خود را ارائه کند.
شرکت ملی نفت ایران قیمت رسمی فروش انواع نفت خام صادراتی برای عرضه به مشتریان آسیایی را برای فروش در ماه دسامبر (آذرماه - دی‌ماه) افزایش داد.
تربت حیدریه ـ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت:۸۱۰میلیون لیتر انواع فرآورده‌های سوختی از حوزه عملیاتی منطقه تربت حیدریه به مناطق خراسان جنوبی و زاهدان حمل و توزیع شد.
تربت حیدریه ـ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت:۸۱۰میلیون لیتر انواع فرآورده‌های سوختی از حوزه عملیاتی منطقه تربت حیدریه به مناطق خراسان جنوبی و زاهدان حمل و توزیع شد.
یک شرکت دانش بنیان موفق شده با فناوری نانو انواع کیت‌های استخراج DNA و RNA از منابع مختلف را تولید و به بازار عرضه کند.
مدیرعامل شرکت تعاونی فرآوری روغن و دانه‌های روغنی گفت: کاهش تقاضا همچنان ملموس و باعث ایجاد بازار رقابتی بین شرکت‌های تولید کننده شده است.
برادکام، سازنده انواع تراشه در ایالات متحده، در رقابت با آمازون، مایکروسافت و گوگل، به دنبال دریافت تاییدیه اولیه اتحادیه اروپا و خرید شرکت رایانش ابری وی ام ویر خواهد بود.
عرضه‌های سیمانی در هفته جاری از امروز، یکشنبه ۲۴ مهر آغاز می شود به طوریکه در عرضه‌های امروز ۶۶ شرکت سیمانی در مجموع یک میلیون و ۲۳۶ هزار و ۳۸۸ تن انواع سیما عرضه خواهد شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سازمان تامین اجتماعی یک ابر سازمان اقتصادی است اما به دلیل مشکلات مدیریتی همواره شرکت های وابسته به آن زیان ده هستند و با انواع و اقسام روش‌ها مانند حق بیمه قرارداد به دنبال اخذ حق بیمه بیشتر از تولیدکنندگان است. اگر سازمان تامین اجتماعی بتواند از شرکت های زیر مجموعه اش مانند شستا در حوزه درآمدی استفاده کند، می تواند بهتر عمل کند و در زمینه حق بیمه قرارداد نیز روند فعلی را اصلاح کند.
مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از انتقال ۱۲۸ میلیارد لیتر انواع فراورده های نفتی در سال گذشته خبر داد.
مرکز پژوهش ها مجلس شورای اسلامی با بررسی وضعیت صنعت تجهیزات مخابراتی در کشور پیشنهاد کرد سیاست های حمایتی به سمت شکل گیری شرکت های بزرگ تأمین کننده داخلی با سبد محصولات متنوع تغییر یابد.
مصرف مکمل‌ها و ویتامین‌های داروخانه‌ای در سال‌های اخیر بسیار رواج یافته تا آنجا که قرص، شربت، کپسول و حتی آمپول‌های حاوی انواع ویتامین به یکی از محصولات متنوع موجود در داروخانه‌ها تبدیل شده است.
معاون مرکز پژوهش‌های غلات شرکت بازرگانی گفت: در آخرین ارزیابی کیفیت انواع نان سنتی، نمره کیفی ۸۶ برای این نوع نان‌ها ثبت شده که بیانگر کیفیت مطلوب نان‌های عرضه شده در اقصی نقاط کشور است.
در گذشته بیش از ۴۳ واحد کارخانه سنگبری بزرگ در محدوده ناحیه ۳ که شامل پایین بزرگراه بعثت و بیشتر در کوچه‌های اول و دوم وجود داشت که بیشترشان یا تعطیل شده‌اند یا تغییرکاربری داده‌اند یا اینکه به شکل نمایشگاهی انواع سنگ‌های ساختمانی را می‌فروشند. شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری نیز به دنبال ساماندهی اصولی صنایع سنگ در مناطق همجوار از جمله ۱۲، ۱۵، ۲۰ و... است و قرار شده که نقاط پیشنهادی برای انتقال آن‌ها معرفی شود.
سری گوشی‌های آیفون ۱۴ یک ماژول پشتی فوق العاده بزرگ با پیکسل‌های زیاد دارد که با چشم غیر مسلح نیز قابل مشاهده است. دوربین گوشی‌های اپل همیشه نسبت به گوشی‌های دیگر از برتری قابل توجهی برخوردار بوده اند و تنها نقطه ضعف آنها نبود لنز اولترا تله فوتو می‌باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ