فلیکس کروس، برادر تونی کروس، انتخاب دیبو مارتینز و لیونل مسی به عنوان بهترین گلر و بهترین بازیکن سال فیفا را زیر سوال برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، معتقد است که آرسنال در دیدار دوستانه برابر این تیم خیلی جدی بازی کرده است.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، به اظهارنظر جالب برادرش درباره تمدید قرارداد این باشگاه با او واکنش نشان داد.
سعیدی تصریح کرد: در دولت قبل که همه چیز را به کدخدا گره زده بود شاهد کاهش ارزش پول ملی بودیم، اما در این دولت هم تورم کالا‌های اساسی سفره مردم را کوچک کرده و روزی از همین تریبون مرغ ۲۵ هزار تومانی را نشان ناتوانی مدیران دولت وقت می‌دانستیم حالا چگونه در برابر مرغ ۱۰۰ هزار تومانی سکوت کردیم؟ یک سوم سرانه مصرف گوشت سفید در کشور کاهش یافته و مسئولان دولتی از شگفت زدگی مقامات خارجی از سرعت قطار اقتصاد دم می‌زنند، اما کاش از مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند و روستا‌ها سوال می‌کردند.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، با کنایه خاصی به غیبت سر الکس فرگوسن در یکی از دیدارها برابر منچسترسیتی اشاره کرد.
ژوزه مورینیو در نشست خبری خود گفت پائولو دیبالا مصدوم است و به احتمال زیاد به فینال لیگ اروپا برابر سویا نخواهد رسید. او در این بین به تاتنهام هم کنایه زد.
ژوزه مورینیو پاسخ کسانی که در دو روز اخیر به سبک بازی رم برابر لورکوزن انتقاد کرده بودند را داد و در این میان طعنه‌ای هم به پپ گواردیولا زد.
ژوزه مورینیو پاسخ کسانی که در دو روز اخیر به سبک بازی رم برابر لورکوزن انتقاد کرده بودند را داد و در این میان طعنه‌ای هم به پپ گواردیولا زد.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، می‌گوید تیمش بدون هیچ مشکل خاصی برابر منچستریونایتد به پیروزی رسیده است.
رئیس شاباک رژیم صهیونیستی با طعنه به عقب‌نشینی نتانیاهو در برابر اراده استوار نمازگزاران فلسطینی در اعتکاف در مسجد الاقصی اذعان کرد این خطای بزرگی است؛ به تضعیف ما و تشدید درگیری می‌انجامد.
ممفیس دیپای از اینکه فرانکی دی‌یونگ به‌خاطر مصدومیت در بازی فردا برابر فرانسه غایب است، ابراز ناراحتی کرد و کنایه‌ای هم به او زد.
باشگاه آگزبورگ با انتشار توییتی نسبت به شکست برابر بایرن مونیخ واکنش نشان داد و به حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان طعنه زد.
توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید بازی برابر لیونل مسی همیشه برای این تیم آسان بوده است.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، از پیروزی پر گل تیمش برابر منچستریونایتد بسیار خوشحال است و آن را قدمی رو به جلو می‌داند.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری پیش از دربی به اعتراض پرسپولیسی‌ها درباره دیدار دوستانه برابر زنیت پاسخ داد.
هری کین، ستاره تاتنهام، پس از درخشش در بازی برابر منچسترسیتی پیام طعنه‌آمیزی را در توییترش منتشر کرد.
یونس عبدالحمید، کاپیتان رنس، پس از تساوی برابر پاری سن ژرمن از عملکرد سه ستاره این تیم در خط حمله انتقاد کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر رن راضی نیست.
پاسخ‌های جرارد پیکه به آهنگ جدید همسر سابقش شکیرا ادامه دارد. او امروز با یک اتوموبیل توینگو به دفتر تورنمنت کینگزلیگ وارد شد تا طعنه جدیدی به شکیرا زده باشد.
در ترانه جدید و کنایه‌آمیز شکیرا که مشخصا بر علیه جرارد پیکه است، او از یک جمله استفاده می کند که برای بسیاری ابهام‌آمیز بود.
یان فرتونگن، مدافع بلژیک، طعنه سنگینی به ادن هازارد و کوین دی بروینه زد تا مشخص شود جو این تیم چندان آرام نیست.
روی کین، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد عملکرد ایران برابر انگلیس را شوکه کننده دانست‌.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در آستانه دیدار برابر لیورپول خاطرات تلخی را برای این تیم یادآوری کرد.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، امیدوار است تیمش برابر رئال مادرید نتیجه بگیرد.
این روز‌ها می‌بینیم افراد و عناصر وبعضی برنامه‌های تلویزیونی که چشم خود را برکثیفترین اتفاقات اخلاقی و مالی و فرهنگی و... بسته‌اند و تاکنون در برابر این همه نه تنها ککشان نگزیده که نقش ماله کش را هم بازی کرده و در انحراف وفریب افکار عمومی و دادن آدرس‌های غلط برای حواس مردم را پرت کردن از متن واصل ماجرا‌ها از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ