مراسم شب سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل با حضور رئیس جمهور
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم معارفه بازیکن برزیلی تیم فوتبال الهلال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از شبکه های تلویزیونی و سایت های ورزشی تصاویر آن را پخش کردند.
مراسم عزاداری شب عاشورا با حضور رهبر معظم انقلاب
مراسم عزاداری شب عاشورا حسینی علیه‌السلام امشب (پنج شنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.
مراسم عزاداری شب عاشورا حسینی علیه‌السلام امشب (پنج شنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.
مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه‌السلام
دومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) ویژه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
مراسم شب احیای بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مدرسه عالی مطهری
مراسم شب احیای بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد مطهری
مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در مرقد امام خمینی
روابط عمومی ستادامر به معروف و نهی از منکر، جمعه شب سه مکان کافه رستوران آوریل، غرفه‌ای در باغ مقیطیه و کافه رستوران سی یل به علت تخلفاتی از جمله برگزاری مراسمات مختلط، رقص و موسیقی ناهنجار زنده، مطلبق با شکایات و اعتراض متعدد مردم توسط اداره اماکن پلمب شده اند.
در این مراسم برخی از هم‌تیمی‌ها و دوستان دوران بازی او نیز حضور داشتند تا شبی خاطره‌انگیز برای کاپیتان سرخ‌ها شکل دهند.
در این مراسم برخی از هم‌تیمی‌ها و دوستان دوران بازی او نیز حضور داشتند تا شبی خاطره‌انگیز برای کاپیتان سرخ‌ها شکل دهند.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، شبی به یاد ماندنی را در جام حذفی فرانسه سپری کرد و حالا کاپیتان دوم پی‌اس‌جی نام دارد.
مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها
ستاره سرشناس سینمای ایران و یکی از بازیگران اسطوره‌ای نقش‌های قهرمان در سال‌های دهه ۶۰ و ۷۰ شمسی، امروز روی سن قهرمانی جام‌جهانی پرورش اندام ظاهر شد. جمشید هاشم‌پور یا همان جمشید آریا سوپراستار فراموش نشدنی فیلم‌های جنگی که خود در جوانی در رشته زیبایی اندام فعالیت داشت، امروز در مراسم اهدای جام قهرمانی جام جهانی تهران حضور یافت و با استقبال شدید سالن و ورزشکاران مواجه شد.
سجاد غلامی در شبی که مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات جهانی بلگراد برگزار می شد، به سوژه اول کشتی ایران تبدیل شد.
طبق بیانیه رسمی وب سایت جوایز نوبل مراسم اعلام برندگان از ۳ تا ۱۰ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی (۱۱ تا ۱۸ مهر ۱۴۰۱ شمسی) برگزار می شود.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، در مراسم رونمایی از پهپاد «کیزیلما»، کشور یونان را تهدید به حمله کرده و گفت: «یونان به تاریخ نگاه کن! نبرد ازمیر را فراموش نکن، ممکن است ما شبی ناگهان بر شما نازل شویم». اردوغان همچنین به رهگیری هواپیما‌های ترکیه توسط رادار‌های یونان واکنش تندی نشان داد. رئیس جمهور ترکیه گفت: ما می‌دانیم کسانی که در هر فرصتی در دریای اژه با رفتار‌های ایذایی، ناامنی ایجاد می‌کنند، تنها یک مهره هستند و مبارزه واقعی را کسانی که پشت سر آن‌ها قرار دارند انجام می‌دهند.
تصاویری از حضور رئیس جمهور در مراسم شب دهم محرم‌الحرام در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری / جماران
تصاویری از حضور رئیس جمهور در مراسم شب دهم محرم‌الحرام در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری / جماران
مراسم شب تاسوعای حسینی (ع) در حرم مطهر امام خمینی (س) با سخنرانی حجت السلام و المسلمین شهاب مرادی برگزار شد.
مدیرعامل بانک ملی ایران در رأس هیأتی از مسئولان ارشد این بانک در سفری یک روزه به استان قم به منظور ارائه گزارش عملکرد و تبیین شرایط سیستم بانکی و کسب رهنمود از آیات عظام در بیت چند تن از آیات عظام ومراجع تقلید به طور جداگانه حضور یافت و با ایشان دیدار و گفتگو کرد.
نامی درمورد تخریب منازل مسکونی نیز گفت: در این مدت ۲۰ هزار منزل مسکونی دچار آسیب شده که ۱۳ هزار واحد به تعمیرات نیاز دارد و هفت هزار واحد نیز باید بازسازی کامل شود.
کریس راک در بخشی از مراسم اسکار با همسر ویل اسمیت شوخی کرد که به یک باره ویل اسمیت روی صحنه رفت و به صورت او مشت زد. او سپس سر جایش نشست و از همان جا شروع به فحاشی به کریس راک کرد؛ اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ جوایز اسکار... در بخشی از مراسم اسکار، با پخش کلیپی از پدرخوانده به مناسبت پنجاهمین سالگرد این اثر، فرانسیس فورد کاپولا، آل پاچینو و رابرت دنیرو روی صحنه حاضر شدند و حاضران به صورت ایستاده آنها را تشویق کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ