در شهر کراچی پاکستان، پرورش دهندگان معمولا گاوها را در پشت بام خانه پرورش می‌دهند، نکته ای که برای بسیاری تعجب آور است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شب گذشته آتش‌سوزی در یک کارخانه بازیافت تگزاس آمریکا، باعث انتشار گازهای شیمیایی خطرناک شد.
بهار آینده که گوساله‌های دامداری بن لوییت به دنیا آیند، آن‌ها اولین گوساله‌هایی در جهان خواهند بود که با هدف زیست محیطی خاص پرورش داده می‌شوند: خالی کردن باد معده با انتشار گاز متان کمتر.
مدیرکل استاندارد استان تهران با تاکید بر اجباری بودن نصب ترموکوپل بر اجاق‌گازها، تاکید کرد: تولید و توزیع این فرآورده بدون ترموکوپل ممنوع است.
کاراته‌ سبکی از ورزش‌های رزمی است که مخصوص کشور ژاپن است. کلمه کاراته به معنای روش مبارزه با دست خالی و شامل ضربه‌های سریع دست و پاست.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از افزایش روزانه ۵ میلیون فوت‌مکعبی ظرفیت جمع‌آوری گازهای همراه در این مجموعه خبر داد.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که گازهای مشعل این مجموعه به‌منظور کاهش آلایندگی‌های موجود و برای حفظ محیط زیست عسلویه در آینده نزدیک در قالب مزایده فروخته می‌شوند.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از جمع آوری ۸۳۰ میلیون فوت مکعب گازهای مشعل خبر داد.
گیتلسون گله دار در هزرعه پوشیده از برف خود در حاشیه شمالی کلرادو گفت: آنها لگد می‌رنند و خوب گاز می‌گیرند.
پیش بینی می‌شود دمای هوا در بخش‌هایی از ایران بسیار بالا باشد. هم چنین، پیری جمعیت نیز در آن کشور با سرعت بیش‌تری نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر منطقه رخ خواهد داد.
گروهای از دانشمندان بین‌المللی داده‌های ژنتیکی از نمونه‌های جمع‌آوری شده در بازاری در چین و در نزدیکی منطقه‌ای که اولین موارد کووید-۱۹ در انسان شناسایی شده بود را بررسی کرده‌ و می‌گویند که شواهد نشان می‌دهند این همه‌گیری از حیوانات و به احتمال زیاد از «سگ‌راکون‌»ها منشاء گرفته نه از آزمایشگاه‌ها.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز نحوه هزینه‌کرد عوارض آلایندگی گازهای فلر را مشخص کردند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی مسئولیت راهبری و نظارت بر طرح‌های ساماندهی و جمع‌آوری گازهای همراه نفت و مشعل را به مدیر سرمایه‌گذاری و کسب و کار این شرکت ابلاغ کرد.
در تماس تلفنی وزیر خارجه عراق و امیرعبداللهیان آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
متان حاصل از بادگلوی گاو توسط تخمیر روده‌ای تولید می‌شود فرآیندی که طی آن میکروب‌های معده گاو به تجزیه و هضم مواد گیاهی کمک می‌کنند. این فرآیند متان را به عنوان یک محصول جانبی آزاد می‌کند که حیوانات از طریق بادگلو آن را دفع می‌کنند.
معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت از جمع‌آوری کامل گازهای همراه نفت در افق ۱۴۰۴ خبر داد و گفت : تا پایان سال آینده ۵۰ درصد از سوزاندن گازها کم می‌شود.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر به سوریه، در نشستی صمیمی، با جمع کثیری از مسؤلان و اعضای برجسته گروه‌های مختلف مقاومت فلسطینی دیدار و گفتگو کرد.
علیرضا دانشی بااشاره به سوختن روزانه حدود329میلیون فوت‌مکعب گازدرمیدان‌های مناطق نفت‌خیزجنوب گفت:پروژه جمع‌آوری گازهای همراه میدان نرگسی باظرفیت روزانه17میلیون فوت‌مکعب باموفقیت عملیاتی شد
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه ۸۰ درصد گازهای گلخانه‌ای توسط ۳ کشور جهان تولید می‌شود، گفت: برای موضوع تغییرات اقلیم از کمک شرکت‌های دانش‌بنیان بهره مند شده‌ایم.
واحد شماره یک پروژه تغلیظ گاز اسیدی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی واحد شماره ۲ این پروژه در این شرکت آغاز شد.
مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه آل‌سعود نقاط آسیب‌پذیر فراوانی دارد که حیات ننگینش به آن وابسته است، نوشت: ابو ‌ارّه باید بداند که درون کاخ شیشه‌ای نشسته است و شکستن شیشه‌های آن کاخ که امروزه به آغل گاوهای شیرده آمریکا تبدیل شده است، به آسانی امکان‌پذیر است.
هشدار شریعتمداری به محمد بن سلمان: ابو ‌ارّه باید بداند که درون کاخ شیشه‌ای نشسته است و شکستن شیشه‌های آن کاخ که امروزه به آغل گاوهای شیرده آمریکا تبدیل شده است، به آسانی امکان‌پذیر است...
الشوبکی گفت:نگرش و رویکردی مبنی بر لزوم ازسرگیری روابط با ایران نزد کشورهایی همانند امارات که کانال های ارتباطی دارد و آماده اعزام سفیر است و همچنین کویت که این اقدام را انجام داد وجود دارد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: طبق مباحث مطرح شده در جلسه امروز کمیسیون فقط ۵ درصد اهداف برنامه ششم توسعه در حوزه مهار گازهای فلر محقق شده است.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: طبق مباحث مطرح شده در جلسه امروز کمیسیون فقط ۵ درصد اهداف برنامه ششم توسعه در حوزه مهار گازهای فلر محقق شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ